Aaiii subtiele verwijzing naar Niels. Arme Niels zoveel pesterijen door steeds dezelfde mensenquote:Op zondag 25 september 2016 16:31 schreef Chai het volgende:
Crip heeft een KLB ban en wordt daar door allerlei personen lastig gevallen. Daarom posten we nu in deze SC uit solidariteit.
[ afbeelding ]
Ik zit net bij Sumo te kijken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:48 schreef Crip het volgende:
hallo wat moet ik zo gaan bestellen op werk
heb eiglk zin in sushi ofzo
ik denk dat ze aan het uittesten zijn welke user voor de irritatie factor zorgt in sc. Dus ze gaan even iedereen af ofzo die ban krijgt.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik verwacht op korte termijn weer een volledige. Zelfde voor Chai. Ze kunnen het toch niet laten.
Hij komt zelf hierheenquote:Op zondag 25 september 2016 16:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aaiii subtiele verwijzing naar Niels. Arme Niels zoveel pesterijen door steeds dezelfde mensen
Wie heeft die paint gemaakt? Heer en meester, die brilletje ookquote:
Ikquote:Op zondag 25 september 2016 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie heeft die paint gemaakt? Heer en meester, die brilletje ook
Ik ga me 5 weken voorbeeldig gedragen.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik verwacht op korte termijn weer een volledige. Zelfde voor Chai. Ze kunnen het toch niet laten.
Ik ben een boefjequote:Op zondag 25 september 2016 17:03 schreef gianni61 het volgende:
heeft crip zich alweer misdragen?
of was het toch weer nelis?
het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Motivatie om af te vallen is altijd goedquote:Op zondag 25 september 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat doe jij in Crips safe place? wil je weer gratis salades ontvangen of zo?
Sodemieter op.quote:Op zondag 25 september 2016 17:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Motivatie om af te vallen is altijd goed
LIF / [Dieetclub] #793 Het is herfst!!quote:Op zondag 25 september 2016 17:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Motivatie om af te vallen is altijd goed
Heb je je oplichtingsfilmpje al verwijderd?quote:
We zitten hier met een groepje users die jou niet aardig vinden en die jij niet aardig vindt. We zitten hier om met een user te kunnen chatten waarvan jullie elkaar ook niet kunnen uitstaan.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We zitten hier met een groepje users die jou niet aardig vinden en die jij niet aardig vindt. We zitten hier om met een user te kunnen chatten waarvan jullie elkaar ook niet kunnen uitstaan.
Wat is nu je motivatie hier toch te komen? Kan je het zo slecht verkroppen dat er users zijn die geen positieve gevoelens voor je hebben? Vind je het zo belangrijk om te provoceren en te trollen?
Deze tekst slaat ook op de user Kurovski btw.
Al deze users zijn hier niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.
om een duidelijk pro-crp, anti-niels signaal af te gevenquote:
Ah oké cool, I'm inquote:Op zondag 25 september 2016 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om een duidelijk pro-crp, anti-niels signaal af te geven
Ik sta in je keukenquote:Op zondag 25 september 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Kut hij heeft ons al gevonden jongens wie heeft gelekt??
Niels hier een ban?quote:Op zondag 25 september 2016 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om een duidelijk pro-crp, anti-niels signaal af te geven
Je provoceert zelf Tardis. Ik post normaal.quote:Op zondag 25 september 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We zitten hier met een groepje users die jou niet aardig vinden en die jij niet aardig vindt. We zitten hier om met een user te kunnen chatten waarvan jullie elkaar ook niet kunnen uitstaan.
Wat is nu je motivatie hier toch te komen? Kan je het zo slecht verkroppen dat er users zijn die geen positieve gevoelens voor je hebben? Vind je het zo belangrijk om te provoceren en te trollen?
Deze tekst slaat ook op de user Kurovski btw.
Ja da snap ik ook wel maar wie zegt dat Niels dan niet fewoon hierheen komtquote:
Blijf gewoon wegquote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je provoceert zelf Tardis. Ik post normaal.
quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Damn it.Nu heb ik geen gelijk meer met mijn vorige post.
Is zijn probleem, maar dan moet hij niet gaan huilen als we bijvoorbeeld over zijn alcoholgebruik beginnen.quote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja da snap ik ook wel maar wie zegt dat Niels dan niet fewoon hierheen komt
Het gaat anders behoorlijk vaak over mij. Logisch dus dat ik hier zelf ook kom posten.quote:
Alsof iemand geeft om wat die snol zegtquote:Op zondag 25 september 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
cachet komt zeggen zometeen dat we een kliekjevormen
Ben ik weer de partypooper?quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Damn it.Nu heb ik geen gelijk meer met mijn vorige post.
Dit is waarom mensen je hatenquote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het gaat anders behoorlijk vaak over mij. Logisch dus dat ik hier zelf ook kom posten.
Het ging volgens mij geen enkele seconde over jou. Alleen die domme Tardis liet het vallen.quote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het gaat anders behoorlijk vaak over mij. Logisch dus dat ik hier zelf ook kom posten.
moest giechelen terwijl ik klant aan de lijn had en ze vertelde me dat haar telefoon is gestolenquote:Op zondag 25 september 2016 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof iemand geeft om wat die snol zegt
Iemand haten die men nog nooit heeft ontmoet vind ik wel freaky.quote:
Als user bedoelt ze uiteraard.quote:Op zondag 25 september 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iemand haten die men nog nooit heeft ontmoet vind ik wel freaky.
Kun je ergens anders gaan huilen plsquote:Op zondag 25 september 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iemand haten die men nog nooit heeft ontmoet vind ik wel freaky.
Ik huilen hier.quote:Op zondag 25 september 2016 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je ergens anders gaan huilen pls
Gewoon blijven joh.quote:Op zondag 25 september 2016 17:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik huilen hier.
Daarentegen zie ik hier allemaal jankposts over mijn aanwezigheid hier.
Je bent een onplezierig persoon en je aanwezigheid is niet gewenst.quote:Op zondag 25 september 2016 17:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik huilen hier.
Daarentegen zie ik hier allemaal jankposts over mijn aanwezigheid hier.
Vertelquote:
Doe ik niet.quote:Op zondag 25 september 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
Moet je aubergine schillen voor je hem bakt?
Ik haat hem niet. Ben alleen teleurgesteldquote:
nee niet doenquote:Op zondag 25 september 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
Hahahaha kontquote:Op zondag 25 september 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als user bedoelt ze uiteraard.![]()
Moeilijk hè, context
Nee, de smaak van de schil trekt in het vruchtvlees tijdens het bakproces. Zo krijg je die specifieke smaak er aan.quote:Op zondag 25 september 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
Nopequote:Op zondag 25 september 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
Met je jankpost.quote:Op zondag 25 september 2016 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh niels komt ook kloten hier
Hehequote:Op zondag 25 september 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dat ze mij nog sloom van hun kater opbellen dat ze tel kwijt zijn.
rare belgen
Oké, maken we een deal, wij praten niet meer over jou en jij komt niet hier zitten met allemaal users die jou stom vinden, dan creëren we een hele leuke sfeer hier.quote:Op zondag 25 september 2016 17:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Deal.quote:Op zondag 25 september 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké, maken we een deal, wij praten niet meer over jou en jij komt niet hier zitten met allemaal users die jou stom vinden, dan creëren we een hele leuke sfeer hier.
Ik maak geen deals met sukkels als jij.quote:Op zondag 25 september 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké, maken we een deal, wij praten niet meer over jou en jij komt niet hier zitten met allemaal users die jou stom vinden, dan creëren we een hele leuke sfeer hier.
Nee je bent een jengelend kleutertje in vergelijking met hoink en zeer.quote:Op zondag 25 september 2016 17:42 schreef TARDIS. het volgende:
Vinden jullie mij een provocerende user?
Prima, doe je er ons allemaal eentje cadeau?quote:Op zondag 25 september 2016 17:44 schreef Kurovski het volgende:
Als iedereen die van mij flipt nou gewoon een abonnement neemt en me dan dus kan blokkeren zijn we er toch ook?
Oké Danny.quote:Op zondag 25 september 2016 17:44 schreef Kurovski het volgende:
Als iedereen die van mij flipt nou gewoon een abonnement neemt en me dan dus kan blokkeren zijn we er toch ook?
Geen haar op m'n bips die daar over peinst.quote:Op zondag 25 september 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Prima, doe je er ons allemaal eentje cadeau?
Wat een achterlijk voorstel dan, rot gewoon op. Dat is de makkelijkste weg.quote:Op zondag 25 september 2016 17:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen haar op m'n anus die daar over peinst.
Sowquote:Op zondag 25 september 2016 17:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen deals met sukkels als jij.
Waar ben jij vertrokken?quote:Op zondag 25 september 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
Wel jammer dat wij dan allemaal vertrekken om van Niels af te zijn en hij dan gewoon meegaat en verder gaat duwen en trekken.
he heb je mij gemist snoesjequote:Op zondag 25 september 2016 17:48 schreef hugecooll het volgende:
Ah, hier is de gezelligheid naartoe
Nee wij vertrokken gewoon om Crip een safeplace te bieden. Had niet verwacht dat die zo snel bruut verwoest zou worden.quote:Op zondag 25 september 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
Wel jammer dat wij dan allemaal vertrekken om van Niels af te zijn en hij dan gewoon meegaat en verder gaat duwen en trekken.
Ja nu dus niet meer hequote:Op zondag 25 september 2016 17:48 schreef hugecooll het volgende:
Ah, hier is de gezelligheid naartoe
Wow, twijfel je daar aan?quote:Op zondag 25 september 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als je Cripsympathisant bent.
Dan zullen Noel, Cachet, Ober en Madeliefff wel ver weg blijven denk ik.quote:Op zondag 25 september 2016 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als je Cripsympathisant bent.
Oké dan is het goed.quote:Op zondag 25 september 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wil het voor eventuele meelezers nogmaals even onderstrepen.
ja ik zag hier een hoop rood en had daar al weinig zin in, maar nu ik zie dat het voor ONZ is, ben ik weer blij en opgeluchtquote:
Ik wil Crip diep in haar kliekje.quote:Op zondag 25 september 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoor graag bij Crip haar kliekje.
Zo.quote:Op zondag 25 september 2016 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil Crip diep in haar kliekje.
Gvd hard gewordenquote:Op zondag 25 september 2016 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ben..quote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat de moderators van KLB niet de juiste persoon kunnen aanwijzen die alle rotzooi veroorzaakt
TR, crewbashquote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat de moderators van KLB niet de juiste persoon kunnen aanwijzen die alle rotzooi veroorzaakt
Ik denk dat Crip het niet is.quote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
hihiquote:Op zondag 25 september 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoor graag bij Crip haar kliekje.
ja weet ik maar je vind mij wel lief.quote:Op zondag 25 september 2016 17:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat zou ik natuurlijk nooit toegeven
WOWOWOWOquote:Op zondag 25 september 2016 17:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
echt goeie sc danquote:Op zondag 25 september 2016 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan zullen Noel, Cachet, Ober en Madeliefff wel ver weg blijven denk ik.
Zij vind jou niet leuk.quote:Op zondag 25 september 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
echt goeie sc dan
ober vind ik wel leuk hoor ook al pest ik haar vaker
Klopt, ik schaam mij diep. Gebeurt mij niet vaak zo'n grove fout. Ik ben juist degene die dit soort dingen verbetert. En met dat laatste beetje waardigheid van mij afgenomen ga ik nu koken.quote:
De ingredienten staan gewoon op het doosjequote:Op zondag 25 september 2016 18:07 schreef Crip het volgende:
echt blij dat ik gebeld heb naar restaurant
ANDERS HAD IK VARKEN GEGETEN
Nee thuisbezorgd.quote:Op zondag 25 september 2016 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De ingredienten staan gewoon op het doosje
Garnaal gemixt met varken wtfquote:Op zondag 25 september 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee thuisbezorgd.
Garnalendumplings doen ze mixen met varken daaro
Is vaker zo daarom dt ik belde
Wat is dat nou weer voor combinatiequote:Op zondag 25 september 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee thuisbezorgd.
Garnalendumplings doen ze mixen met varken daaro
Is vaker zo daarom dt ik belde
Ja zal wel, maar die combinatie klinkt gewoon zo raar. Heb echt geen verstand van dat soort dingen, want leef in mijn eigen vegetarische bubbel.quote:
ik heb nog wel een varkentje om jouw dumpling sappig te houden ;$quote:Op zondag 25 september 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja doen ze met dumplings om sappig te houden ;s
wrm vegetarisch?quote:Op zondag 25 september 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zal wel, maar die combinatie klinkt gewoon zo raar. Heb echt geen verstand van dat soort dingen, want leef in mijn eigen vegetarische bubbel.
ja kan zo veel redenen bedenken. omdat dieren gevoelens hebben en hen eten een sadistische manier is om je eigen leed te verzachten? omdat de leefbaarheid van de wereld in een alarmerend tempo aftakelt en je je steentje wil bijdragen aan de uitroeiing van de mens?quote:
Ik kan makkelijk zonder.quote:Op zondag 25 september 2016 18:16 schreef Drug het volgende:
[..]
ja kan zo veel redenen bedenken. omdat dieren gevoelens hebben en hen eten een sadistische manier is om je eigen leed te verzachten? omdat de leefbaarheid van de wereld in een alarmerend tempo aftakelt en je je steentje wil bijdragen aan de uitroeiing van de mens?
Valt tegen.quote:Op zondag 25 september 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eenvoudige tomatensoep en Club Sandwiches.
Het hoeft niet altijd uitgebreid. Ik ben gisteren de halve middag bezig geweest met voedselbereiding en m'n buuv' ook. Vind het mooi zat voor vandaag.quote:
Al zes maanden niet meer. 1. Omdat ik ben verhuisd, 2. Omdat we bezig zijn samen te gaan. Gaat in stapjes. Zul je net zien dat ik op korte termijn weer naar de andere kant van de wereld word gestuurd. 2 maanden op, 2 maanden af houdt in dat ik de 2 maanden af dan wel hier ben anders heeft een relatie opbouwen geen zin.quote:Op zondag 25 september 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Niels, hoe lang is je buuv nog je buuv?
Zitten allemaal weer in KLB omdat ze hier een subforumban hebben.quote:
is goed krijg je extra honger en kun je nog meer losgaan op die dingquote:Op zondag 25 september 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
mn eten komt pas kwart voor 8 kut mensen
?quote:Op zondag 25 september 2016 18:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten allemaal weer in KLB omdat ze hier een subforumban hebben.
Er worden wel ergere leugens verspreid.quote:Op zondag 25 september 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
?Volgens mij is leugens over bans verspreiden ook niet de bedoeling.
is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 25 september 2016 19:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Wordt in allebei KLB SC's gepost?
Maar waarom dan?quote:
Ja dat rechtvaardigt het ook echt.quote:Op zondag 25 september 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er worden wel ergere leugens verspreid.
Ah duidelijkquote:Op zondag 25 september 2016 19:25 schreef Drug het volgende:
[..]
crip heeft klb ban en klb sc is solidair (mits je bij het kliekje hoort)
Peentjes, worst en aardappelenquote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat hebben/gaan jullie eten vanavond?
Spaghetti.quote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Patat > Hamburgerquote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Boersquote:
Pasta met restje pastasaus, ui en een groentemix die op moest.quote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hou niet van taart.quote:Op zondag 25 september 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ga nu een verjaardagskaart voor je maken
Watquote:
er staat toch kaart?quote:
haha gvd kan ik weer een andere kaart kopen @^#^@^#!!!quote:Op zondag 25 september 2016 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaart
Of bedoel je dat je niet van kaarten met een taart erop houdt?
Dan zal je vast dolblij zijn dat het bijna winter isquote:
Oh lol.quote:Op zondag 25 september 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
er staat toch kaart?
stuur me even een dm zodat ik kan sorteren op naam en niet hoef te zoeken
Ik heb nog nooit hutspot of stamppot gegetenquote:Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal je vast dolblij zijn dat het bijna winter is
BOERENKOOLSTAMPPOT, HUTSPOT, ANDIJVIE STAMPPOT, ZUURKOOLSTAMPPOT
Jajajjaja
quote:Op zondag 25 september 2016 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hutspot of stamppot gegeten
zure kool is mijn kryptonite. Maar voor de rest, kook het allemaal. En spruitjes. Hoe kan je die nou vergeten!quote:Op zondag 25 september 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal je vast dolblij zijn dat het bijna winter is
BOERENKOOLSTAMPPOT, HUTSPOT, ANDIJVIE STAMPPOT, ZUURKOOLSTAMPPOT
Jajajjaja
Spruitjes is alleen te doen met twee potten appelmoesquote:Op zondag 25 september 2016 19:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zure kool is mijn kryptonite. Maar voor de rest, kook het allemaal. En spruitjes. Hoe kan je die nou vergeten!
Ben je mijn zusje?quote:Op zondag 25 september 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spruitjes is alleen te doen met twee potten appelmoes
Zal ik der niet aan doen. Dadelijk denkt iemand nog milf.quote:
heb mn food hnnnngquote:Op zondag 25 september 2016 19:08 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed krijg je extra honger en kun je nog meer losgaan op die ding
moet je tot sluit?
Het is juist zielig als niemand dat denkt.quote:Op zondag 25 september 2016 19:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zal ik der niet aan doen. Dadelijk denkt iemand nog milf.
Spruitjes voer je toch aan varkens?quote:Op zondag 25 september 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spruitjes is alleen te doen met twee potten appelmoes
Ze heeft al een man. Die zal dat wel doen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is juist zielig als niemand dat denkt.
plantencurryquote:Op zondag 25 september 2016 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Haha wat.quote:Op zondag 25 september 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik had 7up besteld bij mn eten krijg ik in plaats daarvan fucking peking eenden soep wat
Ben benieuwd.quote:Op zondag 25 september 2016 19:59 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je hem tof vindt, dinsdag komt 'ie aan!
beroerd is datquote:Op zondag 25 september 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ik had 7up besteld bij mn eten krijg ik in plaats daarvan fucking peking eenden soep wat
Maar geen kinderen? Misschien is hij wel gewoon kasthomo.quote:Op zondag 25 september 2016 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze heeft al een man. Die zal dat wel doen.
Domme vraag hoor Cripquote:Op zondag 25 september 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
ik zei tegen iemand wil je ook wat van mn eten
ik dachtbij me zelfff neeeee zeg neee
hij zegt ja
gvd
wel kinderen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar geen kinderen? Misschien is hij wel gewoon kasthomo.
tatta's be like x2quote:Op zondag 25 september 2016 20:04 schreef Crip het volgende:
ik zei tegen iemand wil je ook wat van mn eten
ik dachtbij me zelfff neeeee zeg neee
hij zegt ja
gvd
achja de mocro in mij blijftquote:Op zondag 25 september 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je niet wil delen kan je het beter niet vragen
Je bent immers in Nederland
omg jaquote:Op zondag 25 september 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Word ook altijd woest als iemand vraagt of ie slokje mag en dan krijg ik helft weer terug
Arme Mozyquote:Op zondag 25 september 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
Ik ben niet in staat eten te delen. Een deken ook niet trouwens.
Volgens mij ben je beetje bezitterigquote:Op zondag 25 september 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
een keer zei vriendin wil je slokje van redbul
ze had zelf niet eens s gedronken
en toen had ik m gechugt
nee ze deed irriquote:Op zondag 25 september 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je beetje bezitterig
gewoon mesje steken tochquote:Op zondag 25 september 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
die koelie hier is gwn met zichzelf aan het lachen
Die is hurt in zijn feelingsquote:Op zondag 25 september 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
ja man
ey een jonge heeft mij geblokt toen ik zei dat ik zn vriend leuker vind
Racistische postquote:Op zondag 25 september 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
Waarom denk jij uberhaupt op die manier over jongens, Crip? Zulke onzedelijke gedachten horen niet in het hoofd van een hoofddoekje thuis.
wejo jimmy is it uquote:Op zondag 25 september 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
Waarom denk jij uberhaupt op die manier over jongens, Crip? Zulke onzedelijke gedachten horen niet in het hoofd van een hoofddoekje thuis.
wat denk jijquote:Op zondag 25 september 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee het is je favo-baardmans.
Op stage dit jaar dachten de leerlingen dat ik een Turk was.
Maar ik heb een oer-Hollandse naam. Ken weinig Turken die zo heten.quote:Op zondag 25 september 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
wat denk jij
mohammed is mn favo baardman hoor vzmh
eerlijk je lijkt wel beetje armeens ofzo
ja dat wle maja misschien dachten ze dat je geadopteerd was ofzoquote:Op zondag 25 september 2016 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik heb een oer-Hollandse naam. Ken weinig Turken die zo heten.
Een geile voluptueuze licht getinte vrouw met een naam die ik gewoon aan mijn ouders voor kan stellen?quote:
gvd mozyquote:Op zondag 25 september 2016 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een geile voluptueuze licht getinte vrouw met een naam die ik gewoon aan mijn ouders voor kan stellen?
[ afbeelding ]
ik moest opeens denken aan die keer dt ik status update had en jij reageerde en helft vn mocros in mn lijst je gingen aanvallenquote:
Whehequote:Op zondag 25 september 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest opeens denken aan die keer dt ik status update had en jij reageerde en helft vn mocros in mn lijst je gingen aanvallen
moest keihard lachen
haha wutquote:Op zondag 25 september 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest opeens denken aan die keer dt ik status update had en jij reageerde en helft vn mocros in mn lijst je gingen aanvallen
moest keihard lachen
post gwn hier bbyquote:Op zondag 25 september 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
heeft ze je niet laten zien?
w8 ik link je
archerquote:Op zondag 25 september 2016 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een geile voluptueuze licht getinte vrouw met een naam die ik gewoon aan mijn ouders voor kan stellen?
[ afbeelding ]
ik ben ziekelijk fanaat, dus ik zeg volmondig ja. wordt alleen maar beterquote:Op zondag 25 september 2016 20:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben na 2 seizoenen gewoon keihard afgehaakt. Moet ik opnieuw inzetten?
ja doe, vul de leegte van het bestaan met spullenquote:Op zondag 25 september 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
zou ik?
vandaag en morgen free international shipping colourpop
is wel 87 euro weer kwijt aan makeup man
wowquote:Op zondag 25 september 2016 20:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ja doe, vul de leegte van het bestaan met spullen
Max 450 eur per keer. Betaal je niets. Indien meerdere items en boven de 450, betaal je invoer over het bedrag van het/de duurste item(s).quote:Op zondag 25 september 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
ik ga zwaar veel kwijt zijn aan invoerskosten met mn bestellingen gvd
ja doe gewoon met drugs 90 eu wiet kan ik minstens 2 weken goed van chillenquote:Op zondag 25 september 2016 20:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ja doe, vul de leegte van het bestaan met spullen
kun je niet in 2x laten verzenden? of is min. bestelbedrag?quote:Op zondag 25 september 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
ik ga zwaar veel kwijt zijn aan invoerskosten met mn bestellingen gvd
zelfde effectquote:Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja doe gewoon met drugs 90 eu wiet kan ik minstens 2 weken goed van chillen
Hier kun je checken: http://www.belastingdiens(...)n_bij_invoer_betalenquote:U betaalt altijd over de hele zending in het pakket belastingen bij invoer. Zitten er 2 producten in het pakket, bijvoorbeeld 1 van ¤ 20 en 1 van ¤ 300, dan moet u toch over ¤ 320 de belastingen bij invoer berekenen. Ook als de zending uit meerdere pakketjes bestaat kan het als 1 geheel worden beschouwd. Dit geldt als de pakketten gelijktijdig worden aangeboden, aan 1 en dezelfde geadresseerde, in één factuur zijn opgenomen en hetzelfde airwaybillnummer hebben.
omdat 90% wat daarvandaan komt niet meer dan 3 euro kostquote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Mozy het volgende:
Als ze je checken ja. Mijn huisgenoot laat wekelijkse meerdere dingen uit China komen en die wordt zeer zelden gecheckt.
ja ligt eraan en soms ben je gwn de lul.quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Mozy het volgende:
Als ze je checken ja. Mijn huisgenoot laat wekelijkse meerdere dingen uit China komen en die wordt zeer zelden gecheckt.
Als ze er achter komen mag je alsnog betalen, Zorgt de waarde van de aangekochte produkten meer dan invoerrechten dan 300 eur zoiets, krijg je er een boete overheen. Zoiets.quote:Op zondag 25 september 2016 20:58 schreef Mozy het volgende:
maak foto als je binnen hebtquote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
Ik heb kylie lipkits besteld, 75 euro. komt 21 procent btw bij als ik pech heb
mijn beautybay bestelling is uit engeland dus heb geluk
en 2 palletes van juvias place 80 euro weer btw
en nu 87 euro colourpop en dan weer btw
worst case 51 euro voor btw plus nog eventuele handelingskosten
Belasting Toegevoegde Waarde en Value Added Tax is wat anders dan invoerrechten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
Ik heb kylie lipkits besteld, 75 euro. komt 21 procent btw bij als ik pech heb
mijn beautybay bestelling is uit engeland dus heb geluk
en 2 palletes van juvias place 80 euro weer btw
en nu 87 euro colourpop en dan weer btw
worst case 51 euro voor btw plus nog eventuele handelingskosten
Isgoedddquote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
[..]
maak foto als je binnen hebt
ik wil ook een make-up poppetje girly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |