Tuurlijk Niels. Het regent buiten dus ik ga straks hier binnen maar ff wat sportenquote:Op zondag 25 september 2016 18:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Compenseer je wel met wat extra sporten Bradley?
Het blijft niet voor eeuwig regenen, over een uurtje is het wel droog.quote:Op zondag 25 september 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk Niels. Het regent buiten dus ik ga straks hier binnen maar ff wat sporten
Volgens mij gaat het hier de hele avond door, zoiets zag ik op Buienradar.quote:Op zondag 25 september 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het blijft niet voor eeuwig regenen, over een uurtje is het wel droog.
kloptquote:Op zondag 25 september 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het blijft niet voor eeuwig regenen, over een uurtje is het wel droog.
Kut TARDIS. ga van mn account af ik haat jullie met heel mn hartquote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee Opso, volgens mij heeft Tardis je account gehackt.
Ga eens wat eten Opsoquote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kut TARDIS. ga van mn account af ik haat jullie met heel mn hart
Tongquote:Op zondag 25 september 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Godver Tong probeert mijn verjaardagstopic te verpesten.
hoiquote:Op zondag 25 september 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb arla yoghurt with no junk gehad
gaat niet over hem hehquote:Op zondag 25 september 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Godver Tong probeert mijn verjaardagstopic te verpesten.
Aight. Had je die reggae nou nog gechecked?quote:Op zondag 25 september 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk Niels. Het regent buiten dus ik ga straks hier binnen maar ff wat sporten
Ja, het midden des lands blijft er wel even last van houden.quote:Op zondag 25 september 2016 18:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier de hele avond door, zoiets zag ik op Buienradar.
wat weet jij nou van reggae joh domme white boiiiquote:Op zondag 25 september 2016 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aight. Had je die reggae nou nog gechecked?
quote:Op zondag 25 september 2016 18:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aight. Had je die reggae nou nog gechecked?
Vind ik niet erg, hou er wel vanquote:Op zondag 25 september 2016 18:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, het midden des lands blijft er wel even last van houden.
Aftrekken telt nietquote:Op zondag 25 september 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |