Aaiii subtiele verwijzing naar Niels. Arme Niels zoveel pesterijen door steeds dezelfde mensenquote:Op zondag 25 september 2016 16:31 schreef Chai het volgende:
Crip heeft een KLB ban en wordt daar door allerlei personen lastig gevallen. Daarom posten we nu in deze SC uit solidariteit.
[ afbeelding ]
Ik zit net bij Sumo te kijken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:48 schreef Crip het volgende:
hallo wat moet ik zo gaan bestellen op werk
heb eiglk zin in sushi ofzo
ik denk dat ze aan het uittesten zijn welke user voor de irritatie factor zorgt in sc. Dus ze gaan even iedereen af ofzo die ban krijgt.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik verwacht op korte termijn weer een volledige. Zelfde voor Chai. Ze kunnen het toch niet laten.
Hij komt zelf hierheenquote:Op zondag 25 september 2016 16:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aaiii subtiele verwijzing naar Niels. Arme Niels zoveel pesterijen door steeds dezelfde mensen
Wie heeft die paint gemaakt? Heer en meester, die brilletje ookquote:
Ikquote:Op zondag 25 september 2016 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie heeft die paint gemaakt? Heer en meester, die brilletje ook
Ik ga me 5 weken voorbeeldig gedragen.quote:Op zondag 25 september 2016 16:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik verwacht op korte termijn weer een volledige. Zelfde voor Chai. Ze kunnen het toch niet laten.
Ik ben een boefjequote:Op zondag 25 september 2016 17:03 schreef gianni61 het volgende:
heeft crip zich alweer misdragen?
of was het toch weer nelis?
het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Motivatie om af te vallen is altijd goedquote:Op zondag 25 september 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat doe jij in Crips safe place? wil je weer gratis salades ontvangen of zo?
Sodemieter op.quote:Op zondag 25 september 2016 17:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Motivatie om af te vallen is altijd goed
LIF / [Dieetclub] #793 Het is herfst!!quote:Op zondag 25 september 2016 17:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Motivatie om af te vallen is altijd goed
Heb je je oplichtingsfilmpje al verwijderd?quote:
We zitten hier met een groepje users die jou niet aardig vinden en die jij niet aardig vindt. We zitten hier om met een user te kunnen chatten waarvan jullie elkaar ook niet kunnen uitstaan.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We zitten hier met een groepje users die jou niet aardig vinden en die jij niet aardig vindt. We zitten hier om met een user te kunnen chatten waarvan jullie elkaar ook niet kunnen uitstaan.
Wat is nu je motivatie hier toch te komen? Kan je het zo slecht verkroppen dat er users zijn die geen positieve gevoelens voor je hebben? Vind je het zo belangrijk om te provoceren en te trollen?
Deze tekst slaat ook op de user Kurovski btw.
Al deze users zijn hier niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een Haags of 2Nutz, Toto of DP kan ik best oke gesprekken hebben, met Frank en Remqo en Ama net zo.
om een duidelijk pro-crp, anti-niels signaal af te gevenquote:
Ah oké cool, I'm inquote:Op zondag 25 september 2016 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om een duidelijk pro-crp, anti-niels signaal af te geven
Ik sta in je keukenquote:Op zondag 25 september 2016 17:11 schreef Oberkullie het volgende:
Kut hij heeft ons al gevonden jongens wie heeft gelekt??
Niels hier een ban?quote:Op zondag 25 september 2016 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om een duidelijk pro-crp, anti-niels signaal af te geven
Je provoceert zelf Tardis. Ik post normaal.quote:Op zondag 25 september 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We zitten hier met een groepje users die jou niet aardig vinden en die jij niet aardig vindt. We zitten hier om met een user te kunnen chatten waarvan jullie elkaar ook niet kunnen uitstaan.
Wat is nu je motivatie hier toch te komen? Kan je het zo slecht verkroppen dat er users zijn die geen positieve gevoelens voor je hebben? Vind je het zo belangrijk om te provoceren en te trollen?
Deze tekst slaat ook op de user Kurovski btw.
Ja da snap ik ook wel maar wie zegt dat Niels dan niet fewoon hierheen komtquote:
Blijf gewoon wegquote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je provoceert zelf Tardis. Ik post normaal.
quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Damn it.Nu heb ik geen gelijk meer met mijn vorige post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |