abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165556595
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Nouri
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff

Oh.
pi_165556602
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Best een prestatie om hier de schuld ook bij Overmars te leggen.
Leuk deze troll.

Ben het verder gewoon eens met Overmars in deze.
Oh.
pi_165556676
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Smoofie het volgende: Younes is veel te ego ook. Gaat te veel kansloos voor eigen kans. Daley ging er een paar keer overheen en kwam vrij of ziyech vrij in het midden. Ging ie kansloos schieten of balverlies
Vorig seizoen ging dat beter in mijn ogen. Afgezien van het feit dat hij er simpelweg vaker voorbij kwam leidde dat ook vaker tot een voorzet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165556684
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Leuk deze troll.

Ben het verder gewoon eens met Overmars in deze.
Dan interpreteerde ik het voornamelijk onjuist daar waar ik Overmars al van gekkere dingen de schuld heb zien krijgen.
pi_165556796
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dan interpreteerde ik het voornamelijk onjuist daar waar ik Overmars al van gekkere dingen de schuld heb zien krijgen.
Nee maar in de voorbereiding zag ik een interview met Younes waar hij zei dat hij een gesprek had gehad met Overmars waarin hij dat zei. En een buitenspeler hoort ook gewoon 10-15 goals te maken bij Ajax.

Maar kan best zijn dat hij daardoor zo geforceerd op zoek is, zeker als die eerste goal uitblijft.
Oh.
pi_165556823
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee maar in de voorbereiding zag ik een interview met Younes waar hij zei dat hij een gesprek had gehad met Overmars waarin hij dat zei. En een buitenspeler hoort ook gewoon 10-15 goals te maken bij Ajax.

Maar kan best zijn dat hij daardoor zo geforceerd op zoek is, zeker als die eerste goal uitblijft.
In mijn ogen moet een speler bij Ajax primair de juiste keuzes maken. Opdrachten die ertoe leiden dat de verkeerde keuzes worden gemaakt zou je niet moeten geven.
pi_165556870
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 17:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

In mijn ogen moet een speler bij Ajax primair de juiste keuzes maken. Opdrachten die ertoe leiden dat de verkeerde keuzes worden gemaakt zou je niet moeten geven.
Als het team goed draait is dat het beste, maar in die situatie moet een buitenspeler aan dat aantal goals gaan komen.

En je krijgt dan vaak wel het geval dat spelers voor zichzelf gaan voetballen, Traoré heeft dat ook wel dat hij vooral zelf erg op zoek was naar de goal.
Oh.
pi_165556997
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als het team goed draait is dat het beste, maar in die situatie moet een buitenspeler aan dat aantal goals gaan komen.

En je krijgt dan vaak wel het geval dat spelers voor zichzelf gaan voetballen, Traoré heeft dat ook wel dat hij vooral zelf erg op zoek was naar de goal.
Klopt, verschil tussen Younes en Traore was vooral dat de acties van Traore vaak wel lukten.
Ik moet ook wel zeggen dat de bezetting voor de goal vaak ook verre van optimaal was gisteren, waardoor het voor de vleugels ook lastig was om hem af te leggen. Als er wat meer routine en vastigheid in de opstelling komt, dan gaat dat hopelijk beter.
pi_165557103
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, verschil tussen Younes en Traore was vooral dat de acties van Traore vaak wel lukten.
Ik moet ook wel zeggen dat de bezetting voor de goal vaak ook verre van optimaal was gisteren, waardoor het voor de vleugels ook lastig was om hem af te leggen. Als er wat meer routine en vastigheid in de opstelling komt, dan gaat dat hopelijk beter.
Je zag gisteren dat het vaak nog onwennig was inderdaad. Vind het nog knap van Dolberg dat hij er twee heeft gemaakt met twee vleugelspelers die vooral voor zichzelf speelden :P
Oh.
pi_165557229
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je zag gisteren dat het vaak nog onwennig was inderdaad. Vind het nog knap van Dolberg dat hij er twee heeft gemaakt met twee vleugelspelers die vooral voor zichzelf speelden :P
Bij de eerste goal kreeg hij in eerste instantie wel erg veel ruimte, maar aan de beheerste afronding met twee spelers in zijn nek kunnen veel van zijn oudere collega's een voorbeeld nemen. Die pegel was ook erg lekker.
Maar het ging mij met name om de positionering voor de goal. De mogelijkheid om hem voor te geven op Dolberg was er vaak ook niet omdat hij niet aanspeelbaar was. Als dan ook de middenvelders niet goed aansluiten, dan kunnen de vleugelspelers ook niet zoveel.
pi_165557265
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 17:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij de eerste goal kreeg hij in eerste instantie wel erg veel ruimte, maar aan de beheerste afronding met twee spelers in zijn nek kunnen veel van zijn oudere collega's een voorbeeld nemen. Die pegel was ook erg lekker.
Maar het ging mij met name om de positionering voor de goal. De mogelijkheid om hem voor te geven op Dolberg was er vaak ook niet omdat hij niet aanspeelbaar was. Als dan ook de middenvelders niet goed aansluiten, dan kunnen de vleugelspelers ook niet zoveel.
Klaassen moet nog duidelijk wennen aan zijn rol als echte halfspeler ipv dat hij er als 10 al stond. Als dat dus beter gaat en ook Ziyech moet daar meer naartoe kunnen dan scheelt het al een hoop.
Oh.
pi_165557266
Prima gemiddelde tot nu toe

pi_165557663
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:39 schreef Vermecelli het volgende:

[ afbeelding ]
1 goal maar :')
pi_165557701
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 17:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Zal van Marc wel de opdracht hebben gekregen om dit seizoen dertig assists af te leveren.
pi_165557735
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 17:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:D
wooblabalurg
pi_165557923
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:39 schreef Vermecelli het volgende:

[ afbeelding ]
_O_
Wat een baas
  zondag 25 september 2016 @ 19:59:51 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_165560280
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165560325
quote:
Ik miste ook plezier bij Ajax onder de Boer dus dat vind ik niet zo gek.
Oh.
pi_165560340
quote:
Jammer inderdaad, ben benieuwd hoe die jongens er bij lopen over 3 jaar als hij daar dan nog zit.
pi_165560354
quote:
Ik vraag me wel af in hoeverre dat gebrek aan plezier niet door de Boer zelf werd veroorzaakt.
pi_165560510
Ik vind het niet echt natrappen. Hoe vaak hebben wij als fans niet gedacht waar het plezier en de motivatie was van die spelers? De Boer wordt geïnterviewd en geeft enkel de verschillen aan tussen Inter en Ajax. Prima toch.
pi_165560528
De Boer wisselde trouwens vanmiddag gewoon een speler na 28 minuten omdat hij zo slecht speelde _O_
  zondag 25 september 2016 @ 20:11:30 #23
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165560534
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jammer inderdaad, ben benieuwd hoe die jongens er bij lopen over 3 jaar als hij daar dan nog zit.
Sprookjes bestaan niet
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 25 september 2016 @ 20:17:10 #24
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165560649
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:11 schreef Brammess het volgende:
De Boer wisselde trouwens vanmiddag gewoon een speler na 28 minuten omdat hij zo slecht speelde _O_
Bij ons duurde dat 80 minuten
pi_165560777
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 20:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Bij ons duurde dat 80 minuten
Tenzij je de topscorer bent in de kampioenswedstrijd waar je gelijk staat, dan mag je eerder naar de kant.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')