Alleen als je alle streamlocks die ze hebben in 5 minuten wil bewonderenquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
dus het is niet de moeite waard om de streams nog aan te slingeren ?
ken ik al 999 dagenquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen als je alle streamlocks die ze hebben in 5 minuten wil bewonderen
quote:
Dus dat kunnen ze wel schakelen en niet naar een gewone stream, hahahahahaquote:Op zondag 25 september 2016 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Van de stal naar een donkere plek met een hekwerk, en terug in de stal
Ruim een uurquote:Op zondag 25 september 2016 00:01 schreef sjampoeh het volgende:
998 ook goed, maar een lange sl al ?
we zijn de tel kwijt, maar ze zaten er in voor oud en nieuwquote:Op zondag 25 september 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
Nu inmiddels 999 net nog 998 en gisteren 997.... Ik vraag me af of ze de 1000 wel halen ...
Technische storingquote:Op zondag 25 september 2016 00:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..].. wtf.... nu moeten wij natuurlijk denken, dat er heeeel wat aan de hand is
Vanaf 23:00 op de sitequote:Op zondag 25 september 2016 00:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Technische storing5 kwartier eerder
Ik heb nooit voor utopia betaaldquote:Op zondag 25 september 2016 00:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
Als nu iedereen eens een keer weigert te betalen voor iets wat je niet krijgt.Jullie betalen voor SL en iedereen vindt het wel goed.ik zou nooit betalen voor niet geleverde diensten.
Fik zag het denk ik al aankomenquote:Op zondag 25 september 2016 00:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..].. wtf.... nu moeten wij natuurlijk denken, dat er heeeel wat aan de hand is
quote:Op zondag 25 september 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf 23:00 op de site
http://www.utopiatv.nl/news/detail/42689/technisch-onderhoud
quote:Op zondag 25 september 2016 00:06 schreef formule het volgende:
De oud-inwoners laten elk een envelop achter met een stem voor de nominatie
Ja, als je een live beeld kunt zenden vanaf de stal .......quote:Op zondag 25 september 2016 00:06 schreef DKUp het volgende:
Technische storing en de stal is weer te zien.
En wat een verrassing dat ze dan allemaal Cees invullen(Of de Febo die het invult)quote:Op zondag 25 september 2016 00:06 schreef formule het volgende:
De oud-inwoners laten elk een envelop achter met een stem voor de nominatie
quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En wat een verrassing dat ze dan allemaal Cees invullen(Of de Febo die het invult)
Heeeeel langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Urb op 25-09-2016 09:55:09 ]Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het zeker -5 daar en staan ze er met hun tong aan vast dat het zo lang duurt?quote:Op zondag 25 september 2016 00:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Technische storing aan mijn neus.Er zal wel weer iemand aan het hek staan of zoiets.
na maandag wordt het weer een grote deceptie jaquote:Op zondag 25 september 2016 00:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik kan mij alleen nog verheugen op de komst van Nicoline, verder is het niets meer aan
Zo niet bij utopinee. Daar doen ze dat de hele dag door.quote:Op zondag 25 september 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meestal plan je onderhoud en dan is dat zeg tussen 4 en 6 uur of zo
quote:Op zondag 25 september 2016 00:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
na maandag wordt het weer een grote deceptie ja
En gij geleuft da?quote:Op zondag 25 september 2016 00:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gelukkig dat 25 November de stekker er uit gaat!
Zouden ze hun tekst aan het oefenen zijn voor maandag. Dan hebben ze nog wel wat uurtjes nodig.quote:Op zondag 25 september 2016 00:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
na maandag wordt het weer een grote deceptie ja
Heb je even voor mij?....quote:Op zondag 25 september 2016 00:13 schreef DKUp het volgende:
Dit plaatje kan ik ondertussen ook wel dromen
[ afbeelding ]
Nooit te missen ook, met die gok.quote:Op zondag 25 september 2016 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Beste zangeres die er ooit geweest is.
quote:Op zondag 25 september 2016 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goede zangeres........Zo romantisch......
en toch heeft t bij haar wel iets..quote:Op zondag 25 september 2016 00:18 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nooit te missen ook, met die gok.
Die gok maakt niet uit met zo'n stem.quote:Op zondag 25 september 2016 00:18 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nooit te missen ook, met die gok.
zo is het ookquote:Op zondag 25 september 2016 00:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kimmetje Utopia
Door technisch onderhoud werken de video- en audiokanalen niet naar behoren, maar de streamlocks werken uitstekend, ze moeten die camera van de koeien in de loods hangen, want die werkt 24/7
dit bericht op de utopiakrant is wel lachwekkend
Ja het is wel heel toevallig dat juist die cams het gewoon blijven doen, altijd.quote:Op zondag 25 september 2016 00:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kimmetje Utopia
Door technisch onderhoud werken de video- en audiokanalen niet naar behoren, maar de streamlocks werken uitstekend, ze moeten die camera van de koeien in de loods hangen, want die werkt 24/7
raar tijdstipquote:Op zondag 25 september 2016 00:22 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja het is wel heel toevallig dat juist die cams het gewoon blijven doen, altijd.
Er zullen wel weer scripts uitgedeeld worden, moeten dan even doorgenomen worden wie wat moet spelen en voor hoelang.
quote:Op zondag 25 september 2016 00:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, Leo, zo mooi ook. Er zijn zoveel mooie nummers.
Voor mij het juiste moment om de streams op te gaan zeggenquote:Op zondag 25 september 2016 00:22 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja het is wel heel toevallig dat juist die cams het gewoon blijven doen, altijd.
Er zullen wel weer scripts uitgedeeld worden, moeten dan even doorgenomen worden wie wat moet spelen en voor hoelang.
quote:Op zondag 25 september 2016 00:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Kimmetje Utopia
woon jij niet dichtbij laren ? f loeren over t hekquote:Op zondag 25 september 2016 00:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Tja, overdag slapen ze te vaak, of ze motten vreten. Nu kan het even tussendoor
Ik woon een ietsjes uit de richtingquote:Op zondag 25 september 2016 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
woon jij niet dichtbij laren ? f loeren over t hek
Zal een misverstand zijn geweest.. Ze klonken alsof ze nog niet wisten dat ze weer on cam warenquote:Op zondag 25 september 2016 00:33 schreef DKUp het volgende:
Ik zag Djuhmal, Romy en nog iemand en SL
slim iddquote:Op zondag 25 september 2016 00:36 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig kan niemand meer reageren op de website
quote:
Mag dat mens alsjeblieft weg!....Haar kut sores wordt onze sores... ze vecht het maar mooi thuis uit met Barry...quote:
schaamteloos net als gio toenquote:Op zondag 25 september 2016 00:39 schreef snetje het volgende:
.
[..]
[..]
Mag dat mens alsjeblieft weg!....Haar kut sores wordt onze sores... ze vecht het maar mooi thuis uit met Barry...
Ik kan gewoon op de site hoorquote:
2 koeien en een paardenkopquote:Op zondag 25 september 2016 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh is er wel een soort van beeld dan?
ik ben terug van ajaxquote:
quote:
Feyenoord doet het goed.quote:Op zondag 25 september 2016 00:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]en gisteren en eergisteren ook niet
Dat filmpje. "Do stemt op Romy" en dan vervolgens dit plaatje.quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 00:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat filmpje. "Do stemt op Romy" en dan vervolgens dit plaatje.
[ afbeelding ]
De hypocriet Do weer ten voete uit.
In het filmpje zegt ze dat Romy roddelt over iemand en even later die ander staat te knuffelen
quote:Op zondag 25 september 2016 00:53 schreef IkFok het volgende:
Deze week weinig van utopia gezien. En nu groot onderhoud.
[ afbeelding ]
Ikke welquote:Op zondag 25 september 2016 00:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gisteren VI gezien? Dat boek dat Jan Boskamp kreeg, en dat t shirt?
yeahquote:Op zondag 25 september 2016 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga door tot het is afgelopen![]()
![]()
Die hard.quote:Op zondag 25 september 2016 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga door tot het is afgelopen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 00:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gisteren VI gezien? Dat boek dat Jan Boskamp kreeg, en dat t shirt?
Gewoon een keer niet zeuren een optie?quote:
ga jij er ook naar toequote:
Naar de SC gaan?quote:Op zondag 25 september 2016 00:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat moet je tijdens een 2 uur durende streamlock dan?
quote:Op zondag 25 september 2016 01:01 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed. Heb mijn best gedaan. Ben er wel weer klaar mee.
Doei lieve cossers, en de rest, fuck you.
Fuck you toquote:Op zondag 25 september 2016 01:01 schreef Gooddeal het volgende:
Maar goed. Heb mijn best gedaan. Ben er wel weer klaar mee.
Doei lieve cossers, en de rest, fuck you.
Sc-en in de SC ipv in de Cos. Simpel.quote:Op zondag 25 september 2016 00:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat moet je tijdens een 2 uur durende streamlock dan?
quote:Op zondag 25 september 2016 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Sc-en in de SC ipv in de Cos. Simpel.
He`, Ceesiequote:Op zondag 25 september 2016 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is allemaal zo simpel volgens jou. Ga gewoon eens streamverslagen schrijven mens.quote:Op zondag 25 september 2016 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Excuus aanvaardquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef mootie het volgende:
Ok, ik ben een zuur kutwijf om te verwachten iets over de streams te lezen in de Cos ipv twee Cossen met youtubes. My bad. Echt mijn excuses dat ik zo vreselijk onbeleefd en irritant was om te vragen of de SC een optie was.
Jammer dat jij blijkbaar niet snapt waar een Cos voor is. Ga mij daar niet op afrekenen aub.quote:Op zondag 25 september 2016 01:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is allemaal zo simpel volgens jou. Ga gewoon eens streamverslagen schrijven mens.
Je snapt gewoon niet dat de cos meer is dan een sec verslag van de streams. Wat mij betreft verziek je de sfeer. Heel jammer, want ik waardeer ieders bijdrage hier.
ik ben er niet twee cossenquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef mootie het volgende:
Ok, ik ben een zuur kutwijf om te verwachten iets over de streams te lezen in de Cos ipv twee Cossen met youtubes. My bad. Echt mijn excuses dat ik zo vreselijk onbeleefd en irritant was om te vragen of de SC een optie was.
niet persoonlijk bedoeldquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef mootie het volgende:
Mootie is onze Vic,quote:Op zondag 25 september 2016 01:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is allemaal zo simpel volgens jou. Ga gewoon eens streamverslagen schrijven mens.
Je snapt gewoon niet dat de cos meer is dan een sec verslag van de streams. Wat mij betreft verziek je de sfeer. Heel jammer, want ik waardeer ieders bijdrage hier.
On topic a.u.b.quote:Op zondag 25 september 2016 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat jij blijkbaar niet snapt waar een Cos voor is. Ga mij daar niet op afrekenen aub.
Je kan altijd nog op Utopiagekte lezen. Die schijnt heel goed te zijn schreef laatst iemand.quote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef mootie het volgende:
Je mist niets, want er is al bijna 2 uur een streamlock op de stal. Als die voorbij is dan gaat het gewoon weer over de streamsquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef mootie het volgende:
En in de tussentijd ga je gewoon lekker in de SC youtubes spammen.quote:Op zondag 25 september 2016 01:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Je mist niets, want er is al bijna 2 uur een streamlock op de stal. Als die voorbij is dan gaat het gewoon weer over de streams
Waarom die SL, was er een fittie vantevoren of zo?quote:Op zondag 25 september 2016 01:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Je mist niets, want er is al bijna 2 uur een streamlock op de stal. Als die voorbij is dan gaat het gewoon weer over de streams
doe je dingquote:Op zondag 25 september 2016 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En in de tussentijd ga je gewoon lekker in de SC youtubes spammen.
quote:Op zondag 25 september 2016 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom die SL, was er een fittie vantevoren of zo?
Truste.quote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef Gooddeal het volgende:
Iedereen hier doet zijn best. En de cos is fantastisch om te volgen. Wat mij betreft, is de oftopic politie de factor die het hier verzuurd. Maar het zal allemaal wel. Sweet dreams.
Een jaloerse billy, maar ik denk niet dat er daarom een SL isquote:Op zondag 25 september 2016 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom die SL, was er een fittie vantevoren of zo?
2 uur is lang, maar er is wel eens een halve dag een SL geweest.quote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een jaloerse billy, maar ik denk niet dat er daarom een SL is
quote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Marrruuuukkkk [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef Gooddeal het volgende:
Iedereen hier doet zijn best. En de cos is fantastisch om te volgen. Wat mij betreft, is de oftopic politie de factor die het hier verzuurd. Maar het zal allemaal wel. Sweet dreams.
En een dooie kalkoen voordat ik in slaap viel.quote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een jaloerse billy, maar ik denk niet dat er daarom een SL is
quote:Op zondag 25 september 2016 01:13 schreef Gooddeal het volgende:
Word je toch schijtziek van. Lijkt wel een kleuterschool hier.
In Zaandam voor de Konmar is al dagen een SL.quote:Op zondag 25 september 2016 01:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
2 uur is lang, maar er is wel eens een halve dag een SL geweest.
quote:Op zondag 25 september 2016 01:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In Zaandam voor de Konmar is al dagen een SL.
Dat idee heb ik nou ook.quote:Op zondag 25 september 2016 01:13 schreef Gooddeal het volgende:
Ja klopt, maar daar werd niet echt meer naar omgekeken, de kraai en ruud gingen in de hottub, en toen wilde jessie en billy er toevallig ook in (doorzichtig script) billy werd boos, uiteindelijk de kraai en Ruud uit de hottub en toen de SL die nu nog voortduurt.quote:Op zondag 25 september 2016 01:13 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En een dooie kalkoen voordat ik in slaap viel.
Maar die politie heeft niet eens een badgequote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2016 01:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In Zaandam voor de Konmar is al dagen een SL.
quote:Op zondag 25 september 2016 01:12 schreef Gooddeal het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Nou ik moet zeggen dat er wel weer steeds meer shit zooi plaatjes in de CoS verschijnen de laatste tijd. Als een begint gaat de rest mee.quote:Op zondag 25 september 2016 01:13 schreef Gooddeal het volgende:
Doe gewoon eens wat losser. Ik vind jou een topwijf, en dat weet je, maar kom eens van je stokpaardje af, ik weet dat je best humor hebt. Dat zure, dat past niet bij jou.quote:
Even ter herinnering, alles wat ik postte was: SC een optie?quote:Op zondag 25 september 2016 01:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doe gewoon eens wat losser. Ik vind jou een topwijf, en dat weet je, maar kom eens van je stokpaardje af, ik weet dat je best humor hebt. Dat zure, dat past niet bij jou.
ik post en lees al 3 dagen niet meequote:Op zondag 25 september 2016 01:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat er wel weer steeds meer shit zooi plaatjes in de CoS verschijnen de laatste tijd. Als een begint gaat de rest mee.
Ik vind dat ook storend. Een keertje is oké, maar vanmiddag of was het gisteren komt er weer steeds meer zooi tussen door.
Nu SL vind ik dat je een beetje kunt 'afdwalen'. Maar wat hier nu geplaatst wordt hoort in de SC en niet in de CoS. Ook niet tijdens een SL.
Enigszins gerelateerd aan Utopia is in mijn ogen nog oké maar al die YT liedjes en zooi hoort hier niet
quote:Op zondag 25 september 2016 01:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien komt Google snel met een oplossing zodat posts van de COS die eigenlijk in de SC horen automatisch door kunstmatige intelligentie verplaatst worden naar de SC...
Eurekaquote:Op zondag 25 september 2016 01:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien komt Google snel met een oplossing zodat posts van de COS die eigenlijk in de SC horen automatisch door kunstmatige intelligentie verplaatst worden naar de SC...
quote:Op zondag 25 september 2016 01:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Maarquote:Op zondag 25 september 2016 01:21 schreef Gooddeal het volgende:
We hadden een bijna 2 uur durende s.l. Wat verwacht men dan, dat iedereen zijn mond houdt? Kom op man, cossers willen doorgaan.
dat..quote:Op zondag 25 september 2016 01:21 schreef Gooddeal het volgende:
We hadden een bijna 2 uur durende s.l. Wat verwacht men dan, dat iedereen zijn mond houdt? Kom op man, cossers willen doorgaan.
whahaquote:Op zondag 25 september 2016 01:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Of misschien kunnen we Cees mailen met de vraag of hij een kort filmpje wil opnemen waarin hij zegt: "Cossers, ruim je eigen bordje op, loop nooit met lege handen, en alles wat niet on topic is naar de SC!"
quote:Op zondag 25 september 2016 01:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Of misschien kunnen we Cees mailen met de vraag of hij een kort filmpje wil opnemen waarin hij zegt: "Cossers, ruim je eigen bordje op, loop nooit met lege handen, en alles wat niet on topic is naar de SC!"
We zijn allemaal mensen met een ander idee over hoe strikt de regels moeten gelden.quote:Op zondag 25 september 2016 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar
Dan
Niet
In
De
Cos
Het is echt niet zo lastig toch
Je post geschiedenis zegt wat andersquote:Op zondag 25 september 2016 01:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik post en lees al 3 dagen niet mee
ik ook want de drank/patat en frikandellenn capjes mogen niet meerquote:Op zondag 25 september 2016 01:22 schreef Gooddeal het volgende:
ben er ook gewoon klaar mee . Ben gaan cappen om niet meer oftopic te zijn.
Toch niet op de cos he?quote:Op zondag 25 september 2016 01:23 schreef Gooddeal het volgende:
Maar laat maar. Definitief afgeknapt.
quote:Op zondag 25 september 2016 01:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ook want de drank/patat en frikandellenn capjes mogen niet meer
quote:Op zondag 25 september 2016 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Petje af voor mootie.
En die lading stront die ze elke keer over zich heen krijgt, is dat nu echt nodig?
De topic pointer is anders overduidelijk. En die zie je voor elke post die je neerplempt.quote:Op zondag 25 september 2016 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
We zijn allemaal mensen met een ander idee over hoe strikt de regels moeten gelden.
Soms?quote:Op zondag 25 september 2016 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Petje af voor mootie.
En die lading stront die ze elke keer over zich heen krijgt, is dat nu echt nodig?
Het is toch niet nodig wat zij doet? Ik denk echt dat ik mijn best doe, maar niemand voldoet aan haar normen. Zij is echt de reden dat ik nu afhaak. Ben er klaar mee.quote:Op zondag 25 september 2016 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Petje af voor mootie.
Ja, want dan voelen we ons lekker verbonden en samenquote:Op zondag 25 september 2016 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Petje af voor mootie.
ja waar zijn de geiten en face (of duck)quote:Op zondag 25 september 2016 01:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vind wel dat de SL's dan wat meer afwisselend mogen wezen, de hele tijd een pony en 2 koeien in beeld.
Ze hebben er meer.
Mjah, die geldt voor jou dan toch ook?quote:Op zondag 25 september 2016 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
De topic pointer is anders overduidelijk. En die zie je voor elke post die je neerplempt.
Off topicquote:Op zondag 25 september 2016 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
De topic pointer is anders overduidelijk. En die zie je voor elke post die je neerplempt.
Ja idd. Of huppelende konijntjes, die zijn leuk om gifjes van te maken.quote:Op zondag 25 september 2016 01:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja waar zijn de geiten en face (of duck)
Je hebt goddorie een hele Cos volgespamd met allemaal youtubes. Dan vraag ik alleen maar: SC een optie?quote:Op zondag 25 september 2016 01:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig wat zij doet? Ik denk echt dat ik mijn best doe, maar niemand voldoet aan haar normen. Zij is echt de reden dat ik nu afhaak. Ben er klaar mee.
Zijn dit soort berichten nodig?quote:Op zondag 25 september 2016 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dan voelen we ons lekker verbonden en samen
Het is gewoon ventilerenquote:Op zondag 25 september 2016 01:28 schreef sjampoeh het volgende:
ondertussen al tig posts offtopic over oftopic posts and i don't give a fuck
Hou toch op. Hier wordt ik echt misselijk van.quote:Op zondag 25 september 2016 01:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, die geldt voor jou dan toch ook?
Nou, lach er maar om, maar dat is nou net waar ik me aan kan irriteren. Mensen die anderen dingen verwijten die ze zelf ook doen. Dat draagt niet bij aan de sfeer. En genegeerd worden in de SC ook niet.quote:Op zondag 25 september 2016 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op. Hier wordt ik echt misselijk van.
Oooh je zegt iets over de off topic, nu ben je zelf ook off topic, hihihih.
Oke`jufquote:Op zondag 25 september 2016 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt goddorie een hele Cos volgespamd met allemaal youtubes. Dan vraag ik alleen maar: SC een optie?
En iedereen gaat over de flos.
Zo eng, als iemand je even herinnert aan de regels en dat lang niet iedereen al die spam en off topic in de Cos megagezellig en megahilarisch vindt.
Mensen durven er niet eens meer iets van te zeggen omdat ze dan meteen afgebekt worden en zuur worden genoemd. Dat vind ik pas triest.
Ik verstoorde de rust.quote:Op zondag 25 september 2016 01:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, lach er maar om, maar dat is nou net waar ik me aan kan irriteren. Mensen die anderen dingen verwijten die ze zelf ook doen. Dat draagt niet bij aan de sfeer. En genegeerd worden in de SC ook niet.
Ze vroeg enkel of de sc een optie was, logisch na al die uitgekauwde youtube shit die hier neergeplempt werd.quote:Op zondag 25 september 2016 01:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is toch niet nodig wat zij doet? Ik denk echt dat ik mijn best doe, maar niemand voldoet aan haar normen. Zij is echt de reden dat ik nu afhaak. Ben er klaar mee.
Ik dacht dat Sas ineens zo gegroeid is.quote:Op zondag 25 september 2016 01:31 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Let it Gooooooooooooooooooo!
Gotverdomme een hele cos vol. Flikker toch op man, 3 yt's. Maar het is goed .quote:Op zondag 25 september 2016 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt goddorie een hele Cos volgespamd met allemaal youtubes. Dan vraag ik alleen maar: SC een optie?
En iedereen gaat over de flos.
Zo eng, als iemand je even herinnert aan de regels en dat lang niet iedereen al die spam en off topic in de Cos megagezellig en megahilarisch vindt.
Mensen durven er niet eens meer iets van te zeggen omdat ze dan meteen afgebekt worden en zuur worden genoemd. Dat vind ik pas triest.
Als ik een ander verhaal wil vertellen loop ik ook niet ineens een andere kroeg in. Ik was juist met een paar mensen in gesprek in mijn stamkroeg.quote:Op zondag 25 september 2016 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vroeg enkel of de sc een optie was, logisch na al die uitgekauwde youtube shit die hier neergeplempt werd.
Waarom willen degenen die zo'n behoefte hebben om toch te posten, totaal niet stream gerelateerd, dat toch altijd hier neer kwakken, waarom niet naar de sc?
Ik snap dat je/ jullie/ hullie het 'gezellig' vinden, maar het heeft helemaal niks met Utopia te maken. Helemaal niks. En toch moet het op de één of andere dwangmatige manier toch in de COS gebeuren. Waarom?
FOK! biedt zoveel meer dan de COS.
Er waren toch 2 waarvan 1 nu dood is? of hebben ze er meer?quote:Op zondag 25 september 2016 01:33 schreef sjampoeh het volgende:
de kalkoenen zijn niet in den stal trouwens..
quote:Op zondag 25 september 2016 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
mensen ga aub naar de feedback voor deze shitload aan shit
Zeldenquote:Op zondag 25 september 2016 01:33 schreef sjampoeh het volgende:
de kalkoenen zijn niet in den stal trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |