Wanneer je je ongelukkig voelt door je werkquote:Op zondag 25 september 2016 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn heel veel mensen die met tegenzin naar hun werk gaan.... Nu vraag ik mij dus af wanneer is het tegenzin en wanneer is het punt bereikt dat het niet meer goed komt
aaltijd doen. Hoe lang is het opzegtermijn bij je werkquote:Op zondag 25 september 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En heb je toen eerst nieuw werk gezocht voordat je daar bent weg gegaan?
Ja, dat wel. Ik kon me niet veroorloven om zonder inkomsten te zitten.quote:Op zondag 25 september 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En heb je toen eerst nieuw werk gezocht voordat je daar bent weg gegaan?
Mja geloof dat ik dat ik dat wel ben ja. Nu was mijn plan om het tot januari vol te houden en dan Thailand maar weet niet of ik dat ga redden.quote:Op zondag 25 september 2016 16:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer je je ongelukkig voelt door je werk
Volgens mij niet maar uit fatsoen zou ik een maand opzegtermijn hanteren denk ik.quote:Op zondag 25 september 2016 16:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
aaltijd doen. Hoe lang is het opzegtermijn bij je werk
Ja kan ik ook niet nee. Het punt is dat het gewoon veel betaald en dan daardoor blijf ik er dus zitten. En de eerste dag dat ik daar begon wist ik eigenlijk al dat dit niets was voor mij maar ja dan krijg je het salarisquote:Op zondag 25 september 2016 16:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik kon me niet veroorloven om zonder inkomsten te zitten.
Ik heb makkelijk praten, maar ik zou het huidige werk nog liever blijven doen tegen lager salaris dan waar ik vandaan kom dan dat ik terug moet.quote:Op zondag 25 september 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan ik ook niet nee. Het punt is dat het gewoon veel betaald en dan daardoor blijf ik er dus zitten. En de eerste dag dat ik daar begon wist ik eigenlijk al dat dit niets was voor mij maar ja dan krijg je het salaris
Als je geen opzegtermijn hebt, ben je verplicht je rooster uit te werken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar uit fatsoen zou ik een maand opzegtermijn hanteren denk ik.
ltvdk heeft het allemaal in de vs verbrastquote:Op zondag 25 september 2016 16:39 schreef d4v1d het volgende:
Heb je geen rijk vriendje wat gewoon je lasten kan betalen Yasmin
Nja dit klinkt dan een beetje stom maar in de horeca ligt het uurloon dus ruim 6 euro per uur lager dan wat ik nu verdien. Misschien moet ik dit in mind houden, alsnog proberen die 3 maanden Thailand bij elkaar te sparen en er dan echt mee te kappen.quote:Op zondag 25 september 2016 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je geen opzegtermijn hebt, ben je verplicht je rooster uit te werken.
Dat is ook uit fatsoen wel genoeg.
Als je werk gaat zoeken, zou ik zeggen dat je vanaf november kan beginnen. Is ook prima, want in jouw tak van sport zijn de feestdagen erg druk dus willen ze juist mensen
Zie post van Timquote:Op zondag 25 september 2016 16:39 schreef d4v1d het volgende:
Heb je geen rijk vriendje wat gewoon je lasten kan betalen Yasmin
3 maanden kan je nog wel volhouden johquote:Op zondag 25 september 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dit klinkt dan een beetje stom maar in de horeca ligt het uurloon dus ruim 6 euro per uur lager dan wat ik nu verdien. Misschien moet ik dit in mind houden, alsnog proberen die 3 maanden Thailand bij elkaar te sparen en er dan echt mee te kappen.
Hey vriendquote:Op zondag 25 september 2016 16:42 schreef Specularium het volgende:
Is David al opgebokt of moet ik vanavond terugkomen?
ik vind het wel altijd sneu hoor, kapot kut als je m kwijt bent of gestolen. Net zo'n dude aan de telefoon gehad en toen ging ik hem opvrolijkenquote:
Jij mag zijn schoenen nog niet poetsen joh gekquote:Op zondag 25 september 2016 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet zoveel van LVTKD hoor
Dat verschil is idd echt heel groot, maar als je te lang blijft zitten in een werkomgeving waar je de balen van hebt, dan zit je straks met een burn-out thuis en daar schiet je al helemaal niets mee op.quote:Op zondag 25 september 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dit klinkt dan een beetje stom maar in de horeca ligt het uurloon dus ruim 6 euro per uur lager dan wat ik nu verdien. Misschien moet ik dit in mind houden, alsnog proberen die 3 maanden Thailand bij elkaar te sparen en er dan echt mee te kappen.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
Nou mja die kant ging het ook wel een beetje op dus vandaar Kip waar ik dus totaal anders aan het werk ben.quote:Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat verschil is idd echt heel groot, maar als je te lang blijft zitten in een werkomgeving waar je de balen van hebt, dan zit je straks met een burn-out thuis en daar schiet je al helemaal niets mee op.
Alleen mietjes krijgen burn-outs. De psychisch zwakkenquote:Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat verschil is idd echt heel groot, maar als je te lang blijft zitten in een werkomgeving waar je de balen van hebt, dan zit je straks met een burn-out thuis en daar schiet je al helemaal niets mee op.
Maar daar willen ze je dus ook niet meer?quote:Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou mja die kant ging het ook wel een beetje op dus vandaar Kip waar ik dus totaal anders aan het werk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |