Het zou me niet verbazen.quote:Op zondag 25 september 2016 09:16 schreef Arjan1113 het volgende:
een onderzoeker die ALLE verkiezingsuitslagen goed had voorspelt
zegt dat Donald Trump met 2 kiesmannen verschil president word
is een debat ooit boeiend? Had naar een debat gekeken met alle republikeinse kandidaten en ik vond Ted Cruz de beste. Hij kraakte de economische plannen van Trump af; met goeie argumenten, maar Trump won toch.
Ach.. soms is open beter dan verborgen. Zoals de Telegraaf al jaren de VVD steunt.quote:Op zondag 25 september 2016 09:20 schreef Elzies het volgende:
Een krant die zo overduidelijk een politiek afhankelijk standpunt inneemt. Tja, die kun je toch als onafhankelijke lezer nauwelijks serieus meer nemen.
Waaruit trek je deze conclusie?quote:Op zondag 25 september 2016 09:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf dit echt bizar vinden, dat in de VS gewoon geen onafhankelijke journalistiek meer bestaat.
quote:Op zondag 25 september 2016 09:36 schreef Resistor het volgende:
En dat alleen maar omdat Sarah Palin het niet gehaald heeft
-edit-
Oh, vice president, ging zelf niet voor het presidentschap. Het is nog vroeg
lol en NL dan onze pers is extreem politiek gekleurd.quote:Op zondag 25 september 2016 09:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf dit echt bizar vinden, dat in de VS gewoon geen onafhankelijke journalistiek meer bestaat.
Ik vind het veel raarder dat ondanks dat Hillary en Donald allebei heel negatief beoordeeld worden die Amerikanen toch op ze zullen stemmen; zoals ze al decennia lang alsmaar weer Democrat of Republican stemmen.quote:Op zondag 25 september 2016 09:43 schreef timmmmm het volgende:
Veel en veel minder dan in de States hoor. Neem dat alsjeblieft van mij aan, ik weet op zich mijn weg namelijk wel in de Nederlandse pers. Objectief is zeker anders, maar zo subjectief als daar redden we bij lange na nietquote:Op zondag 25 september 2016 10:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
lol en NL dan onze pers is extreem politiek gekleurd.
Het is ook bijna onmogelijk om een objectieve pers te hebben immers heeft iedereen voorkeuren en dat zal toch wel doorschemeren in hoe iemand een item zal verslaan.quote:Op zondag 25 september 2016 10:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel en veel minder dan in de States hoor. Neem dat alsjeblieft van mij aan, ik weet op zich mijn weg namelijk wel in de Nederlandse pers. Objectief is zeker anders, maar zo subjectief als daar redden we bij lange na niet
Precies. Maar gewoon aangeven dat ze ala krant een sterke voorkeur hebben voor Hillary (en daarmee gewoon voor #TeamHillary schrijven) is nog wel 3 trappen erger dan je eigen mening bewust of onbewust door lsten sijpelenquote:Op zondag 25 september 2016 10:25 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het is ook bijna onmogelijk om een objectieve pers te hebben immers heeft iedereen voorkeuren en dat zal toch wel doorschemeren in hoe iemand een item zal verslaan.
Hoezo? Geforceerd onpartijdig willen blijven is pas dom. Dan krijg je koppen als "Opinions Differ on Shape of the Earth", omdat er ook platte-aarde gekkies zijn die hun meninkje ventileren. Volslagen kolder natuurlijk. Partij kiezen != afhankelijk zijn van != subjectief.quote:Op zondag 25 september 2016 10:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Maar gewoon aangeven dat ze ala krant een sterke voorkeur hebben voor Hillary (en daarmee gewoon voor #TeamHillary schrijven) is nog wel 3 trappen erger dan je eigen mening bewust of onbewust door lsten sijpelen
Geen partij kiezen betekent niet dat je feiten moet negeren.quote:Op zondag 25 september 2016 10:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoezo? Geforceerd onpartijdig willen blijven is pas dom. Dan krijg je koppen als "Opinions Differ on Shape of the Earth", omdat er ook platte-aarde gekkies zijn die hun meninkje ventileren. Volslagen kolder natuurlijk. Partij kiezen != afhankelijk zijn van != subjectief.
Kennedy had de ziekte van Addison. FDR zat in een rolstoel. Lincoln had een groeistoornis.quote:Op zondag 25 september 2016 11:01 schreef Woestijnvos het volgende:
Clinton is niet geschikt om president te worden. Ze is al jaren ziek evenwichtsstoornissen. en wel meer dat we niet mogen weten.
Reagan was aan het dementeren.quote:Op zondag 25 september 2016 11:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kennedy had de ziekte van Addison. FDR zat in een rolstoel. Lincoln had een groeistoornis.
Het waren drie van de beste presidenten in de Amerikaanse geschiedenis.
RTL Zquote:Op zondag 25 september 2016 11:05 schreef Infection het volgende:
Hoe laat is het debat en waar te volgen?
Je hebt objectief en subjectief. Meningen en feiten. Dat Hillary een betere president is dan Trump kan je niet staven, je kan het enkel vermoeden. Dat de aarde rond is, kan je staven. Dat is dus een feit.quote:Op zondag 25 september 2016 10:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoezo? Geforceerd onpartijdig willen blijven is pas dom. Dan krijg je koppen als "Opinions Differ on Shape of the Earth", omdat er ook platte-aarde gekkies zijn die hun meninkje ventileren. Volslagen kolder natuurlijk. Partij kiezen != afhankelijk zijn van != subjectief.
En dat vermoeden uitspreken maakt je afhankelijk?quote:Op zondag 25 september 2016 11:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt objectief en subjectief. Meningen en feiten. Dat Hillary een betere president is dan Trump kan je niet staven, je kan het enkel vermoeden. Dat de aarde rond is, kan je staven. Dat is dus een feit.
Die link snap ik ook niet. Dat je, ook als krant, een mening ventileert in nota bene een hoofdredactioneel commentaar, maakt je daarbij ook niet per definitie afhankelijk.quote:Op zondag 25 september 2016 11:55 schreef Terecht het volgende:
En dat vermoeden uitspreken maakt je afhankelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |