weet niet wat ik moet zeggenquote:Op zondag 25 september 2016 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spuit vegan cream op m'n boobies en wil jou en je chick wel laten likken
mental image is strongquote:Op zondag 25 september 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon vies dat hij de hele dag niks uitvoert en de hele tijd zelfgemaakte knoflooksaus produceert. Hoop gewoon te helpen het tij te keren.
Ik wil je zachte lippen kussen.quote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut TARDIS. ga van mn account af ik haat jullie met heel mn hart
vipassana/mindfulness?quote:Op zondag 25 september 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het nu bijna een week. Gaat wel oké.
Zeg jaquote:
Dima struggles.quote:Op zondag 25 september 2016 18:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil je zachte *slijmerige lippen kussen.
Headspace.quote:Op zondag 25 september 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
vipassana/mindfulness?
hoe weet je de techniek?
geen probleem als jij voor het geld zorgtquote:Op zondag 25 september 2016 18:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is goed mag jij de klusjes doen haha
Bij welke dag was je?quote:Op zondag 25 september 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik deed dat een keer werd echt agressief van die stem
Zorg jij dan voor het eten als ik thuis komquote:Op zondag 25 september 2016 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen probleem als jij voor het geld zorgt
als je met eten sperma bedoelt en thuis jouw vagina ;$quote:Op zondag 25 september 2016 18:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor het eten als ik thuis kom
Haha kom
ik zorg voor alles danquote:Op zondag 25 september 2016 18:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor het eten als ik thuis kom
Haha kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |