SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27quote:Op zondag 25 september 2016 17:57 schreef jcdragon het volgende:
Gefeliciteerd topuser Amarantha!Hoe oud ben je geworden?
Nee. Jij met je buurvrouw?quote:
Mijn god. Ironie niet herkennen. Zoek het lekker uit doos.quote:Op zondag 25 september 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ergens anders moeilijk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 18:33 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Echt? Je ziet er wel jong uitquote:
Ik wil deze bevallige jonge deerne ook weleens met mijn beider ogen aanschouwen ja.quote:
murtad betekent afvallige. het is geen grap maar een religieuze belediging die past bij de takfiri'squote:Op zondag 25 september 2016 19:29 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet, kun je mij de grap uitleggen?
belediging ? Hij verteld zelf dat ie een afvallige is en loopt de Islam belachelijk te maken , een shmetta dus.quote:Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
murtad betekent afvallige. het is geen grap maar een religieuze belediging die past bij de takfiri's
ga weg hier met dit soort dingen dit is een verjaardagstopicquote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
belediging ? Hij verteld zelf dat ie een afvallige is en loopt de Islam belachelijk te maken , een shmetta dus.
Niks takfiri
ben niet bekend met de back story maar wat ik ervan meekrijg nu zie ik alleen jou beledigenquote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
belediging ? Hij verteld zelf dat ie een afvallige is en loopt de Islam belachelijk te maken , een shmetta dus.
Niks takfiri
o ja ;$quote:Op zondag 25 september 2016 20:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ga weg hier met dit soort dingen dit is een verjaardagstopic![]()
Dankjewel Iwaniusquote:Op maandag 26 september 2016 16:36 schreef Iwanius het volgende:
Ja dat vraag ik mij ook af. Beetje raar dit. Kan een mod die verplaatsen.
Oh ja en Amarantha van harte, en dat dit het begin van een nieuw tijd mag worden met veel voorspoed nu je weer een jaartje ouder bent geworden.
Jij ook bedankt natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 16:33 schreef vaduz het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Waarom staat dezen in KLB?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |