Kan me niet heugen dat ik ooit een hype heb meegemaakt anders dan toen er een keer warme kroketten waren. En Ollie natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat de feyenoord hype weer nergens opslaat.
Jullie leren het nooit
Oke.quote:Op zondag 25 september 2016 17:02 schreef PSVCL het volgende:
@typiscj
Mijn punt is dat jullie elk jaar te vroeg beginnen over de Coolsingel.
Zie Boskamp met zijn teletekst shirtje, topclub onwaardig
Jammer weer ja.quote:Op zondag 25 september 2016 17:12 schreef Grifte het volgende:
Anti-Gudde liederen + publiek dat hun weer uitfluit.
Gezellig weer
coolsingelllquote:Op zondag 25 september 2016 17:21 schreef TC03 het volgende:
Als zelfs El Ahmadi gaat scoren word je gewoon kampioen.
Ik zeg Coolsingelquote:Op zondag 25 september 2016 17:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat gebeurt er allemaal dit seizoen joh
Scoren uit corners, El Ahmadi met al 3 goals in september, geen lullige tegengoals meer.
tegen amateurs thuis, wacht nou maar afquote:Op zondag 25 september 2016 17:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat gebeurt er allemaal dit seizoen joh
Scoren uit corners, El Ahmadi met al 3 goals in september, geen lullige tegengoals meer.
Uit tegen de amateurs uit Eindhoven ging het anders ook prima.quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tegen amateurs thuis, wacht nou maar af
Groningen thuis *kuch*quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tegen amateurs thuis, wacht nou maar af
Als jij hem niet gemaakt had, had ik het gadaan.quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit tegen de amateurs uit Eindhoven ging het anders ook prima.
Was een Gelukkige overwinning .quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
die fluiters hoor je niet als het hand in hand wordt ingezet.quote:Op zondag 25 september 2016 17:12 schreef Grifte het volgende:
Anti-Gudde liederen + publiek dat hun weer uitfluit.
Gezellig weer
Jij heb vorige week onder een steen gelegen?quote:Op zondag 25 september 2016 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was een Gelukkige overwinning .
De lastige potjes moeten nog komen voor Feyenooit
Heerlijk dit.quote:Op zondag 25 september 2016 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goede spelertquote:Op zondag 25 september 2016 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Jorgensen gaf de assist trouwens. Die vent heeft nu ook al 4 goals en 4 assists ofzo, doet het heerlijk
Helemaal mee eens hoor. De koppositie is zwaar geflatteerd.quote:Op zondag 25 september 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd heerlijk dat feyenoord de lastige potjes nog moet krijgen haha
Je moeder had nooit die abortus moeten weigeren toen ze zwanger was.quote:Op zondag 25 september 2016 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 25 september 2016 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moeder had nooit die abortus moeten weigeren toen ze zwanger was.
quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, want PSV, Heracles en Groningen uit zijn voor Feyenoord altijd makkelijk potjes geweest.quote:Op zondag 25 september 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd heerlijk dat feyenoord de lastige potjes nog moet krijgen haha
PSV uit is inderdaad geen lastige wedstrijd. Het zijn maar provincialen immers.quote:Op zondag 25 september 2016 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb je groningen en heracles zien voetballen hahaquote:Op zondag 25 september 2016 17:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, want PSV, Heracles en Groningen uit zijn voor Feyenoord altijd makkelijk potjes geweest.
Respect voor de kampioen.quote:Op zondag 25 september 2016 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PSV uit is inderdaad geen lastige wedstrijd. Het zijn maar provincialen immers.
PSV kon niet eens van 10 man van groningen winnen. Gek die je bent.quote:Op zondag 25 september 2016 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb je groningen en heracles zien voetballen haha
PSV uit winnen was een incident .
Utrecht,Heerenveen,AZ,Vitesse uit etc , daar gaat Feyenoord weer punten laten liggen.
Heb Groningen zien ballen tegen PSV. Wat was het resultaat?quote:Op zondag 25 september 2016 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht,Heerenveen,AZ,Vitesse uit etc , daar gaat Feyenoord weer punten laten liggen.
bedankt jomandaquote:Op zondag 25 september 2016 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zulke potjes heb je er wel eens tussen zitten , dat de bal er niet in wil.quote:Op zondag 25 september 2016 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV kon niet eens van 10 man van groningen winnen. Gek die je bent.
Dat ze gewoon lekker oppleurenquote:Op zondag 25 september 2016 17:42 schreef Typisch het volgende:
Ik vraag mij altijd af wat voor triest leven users als PSVCL en PizzaGeit moeten hebben om constant zo een act op te voeren hier.
act?quote:Op zondag 25 september 2016 17:42 schreef Typisch het volgende:
Ik vraag mij altijd af wat voor triest leven users als PSVCL en PizzaGeit moeten hebben om constant zo een act op te voeren hier.
Lijkt me inderdaad sterk dat we die allemaal gaan winnen, maar wil je zeggen dat Ajax en PSV alleen maar goede tegenstanders hebben gehad en vanaf nu wél elke wedstrijd winnend zullen afsluiten? Jij wilt doen geloven dat Feyenoord alleen maar makkelijke tegenstanders heeft gehad en dat is gewoon onzin. Bovendien hebben ze laten zien ook sterkere teams te kunnen verslaan. Ik zeg niet dat Feyenoord favoriet is voor de titel, maar zeggen dat het weer niks zal worden is denk ik wishful thinking van jouw kant.quote:Op zondag 25 september 2016 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ga je serieus reageren op die miskraam?quote:Op zondag 25 september 2016 17:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk dat we die allemaal gaan winnen, maar wil je zeggen dat Ajax en PSV alleen maar goede tegenstanders hebben gehad en vanaf nu wél elke wedstrijd winnend zullen afsluiten? Jij wilt doen geloven dat Feyenoord alleen maar makkelijke tegenstanders heeft gehad en dat is gewoon onzin. Bovendien hebben ze laten zien ook sterkere teams te kunnen verslaan. Ik zeg niet dat Feyenoord favoriet is voor de titel, maar zeggen dat het weer niks zal worden is denk ik wishful thinking van jouw kant.
Erg kut.quote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan helaas de tweede helft niet zien, maar hoe speelt Feyenoord?
dramatischquote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Heel slordig. Roda speelt beter maar kunnen niet echt potten breken. Dit blijft denk ik 2-0.quote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wees blij dat je niet kunt kijken.quote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Beter dan Barcelonaquote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is wel slecht, maar Berghuis heeft het zeker nog niet laten zien.quote:Op zondag 25 september 2016 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt niet zo slecht als de meesten hier.
Ach ja, beetje krachten sparen voor Istanbul toch.quote:Op zondag 25 september 2016 18:20 schreef TC03 het volgende:
Beetje zonde dat Feyenoord niet aan het doelsaldo werkt.
Ik vrees dat het niet bewust is hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 18:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach ja, beetje krachten sparen voor Istanbul toch.
Een beetje de krachten sparen kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 25 september 2016 18:20 schreef TC03 het volgende:
Beetje zonde dat Feyenoord niet aan het doelsaldo werkt.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2016 18:24 schreef F.M.D. het volgende:
dit had roda hoor je eingelijk met 7-0 naar huis moeten sturen.
bedankt jomandaquote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord zal vanaf nu gaan zakken, willem 2 uit wordt het eerste puntverlies
Wens-vader-gedachtequote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord zal vanaf nu gaan zakken, willem 2 uit wordt het eerste puntverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |