Idd, dat is dus ook niet wat je moet doen.quote:Op zondag 25 september 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe jezelf forceren niet na te denken precies bijdraagt aan jezelf te trachten in het moment te zijn.
het is niet je je forceert om niet na te denken toch? volgens mij (de versie waar ik een beetje mee heb gespeeld) is het meer dat je je concentreert op 1 ding (ademhaling). maar heb verder niet echt gemerkt dat het bijdroeg aan in het moment leven neequote:Op zondag 25 september 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe jezelf forceren niet na te denken precies bijdraagt aan jezelf te trachten in het moment te zijn.
Zeikerd.quote:Op zondag 25 september 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga je nog een elleboogstoot a la Gigi Hadid geven
Welkom terugquote:Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
het is niet je je forceert om niet na te denken toch? volgens mij (de versie waar ik een beetje mee heb gespeeld) is het meer dat je je concentreert op 1 ding (ademhaling). maar heb verder niet echt gemerkt dat het bijdroeg aan in het moment leven nee
quote:Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
het is niet je je forceert om niet na te denken toch? volgens mij (de versie waar ik een beetje mee heb gespeeld) is het meer dat je je concentreert op 1 ding (ademhaling). maar heb verder niet echt gemerkt dat het bijdroeg aan in het moment leven nee
is vaak wel het doel bij de meeste methodes iig, kan daar niks mee. Doe Sws liever yoga.quote:Op zondag 25 september 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, dat is dus ook niet wat je moet doen.
Tenminste, bij deze methode absoluut niet. Bij een andere misschien wel.
ewa chineesjequote:Op zondag 25 september 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, nee recept van de technische opdracht is onvolledig. Andere twee heb je juist streepje voor met authenticiteit en creativiteit.
maar het stomme is imho dat als je van 1 ding 100% uit kunt gaan is dat je lichaam je ademhaling reguleert, een snelle ademhaling is niet een resultaat van niet op je ademhaling letten maar op een gestresst lichaamquote:Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
Bij de Headspace methode moet je er wel op letten, maar vooral gewoon zijn beloop laten gaan. Als je lichaam gestrest aanvoelt en je ademhaling dat ook is, dan is het de bedoeling dat je dat voelt en waarneemt zonder er iets aan te willen veranderen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
maar het stomme is imho dat als je van 1 ding 100% uit kunt gaan is dat je lichaam je ademhaling reguleert, een snelle ademhaling is niet een resultaat van niet op je ademhaling letten maar op een gestresst lichaam
ik weet ook nie ;$quote:Op zondag 25 september 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
maar het stomme is imho dat als je van 1 ding 100% uit kunt gaan is dat je lichaam je ademhaling reguleert, een snelle ademhaling is niet een resultaat van niet op je ademhaling letten maar op een gestresst lichaam
buddyquote:
Hier sinds net weer zon. Weinig regen gehad. Toch even rondje inlines doen zo. Blaar op m'n voet dus quads zitten er even niet in.quote:Op zondag 25 september 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf 14.30 werd het minder. Net zelfs regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |