Jammerquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs bij PEC nemen ze hem niet serieus.
gmj mmo ditdatallesquote:
Megafoonmongool is er helaas nog steeds jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt dit in de Arena ofzo?
weet al niet meerquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stond die niet aan de basis van de goal voor Ajax?
Ziet er ook niet afgetraind uit.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan snelheid is echt ronduit treurig.
Waar was je geweest kameraad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ben bijna thuis, maar weer 0 punten
Even ter verbeelding; is Anass nog trager dan Jhon van Burgerking?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan snelheid is echt ronduit treurig.
Ik erger me aan zijn hamsterwangetjesquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ziet er ook niet afgetraind uit.
Te klein.
En nog marrokaan ook.
Nee, afschrijven.
Dan heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik las vandaag dat de bedenker van de Flippo's tegenwoordig bankroet is en in de bijstand zit.
Volgens Ron Jans was hij juist kilo's afgevallen en was hij zeer tevreden over hemquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ziet er ook niet afgetraind uit.
Te klein.
En nog marrokaan ook.
Nee, afschrijven.
Dan moet je ze ook niet gratis weggeven bij elke zak chipsquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik las vandaag dat de bedenker van de Flippo's tegenwoordig bankroet is en in de bijstand zit.
Ik heb nog die star wars plaatjes ten tijde van de originele trilogie remaster.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet gratis weggeven bij elke zak chips
Zeker, was weer volop gerstenatquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar was je geweest kameraad.
Ik gok op een bierfestijn
Dat gun je niemandquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, sta nu te wachten op een tram in leidschendam. Is geen pretje
Geloof niet in de hypequote:Op zaterdag 24 september 2016 20:14 schreef Doublepain het volgende:
Mag je eindelijk meer bankzitters meenemen, laat je Nouri op de tribune.. Duiderlijker signaal dan dat kan je niet krijgen
Maandag 20.00 moet u voor TV zitten met broekje uitquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:14 schreef Doublepain het volgende:
Mag je eindelijk meer bankzitters meenemen, laat je Nouri op de tribune.. Duiderlijker signaal dan dat kan je niet krijgen
ripquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, sta nu te wachten op een tram in leidschendam. Is geen pretje
Boszquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zeg het maar, wie is de schuldige?
7/10quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Menig club heeft daar moeite mee
1 | https://youtu.be/Li7Ew86V9QQ?t=762 |
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[ code verwijderd ]
(kopieer-plak in je browser)
Ondertussen raad ik jullie allemaal aan dit hoogtepunt van de laatste vlog van Braddie te bekijken.
Dat wordt dalijk ook een aidswedstrijd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen PSV scoorde die erop los
PSV kan je ook opdoeken
de volendamhype is ook voorbijtwitter:fcvolendam twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 20:21:1134) FC Volendam kan nog niet veel kansen creëeren tegen een goed georganiseerd FC Dordrecht #dorvol 1-1 reageer retweet
0-6quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat wordt dalijk ook een aidswedstrijd.
Donder eens een keer op met die Narsinghquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
0-6
Opstelling:
PSV:
Opstelling PSV: Zoet; Brenet, Isimat, Moreno, Willems; Pröpper, Guardado, Ramselaar; Narsingh, L. de Jong, Pereiro
Bank PSV: Pasveer, Jurjus, Schwaab, Arias, De Wijs, S. de Jong, Hendrix, Lundqvist, Lammers, Bergwijn, Jozefzoon
Excelsior:
Boeit echt helemaal niemand
Bergwijn niet opstellen en Narsingh wel(zeker om contractverlening)
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Donder eens een keer op met die Narsingh
Je zou Sanchez EN Ziyech maar in je manager hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou Sanchez maar in je manager hebben.
Ik twijfelde nog en ging voor Bottghinquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heb ikquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou Sanchez EN Ziyech maar in je manager hebben.
Jij hebt dat? okquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Of al 3 weken 8 spelers van adoquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Bergwijn überhaupt al een aardige actie gehad ooit?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
0-6
Opstelling:
PSV:
Opstelling PSV: Zoet; Brenet, Isimat, Moreno, Willems; Pröpper, Guardado, Ramselaar; Narsingh, L. de Jong, Pereiro
Bank PSV: Pasveer, Jurjus, Schwaab, Arias, De Wijs, S. de Jong, Hendrix, Lundqvist, Lammers, Bergwijn, Jozefzoon
Excelsior:
Boeit echt helemaal niemand
Bergwijn niet opstellen en Narsingh wel(zeker om contractverlenging)
SOWWW KOEKOEK alleen slimme mensen hebben datquote:
Ja, gister nog op je moederquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heeft Bergwijn überhaupt al een aardige actie gehad ooit?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[ code verwijderd ]
(kopieer-plak in je browser)
Ondertussen raad ik jullie allemaal aan dit hoogtepunt van de laatste vlog van Braddie te bekijken.
De Cyclingmaster is natuurlijk het elitespelletje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Je zou maar helemaal niet meedoen aan een manager.
Gudelj is de Narsingh van Ajax ; gewoon niet meer opstellen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech de corners, veel meer dreiging.
Gudelj are you watching
Sanchezgod
Matig je taal, amice.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Schitterend verdedigend weer ,klote tering eredivisie
Ik neem voetbal ook niet echt serieus.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Cyclingmaster is natuurlijk het elitespelletje.
FYSIEK KRACHT STERKquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:25 schreef Dakterras het volgende:
Sanchez wordt de Alex van Ajax. Echt een beest!
Toch gezellig dat je hier zit.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem voetbal ook niet echt serieus.
Dat weet ik heel goed.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
klote tering Eredivisie is gewoon een feit
Oh ja, Gulelj speelt niet vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gudelj is de Narsingh van Ajax ; gewoon niet meer opstellen.
Zolang Ajax voor staat ben ik hier.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch gezellig dat je hier zit.
En als Feijenoord achter staat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang Ajax voor staat ben ik hier.
Waarom zijn we in Nederland geboren?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch kijken we ernaar, toch betalen we ervoor
Opdoeken dat Nederland, zsm
GGMM vind(!) dit leukquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang Ajax voor staat ben ik hier.
En PSV niet voor staat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En als Feijenoord achter staat.
uitmelktoernooiquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
#viesdik 10 - 8 #viesdikjunior
Goeie vraag, ik denk dat Opper dat wel weetquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zijn we in Nederland geboren?
Of wonen we er?
Stijn en ik kijken alleen naar de elite ranking toernooienquote:
Misschien dat het CDA de hoed van de rand weet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik denk dat Opper dat wel weet
Je bent zelf elite.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn en ik kijken alleen naar de elite ranking toernooien
Ik meld me weer voor de WGP. Double in, double outquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn en ik kijken alleen naar de elite ranking toernooien
Dat is heerlijk genotquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik meld me weer voor de WGP. Double in, double out.
Laat mij erbuitenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik meld me weer voor de WGP. Double in, double out.
Dan ben ik toch benieuwd hoe het eerst was.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten dat Ajax voorstaat, PEC speelt ook weer eens 'leuk'. Voor het eerst sinds de dinosaurus voet aan de wal zette.
Hattrick Sanchezquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:31 schreef Coco98 het volgende:
Dit wordt gewoon een degelijke 3-1 voor Ajax.
over 13 minutenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Las Palmas - Real Madrid dan maar.
Vieze gore transgendernaziquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Las Palmas - Real Madrid dan maar.
Afgekeurd doelpunt op het einde.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zal vast geen flikker gebeurd zijn bij GRO-HER.
0-0 is het daar gebleven.
Maar die Achahbar valt toch wel weer tegen, verder doet Zwolle het best aardig. Ajax is er nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten dat Ajax voorstaat, PEC speelt ook weer eens 'leuk'. Voor het eerst sinds de dinosaurus voet aan de wal zette.
Ja, inderdaad. Veel beter dan tegen PSV en AZ. Achabar verprutst het vaak op cruciale momenten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten dat Ajax voorstaat, PEC speelt ook weer eens 'leuk'.
Dino's bestaan niet, toch Insomnia??quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft transgendernazi-nogiets te maken met Gran Canaria of Real Madrid?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:34 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, het was de Gollum in mij die dat deed
Je hebt wel Jan Dino de Clown.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dino's bestaan niet, toch Insomnia??
Jandino mag weleens een baksteen koppenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je hebt wel Jan Dino de Clown.
Waar heeft hij dat nou weer aan verdiend?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jandino mag weleens een baksteen koppen
Niet PSV hoor Davyquote:
Hij is niet grappig, hij schreeuwt alleen maar en hij heeft van die dikke vatsige lippenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat nou weer aan verdiend?
Ik heb het hele jaar geen Jandino gezien ondanks dat ik hem een lul vind.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet grappig, hij schreeuwt alleen maar en hij heeft van die dikke vatsige lippen
De Haller trein gaat weer rijden rond November. En ik schep de kooltjes op het vuur.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hadden we Haller maar, die had er wel 8 gemaakt.
Volgens mij heb ik die niet verwijderd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat de eredivisie clubs toch niks met die ruimtes doen, was een reactie op een reactie
Is niet indekken. Slecht gevoel en zulks. En PS jullie worden kampioenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee Ajax toch? Waarom indekken?
okeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die niet verwijderd.
Ich habe es nicht gewüsst!quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die niet verwijderd.
Hij zit nu ook in de filmindustrie en theater, minder op tv dan eerst volgensmij, dat is de reden. Maar hij komt nog wel terugquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar geen Jandino gezien ondanks dat ik hem een lul vind.
Alleen blijf ik Jörgen Raymann wel steeds terugzien terwijl iedereen een hekel aan hem heeft. Hij was reeds bij mij op de school geweest, hij zit zelfs in een F1-studio. OVERAL.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zit nu ook in de filmindustrie en theater, minder op tv dan eerst volgensmij, dat is de reden. Maar hij komt nog wel terug
Raymann > Jandinoquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen blijf ik Jörgen Raymann wel steeds terugzien terwijl iedereen een hekel aan hem heeft. Hij was reeds bij mij op de school geweest, hij zit zelfs in een F1-studio. OVERAL.
Vroeger waren zijn shows wel leuk, met die vlaggetjes enzquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen blijf ik Jörgen Raymann wel steeds terugzien terwijl iedereen een hekel aan hem heeft. Hij was reeds bij mij op de school geweest, hij zit zelfs in een F1-studio. OVERAL.
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger waren zijn shows wel leuk, met die vlaggetjes enz
In welke context?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:41 schreef Doublepain het volgende:
lol, roepen dat middenvelders weinig scoren
Goed argument weer
je moeder goeie streamquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
www.foxsports.nl goeie stream
Reactie op degene die zei dat Riedenwald erin moet omdat Zwolle gevaarlijk is met de ruimtes.quote:
ze proberen PSV een crisis aan te praten hahaquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:41 schreef Doublepain het volgende:
lol, roepen dat middenvelders weinig scoren
Goed argument weer
Lol. Die mythe wordt op dit forum ook in stand gehouden. Als je niet veel scoort of beslissend bent ben je geen belangrijke speler of iets dergelijks. Zeker Hendrix is geen speler waarvan je goals verwacht.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guardado en Hendrix scoren maar 2 goals in een jaar, zorgwekkend schijnbaar..
Die heb ik niet verwijderd, of je hebt hem in een ander topic gezet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Reactie op degene die zei dat Riedenwald erin moet omdat Zwolle gevaarlijk is met de ruimtes.
Net na het rustsignaal.
Het zijn controlerende middenvelders, gelukkig zei maaskantje dat tegen die verslaggever.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol. Die mythe wordt op dit forum ook in stand gehouden. Als je niet veel scoort of beslissend bent ben je geen belangrijke speler of iets dergelijks. Zeker Hendrix is geen speler waarvan je goals verwacht.
Oh, het was de presentator. Gelukkig.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zijn controlerende middenvelders, gelukkig zei maaskantje dat tegen die verslaggever.
zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik niet verwijderd, of je hebt hem in een ander topic gezet.
Die nobody waar ze vaak naar schakelen voor het nieuws uit het buitenlandquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, het was de presentator. Gelukkig.
WIE WAS DE PRESENTATOR?
FOX geeft alleen iets om Ajax.quote:
Geen idee wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die nobody waar ze vaak naar schakelen voor het nieuws uit het buitenland
Stelletje hufters!quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOX geeft alleen iets om Ajax.
Nee die ander, beetje bruin haar..quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt.
Vincent Schildkamp?
Milan van Dongen???quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die ander, beetje bruin haar..
Daar is die alleen goed voor. Een lekkere beweging af en toe.quote:
Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Die supporters moeten hun bek houden.
Nee, ouder..quote:
twitter:Double_Pain twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 20:52:10@FOXSportsnl hoe heet de reporter die naast Maaskant staat? reageer retweet
Die wedstrijd is toch helemaal niet nu..quote:
Oh snap!quote:
Klein foutje, good trolling m8quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
PSV'ers presteren het om nog mad te zijn om een klein foutje die uiteindelijk nog geen invloed op hun hadden
Doek die club op
Philips is er iig al mee gestopt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
PSV'ers presteren het om nog mad te zijn om een klein foutje die uiteindelijk nog geen invloed op hun hadden
Doek die club op
Stiekem is Cocu het er wel mee eensquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Achterlijke kutcalimero's! Je bent kampioen geworden ondanks die penalties. Vergeten dan.
Ik zie ze niet boos zijnquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, mad om iets van vorig seizoen. Apart volk
Vreemd dat juist jij dat zegt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij autistisch bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |