SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)-veel-vertrouwen.htm
Leuke beelden hierin van een jonge Riedewald. Toch leuk die spelers in het eerste die al zolang in de jeugd spelen van Ajax(Net als Nouri en De Ligt)
Oh.![]()
Goede ontwikkelingen.
Moet nog even zien hoe dat precies gaat op het middenveld. Achter Ziyech en Klaassen heb je iemand nodig die opruimt. Ik ben misschien wel nummer 1 fan van Schone, maar dat is alles behalve iemand met loopvermogen en kracht. Hadden we maar een type Enoh, maar een die kan voetballen, soort Anita. Riedewald of Bazoer kunnen het ook.
Ben benieuwd hoe de rolverdeling gaat zijn.★★★![]()
Riedewald moet die rol ook prima aan kunnen, dus daarom wel verbaasd dat hij niet speelt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Goede ontwikkelingen.
Moet nog even zien hoe dat precies gaat op het middenveld. Achter Ziyech en Klaassen heb je iemand nodig die opruimt. Ik ben misschien wel nummer 1 fan van Schone, maar dat is alles behalve iemand met loopvermogen en kracht. Hadden we maar een type Enoh, maar een die kan voetballen, soort Anita.
Ben benieuwd hoe de rolverdeling gaat zijn.Oh.![]()
Tegen PEC komen ze er wel mee weg denk ik, dat is momenteel niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Goede ontwikkelingen.
Moet nog even zien hoe dat precies gaat op het middenveld. Achter Ziyech en Klaassen heb je iemand nodig die opruimt. Ik ben misschien wel nummer 1 fan van Schone, maar dat is alles behalve iemand met loopvermogen en kracht. Hadden we maar een type Enoh, maar een die kan voetballen, soort Anita.
Ben benieuwd hoe de rolverdeling gaat zijn.![]()
Klopt, maak me voor vandaag geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen PEC komen ze er wel mee weg denk ik, dat is momenteel niet zo heel bijzonder★★★![]()
later inschakelen door een serietje, wat is dezequote:Op zaterdag 24 september 2016 19:55 schreef Themeparktommy het volgende:
What the fuck.. ik moest iets later inschakelen want Narcos... staat het ineens 1-1?![]()
![]()
Ja want beide ploegen hebben gescoordquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:55 schreef Themeparktommy het volgende:
What the fuck.. ik moest iets later inschakelen want Narcos... staat het ineens 1-1?![]()
Goed begin dus!quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want beide ploegen hebben gescoord![]()
Jans ontwikkelt zich tot #viesdikFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Cassiera anders erinquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Younes mag ook wel eens weer wat goeds doen, anders wordt het een tweede Thuli Wonderboy.![]()
Klopt. We missen een Gudelj op het middenveld.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:16 schreef Sickert het volgende:
Als de nummer laatst je zo vastzet dan is er echt van alles mis met je opstelling Petertje.![]()
Sanchez
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt helemaal, Gudelj moet gewoon van die bal afblijven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bohhhhh
Hoekschoppen van Ziyech zijn echt 100x gevaarlijker dan met GUDELJDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wordt weer lekker billenknijpen donderdagquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, Gudelj moet gewoon van die bal afblijven.![]()
Yep. type Gudelj zou daar niet misstaan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:29 schreef TheArt het volgende:
Zet a.u.b. een meer verdedigende middenvelder op 6. Nu word je door PEC soms al overlopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja er zitten veel goede keuzes in de opstelling vandaag, maar Schöne op 6 is iets te optimistisch.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:29 schreef TheArt het volgende:
Zet a.u.b. een meer verdedigende middenvelder op 6. Nu word je door PEC soms al overlopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dolberg speelt niet slecht, Schone is geen verdedigende middenvelder dus die mag er wel uit ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Die Denen moeten eruit. Dolberg en Schone zijn dramatisch vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
de eredivisie amateurs doen er toch niks meequote:Op zaterdag 24 september 2016 20:29 schreef TheArt het volgende:
Zet a.u.b. een meer verdedigende middenvelder op 6. Nu word je door PEC soms al overlopen.![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Riedewald gewoon op 6 dan stelletje gekken
En Tete op rechtsback en Veltman in het centrum, dan sta je verdedigend al een stuk sterker.Oh.![]()
Bazoer is ook niet echt een verdedigende middenvelder dus toch maar weer Riedewald op de 6. Zeker als je Ziyech er bij hebt lopen die verdedigend weinig doet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die hoort gewoon op de plek van Viergever. Bazoer middenveld. En Tete rechtsback.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Riedewald gewoon op 6 dan stelletje gekken![]()
Je merkt wel duidelijk dat ze nog erg aan elkaar moeten wennen in deze samenstelling, maar dat is te begrijpen. In deze opstelling zit in elk geval veel meer muziek dan de opstelling van vorige week tegen Heracles.Oh.![]()
Younes mag ook wel even banken want die is totaal niet in vorm. Helaas heeft hij niet echt een concurrent
Oh.![]()
Riedewald is voetballend uiteraard wel beter dan Viergever maar verdedigend zeker niet. Riedewald moet voor de 6 gaan en Veltman (en binnenkort De Ligt) samen met Sanchez centraal achterin.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die hoort gewoon op de plek van Viergever. Bazoer middenveld. En Tete rechtsback.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En al die pisballetjes als ie wil gaan scorenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Younes mag ook wel even banken want die is totaal niet in vorm. Helaas heeft hij niet echt een concurrent![]()
Wat mij betreft Cerny in ieder geval bij de selectie als optie voor die plek.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Riedewald is voetballend uiteraard wel beter dan Viergever maar verdedigend zeker niet. Riedewald moet voor de 6 gaan en Veltman (en binnenkort De Ligt) samen met Sanchez centraal achterin.Oh.![]()
Nu al een voltreffer en ook onze andere Columbiaanse vriend bevalt me wel (van wat ik van hem heb gezien).quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trouwens:
Sanchez![]()
![]()
Ultieme eindbaas
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat wij het qua osptelling dan helemaal eens zijnquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja.
En Tete op rechtsback en Veltman in het centrum, dan sta je verdedigend al een stuk sterker.![]()
mag zeker erinkomen voor younesquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu al een voltreffer en ook onze andere Columbiaanse vriend bevalt me wel (van wat ik van hem heb gezien).![]()
Cerny viel ook niet echt goed in, misschien Cassierra daar maar neerzetten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En al die pisballetjes als ie wil gaan scoren![]()
Wat mij betreft Cerny in ieder geval bij de selectie als optie voor die plek.Oh.![]()
Eens, die mag van mij zo wel invallen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu al een voltreffer en ook onze andere Columbiaanse vriend bevalt me wel (van wat ik van hem heb gezien).
Sanchez speelt over een paar jaar in de Premier League, dat is echt een competitie voor hem.Daar is iedereen het wel over eens denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het qua osptelling dan helemaal eens zijn
Oh.![]()
Wellicht gewoon Younes paar wedstrijden op bank, even zichzelf herpakken. Zie niet zoveel progressie meer in hem laatste tijd![]()
Ik snap ook totaal niet waarom Veltman nog steeds de voorkeur boven Tete krijgt. Hij voegt aanvallend ook net zo weinig als Tete toe.Snelle Egel![]()
Net als Traoré dus. Af en toe zie je dat hij heerlijk kan voetballen, maar daarna maakt hij af en toe wel kneuzige fouten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:39 schreef skysherrif het volgende:
Cassiera heeft soms heerlijke acties, maar soms ook een beetje sanogo achtige actiesOh.![]()
Daarom, lekker laten invallen als de back moe is en dan hopelijk weer goaltjes meepakken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht gewoon Younes paar wedstrijden op bank, even zichzelf herpakken. Zie niet zoveel progressie meer in hem laatste tijd
Maar er mag dus nog wel een linksbuiten bij, of Cerny dan de kans geven.Oh.![]()
Sinkgravenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, lekker laten invallen als de back moe is en dan hopelijk weer goaltjes meepakken.
Maar er mag dus nog wel een linksbuiten bij, of Cerny dan de kans geven.![]()
Ja, er zijn meer wedstrijden geweest dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny viel ook niet echt goed in, misschien Cassierra daar maar neerzetten.![]()
Is niet in zijn beste vorm en een wedstrijdje banken prima. Toch heeft ie als één van de weinigen wel een individuele actie en kan soms ongrijpbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht gewoon Younes paar wedstrijden op bank, even zichzelf herpakken. Zie niet zoveel progressie meer in hem laatste tijdAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onanaquote:
Tete-Sanchez-Veltman-Riedewald
Klaassen-Bazoer-Ziyech
Traoré-Dolberg-Sinkgraven
Zoiets dan? inslagenreuring wordt nu woedend trouwensOh.![]()
Maar Cerny is wel beter op rechtsbuiten volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, er zijn meer wedstrijden geweest dit seizoen.Oh.![]()
Jammer dat ze niet even Gudelj in beeld namen na die goals.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
En nu 4 in 2 wedstrijden voor ziyechOh.![]()
Ziyech gaat een Blindje doen vandaag, 3 assists uit corners
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch liever Jairo op 6, maar dan heb je wel Dijks.. Tja...quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Tete-Sanchez-Veltman-Riedewald
Klaassen-Bazoer-Ziyech
Traoré-Dolberg-Sinkgraven
Zoiets dan? inslagenreuring wordt nu woedend trouwens![]()
Jairo op 6 is het beste ja, maar ik ben Dijks moe dus dan moet Riedewald maar daar staan voor het belang van het team.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch liever Jairo op 6, maar dan heb je wel Dijks.. Tja...Oh.![]()
Wat dat betreft is het jammer dat we hele transferperiode helemaal niets hebben gehoord over eventuele nieuwe LBquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jairo op 6 is het beste ja, maar ik ben Dijks moe dus dan moet Riedewald maar daar staan voor het belang van het team.![]()
Dat zeker, zijn natuurlijke positie. De acties en combinaties (bijv. met Nouri woensdag) maakt ie op links ook wel, zeker met een goede middenvelder achter hem.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Cerny is wel beter op rechtsbuiten volgens mij.![]()
Dolberg
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ziyech, Sanchez en Dolberg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik snap niet wat veltman nu aanvallend meer brengt dan tete, terwijl tetegenot wel heer en meeter is als back iig.![]()
Ja die keuze snap ik ook niet zo goed. Laten we maar hopen dat Bosz zijn elftal in stappen wil wijzigen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik snap niet wat veltman nu aanvallend meer brengt dan tete, terwijl tetegenot wel heer en meeter is als back iig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
traorequote:Op zaterdag 24 september 2016 21:01 schreef Wotte het volgende:
Goede goal van dolberg, lastig met twee man in je nek![]()
Hij wijzigt in ieder geval sneller dan de Boer. Die zat toen in januari nog steeds te hopen dat Janssen op 6 ineens een succes zou worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja die keuze snap ik ook niet zo goed. Laten we maar hopen dat Bosz zijn elftal in stappen wil wijzigen.![]()
Godverdomme
Zeker, het is echter wel zo dat er nog voornamelijk tegen het rechterrijtje wordt gespeeld, dus ik vrees nog wel voor de verdedigende kwetsbaarheid.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij wijzigt in ieder geval sneller dan de Boer. Die zat toen in januari nog steeds te hopen dat Janssen op 6 ineens een succes zou worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zowaar, het werkt om de juiste mensen op de juiste positie te zetten.
Younes mag wel eruit voor Cerny.
Sanchez is nu al een legende.wooblabalurg![]()
Precies, ik ben ook benieuwd hoe een sanchez het onder volle druk doetquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, het is echter wel zo dat er nog voornamelijk tegen het rechterrijtje wordt gespeeld, dus ik vrees nog wel voor de verdedigende kwetsbaarheid.![]()
Het is wel een goede speler maar niet samen met klaassen, dat is duidelijk. Sowieso heb je twee van de beste middenvelder van de eredivsie in je selectie, dus alleen de 6 is een vraagteken voor elke weldenkende coach.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
#GudeljOut werkt wel. Ook vandaag weer.![]()
![]()
lekker hoor!
Wat zei je?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Die Denen moeten eruit. Dolberg en Schone zijn dramatisch vandaag.
Ik wil alleen viergever vervangenquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef Monolith het volgende:
Wie wilde Dolberg er ook weer uit?![]()
Inderdaad, veruit de beste speler in de Eredivisie. Van de zomer verkopen voor 50+ miljoen met zijn contract.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Wotte het volgende:
Die buitenlandse clubs hebben liggen te slapen wat Hakim betreft.![]()
We mogen blij zijn dat Ajax vCL verloor...quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:12 schreef Wotte het volgende:
Die buitenlandse clubs hebben liggen te slapen wat Hakim betreft.
Paniekaankoop.★★★![]()
En de corners neemt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
En dat allemaal omdat Ziyech op het middenveld staat
En het feit dat Dolberg gewoon in de spits staat en Traore op rechtsbuiten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig riepen we dat niet al 3 weken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
En dat allemaal omdat Ziyech op het middenveld staatSo confused when you're lost in the groove![]()
Sinkgraven doet het best aardig op de momenten dat hij ook eens wat verdedigend werk moet doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Dijks wordt ook zeker niet gemist.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker, Sinkgraven speelt verrassend goed. In 75% van de wedstrijden in de eredivisie kun je 'm daar prima neerzetten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Dijks wordt ook zeker niet gemist.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dankjewel Peter, ik geniet nu 2 wedstrijden op rij van Ajax, een record wat ik een jaar of 5 niet heb gedaan.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Wie is die badmuts naast Dijks op de bank, een verzorger ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mja, zo zou dat ook moeten zijn bij een club als Ajax.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:22 schreef Wotte het volgende:
Iedereen tevreden houden wordt nog een dingentje voor peterVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Opzich heb je wel de spelers om te rouleren. Met elke wissel word je niet perse slechter.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:22 schreef Wotte het volgende:
Iedereen tevreden houden wordt nog een dingentje voor peterNarf!![]()
Ja klopt maar het zou zonde zijn als spelers met veel potentie via de achterdeur vertrekken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, zo zou dat ook moeten zijn bij een club als Ajax.![]()
Klopt, maar in mijn ogen geldt dat op dit moment vooral voor Bazoer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zou zonde zijn als spelers met veel potentie via de achterdeur vertrekken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vooral bazoer en tete, ja maar veltman kan je ook eigenlijk niet op de bank zetten naar mijn idee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn ogen geldt dat op dit moment vooral voor Bazoer.![]()
True, true. Ik ben geen fan van Peter, maar dit spel stemt mij blij.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:23 schreef Sir.Myph het volgende:
Dankjewel Peter, ik geniet nu 2 wedstrijden op rij van Ajax, een record wat ik een jaar of 5 niet heb gedaan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tete hoort daar in mijn ogen ook niet te zitten inderdaad. Veltman is in mijn ogen niet zo bijzonder, maar zou ook prima in het centrum kunnen voor Viergever. Dat is nou in mijn ogen echt een speler die bij Ajax zou moeten dienen als 2e / 3e back-up voor wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral bazoer en tete, ja maar veltman kan je ook eigenlijk niet op de bank zetten naar mijn idee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is maar goed dat Ajax geen type Ziyech nodig had.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Viergevertje bedoel je hopelijk? Qua statistieken was veltman een van de besten van de eredivisie, die jongen is een beetje onderschat naar mijn idee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tete hoort daar in mijn ogen ook niet te zitten inderdaad. Veltman is in mijn ogen niet zo bijzonder, maar zou ook prima in het centrum kunnen voor Viergever. Dat is nou in mijn ogen echt een speler die bij Ajax zou moeten dienen als 2e / 3e back-up voor wedstrijden in de Eredivisie.![]()
Nu ook wel duidelijk dat Traore geen spits is maar een buitenspeler. Dolberg en Casierra voor de spitspositie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb je gelijk in, ben ook geen fan van hem maar hij doet het gewoon goed dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Viergevertje bedoel je hopelijk? Qua statistieken was veltman een van de besten van de eredivisie, die jongen is een beetje onderschat naar mijn idee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je 99% van alle passes goed geeft en uit die ene 1% die je verkeerd geeft vallen alle tegengoals.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Viergevertje bedoel je hopelijk? Qua statistieken was veltman een van de besten van de eredivisie, die jongen is een beetje onderschat naar mijn idee.
Statistieken zeggen alleen wat over bijv spitsen. Niet een verdedigerRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja ik bedoel Viergever. Zoals ik zeg kan die naar de bank, Veltman op zijn plek en dan Tete op RB. Ook hard nodig tegen de wat betere teams, want daar vind ik deze verdediging veel te licht voor.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Viergevertje bedoel je hopelijk? Qua statistieken was veltman een van de besten van de eredivisie, die jongen is een beetje onderschat naar mijn idee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet helemaal terecht naar mijn idee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je 99% van alle passes goed geeft en uit die ene 1% die je verkeerd geeft vallen alle tegengoals.
Statistieken zeggen alleen wat over bijv spitsen. Niet een verdediger![]()
Ligt er maar net aan welke statistieken je hanteert. 'Tegengoal door foute pass' is ook een statistiek.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je 99% van alle passes goed geeft en uit die ene 1% die je verkeerd geeft vallen alle tegengoals.
Statistieken zeggen alleen wat over bijv spitsen. Niet een verdediger
Bijna geen enkele statistiek is zonder context heel veelzeggend afgezien van goals. En zelfs daar moet je feitelijk nog weer rekening houden met aantal penalty's, verwachte goals en dergelijke.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Statistieken zeggen alles over alles. Alleen moet je wel de juiste statistieken gebruiken en ze snappen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Statistieken zeggen alleen wat over bijv spitsen. Niet een verdediger![]()
We wisten het al: Gudelj op de bank is de sleutel naar geluk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff wat misten we vandaag de verdedigende POWER van Gudelj zeg.![]()
Nou ja, in alle eerlijkheid had er in de eerste helft wel bijvoorbeeld een Gudelj op 6 mogen staan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff wat misten we vandaag de verdedigende POWER van Gudelj zeg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eerder een Riedewald/Anita/Blind.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, in alle eerlijkheid had er in de eerste helft wel bijvoorbeeld een Gudelj op 6 mogen staan.Oh.![]()
Goede wedstrijd uiteraard al ga je met de opstelling van de 1e helft tegen bv PSV veel kansen weggeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vergeet zijn fabuleuze corners en vrije trappen niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff wat misten we vandaag de verdedigende POWER van Gudelj zeg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als hij donderdag maar niet de vervanger van Ziyech isquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We wisten het al: Gudelj op de bank is de sleutel naar geluk.
Oh.![]()
Ja andere VM nog wel opstellen ja. En gewoon Tete op rechtsback.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Goede wedstrijd uiteraard al ga je met de opstelling van de 1e helft tegen bv PSV veel kansen weggeven.Oh.![]()
Jazeker. Eerste helft ging het nog redelijk moeizaam, maar tweede helft was genot.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:46 schreef Syntix het volgende:
Niks van gezien. Was het een beetje genot?Oh.![]()
Dat zit er wel dik in. Lijkt me niet dat daar iemand als Nouri wordt neergezet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij donderdag maar niet de vervanger van Ziyech isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Misschien Riedewald als VM en Schöne als half.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in. Lijkt me niet dat daar iemand als Nouri wordt neergezet.Oh.![]()
Prima, zou naar zijn als nouri daar fysiek wordt weggezet en door hem de tegengoal komt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in. Lijkt me niet dat daar iemand als Nouri wordt neergezet.![]()
metingen hebben altijd hun beperkingen. daarmee statistieken dus ook.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Statistieken zeggen alles over alles. Alleen moet je wel de juiste statistieken gebruiken en ze snappen.![]()
Wel triest, als je als PSV supporters de scheids gaat uitfluiten vanwege een gegeven penalty in de wedstrijd Ajax - Utrecht van het vorige seizoen, low..
![]()
En dan ook nog als ze alsnog kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef coronatus het volgende:
Wel triest, als je als PSV supporters de scheids gaat uitfluiten vanwege een gegeven penalty in de wedstrijd Ajax - Utrecht van het vorige seizoen, low..
Extreem triest volk.Oh.![]()
Valt wel mee. De meeste metingen in het voetbal zijn vrij nauwkeurig te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
metingen hebben altijd hun beperkingen. daarmee statistieken dus ook.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet de manier waarop een speler iets doetquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste metingen in het voetbal zijn vrij nauwkeurig te maken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sinkgraven op LA is toch wel de uitvinding van de maand, wat een verademing t.o.v. van Dijks. Kun je prima laten staan als je Tete RA zet en Sanchez en Veltman centraal zet wat mij betreft.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ik zou Viergever laten staan, vind ik over het algemeen toch een stuk sterker opbouwend dan Veltman.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:12 schreef Sir.Myph het volgende:
Sinkgraven op LA is toch wel de uitvinding van de maand, wat een verademing t.o.v. van Dijks. Kun je prima laten staan als je Tete RA zet en Sanchez en Veltman centraal zet wat mij betreft.
En Sinkgraven is nog niet echt getest als verdediger op de LB. Thuiswedstrijden tegen zwakke broeders als W2 en Pec kan je niet serieus nemen.
Misschien de wedstrijd tegen Standard ff afwachten. Jammer dat Ziyech geschorst is voor deze wedstrijd. Wie zou jij dan als ''10'' opstellen? Nouri?Hey![]()
Onana
Tete-Sanchez-Veltman-Viergever
Klaassen-Riedewald-Sinkgraven
Traoré-Dolberg-Younes
Dit maar doen tegen Standard.Oh.![]()
Alleen tegen zwakke broeders kan je Sink daar zetten. Tegenstanders met een beetje kwaliteits rechtsbuiten gaan natuurlijk veel ballen achter Sink proberen te leggen omdat dat zijn zwakke plek is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:12 schreef Sir.Myph het volgende:
Sinkgraven op LA is toch wel de uitvinding van de maand, wat een verademing t.o.v. van Dijks. Kun je prima laten staan als je Tete RA zet en Sanchez en Veltman centraal zet wat mij betreft.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Onanaquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
Tete-Sanchez-Veltman-Viergever
Klaassen-Riedewald-Sinkgraven
Traoré-Dolberg-Younes
Dit maar doen tegen Standard.
Tete-Sanchez- Viergever- Sinkgraven
Klaassen- Schone- Gudelj
Traore- Dolberg- Younes
Hangt er vanaf hoe Standard gaat spelen, zijn geloof ik ook nog niet helemaal in vorm.Hey![]()
Schöne op VM is veel te kwetsbaar, en de halfspelers zijn helemaal niet creatief. Dat zou ik dus niet doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:26 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Onana
Tete-Sanchez- Viergever- Sinkgraven
Klaassen- Schone- Gudelj
Traore- Dolberg- Younes
Hangt er vanaf hoe Standard gaat spelen, zijn geloof ik ook nog niet helemaal in vorm.Oh.![]()
Gudelj omwisselen met Schone dan. Weet jij of Nouri is geselecteerd voor de EL?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne op VM is veel te kwetsbaar, en de halfspelers zijn helemaal niet creatief. Dat zou ik dus niet doen.Hey![]()
lampjes...quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef coronatus het volgende:
![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:30 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Gudelj omwisselen met Schone dan. Weet jij of Nouri is geselecteerd voor de EL?
Maar die krijgt sowieso geen basisplaats. En Gudelj als 6 vind ik vreselijk, hij is voor mij gewoon de derde reserve achter Klaassen.Oh.![]()
Klopt ja, loopt erbij als een veteraan. Vertraagd het spel enorm. Dan maar Bazoer (die was ik vergeten..)quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die krijgt sowieso geen basisplaats. En Gudelj als 6 vind ik vreselijk, hij is voor mij gewoon de derde reserve achter Klaassen.Hey![]()
Bazoer naast Klaassen als halfspeler vind ik nog niet creatief genoeg, maar wel beter dan Gudelj en Klaassen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:33 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Klopt ja, loopt erbij als een veteraan. Vertraagd het spel enorm. Dan maar Bazoer (die was ik vergeten..)Oh.![]()
Toch weer vooral van CV naar wingbackquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk meer activiteit op het middenveld door Ziyech, valt nog genoeg aan te verbeteren, maar toch.. Komens zelfs meer passes vanaf de wingback naar de twee CAM's dan vanaf de CV's.
![]()
De bezetting op het middenveld staat nog niet helemaal goed nee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk meer activiteit op het middenveld door Ziyech, valt nog genoeg aan te verbeteren, maar toch.Oh.![]()
Riedewald, hé. Die durft gewoon verticale passes te geven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bezetting op het middenveld staat nog niet helemaal goed nee.![]()
Klaassen mag zich wel even beter gaan opstellen ook. Al vond ik hem vandaag veel beter spelen als middenvelder, dan in zijn balletjesafwachter rol.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald, hé. Die durft gewoon verticale passes te geven.Oh.![]()
Als Bosz ballen heeft zet hij Nouri op de plaats van Ziyech donderdag.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
op zich wel, maar als je kijkt naar het bedrijfsleven. Dan worden processen aangepast zodat ze meetbaar worden, soms niet de meest efficiënte manier, maar door het feit dat je erop kan sturen wordt het alsnog beter. Bij voetbal is zoiets moeilijker te doen op het veld, omdat je maar 11 man hebt. Dan kan je beter andere manieren zoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste metingen in het voetbal zijn vrij nauwkeurig te maken.
Nog steeds helpen statistieken, maar het werkt niet zoals je in de rest van de BVO toepast![]()
Wedstrijd niet goed gezien, maar kan me voorstellen dat je met Ziyech op het middenveld iets minder renjerotshow hoeft te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen mag zich wel even beter gaan opstellen ook. Al vond ik hem vandaag veel beter spelen als middenvelder, dan in zijn balletjesafwachter rol.![]()
Hij rende juist meer nu, was ook meer aanspeelbaar ipv dat hij maar voorin stond.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Wedstrijd niet goed gezien, maar kan me voorstellen dat je met Ziyech op het middenveld iets minder renjerotshow hoeft te doen.Oh.![]()
Eiting en Zeefuik starten waarschijnlijk niet maandag bij Jong Ajax. Speelden vandaag mee met Ajax A1 en doen mee met UEFA Domestic Path tegen Breidablik komende woensdag![]()
Tering alleen al met wat er op de bank begon moet je makkelijk tot de laatste dag mee kunnen strijden om de titel.![]()
Domestic Path wat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eiting en Zeefuik starten waarschijnlijk niet maandag bij Jong Ajax. Speelden vandaag mee met Ajax A1 en doen mee met UEFA Domestic Path tegen Breidablik komende woensdagOh.![]()
Omdat Ajax niet in CL groepsfase zit moeten ze alternatieve route volgen net als vorig jaar voordat ze instromen met clubs die in groepsfase zitten zoals echte CL-lotingquote:![]()
Wat apart.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet in CL groepsfase zit moeten ze alternatieve route volgen net als vorig jaar voordat ze instromen met clubs die in groepsfase zitten zoals echte CL-lotingOh.![]()
Er lopen een aantal zaken door elkaar. Allereerst de vraag of je iets nauwkeurig en objectief kunt meten. Voor veel zaken in het voetbal kan dat gewoon. Een pass is een pass, daar is weinig discussie over. Of ie wordt onderschept of niet ook. Basale gegevens als 'percentage succesvolle passes' zijn dan ook prima meetbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich wel, maar als je kijkt naar het bedrijfsleven. Dan worden processen aangepast zodat ze meetbaar worden, soms niet de meest efficiënte manier, maar door het feit dat je erop kan sturen wordt het alsnog beter. Bij voetbal is zoiets moeilijker te doen op het veld, omdat je maar 11 man hebt. Dan kan je beter andere manieren zoeken.
Nog steeds helpen statistieken, maar het werkt niet zoals je in de rest van de BVO toepast
Bij de analyse van dat soort metingen komt natuurlijk wat meer subjectiviteit kijken. Percentage succesvolle passes is niet echt een heel zinvolle statistiek. Iemand die grossiert in geniale steekpasses met een nauwkeurigheid van 60% is waardevoller dan iemand die 90% nauwkeurigheid haalt met loze tikkies breed. Passes classificeren naar type is dan ook wat subjectiever, maar dat soort zaken geldt eigenlijk altijd in statistische modellen / statistisch onderzoek.
Voetbal is natuurlijk ook niet uniek in het feit dat je niet even een makkelijke performance metric voor een speler / werknemer kunt opstellen. In het gros van de gevallen zijn dat soort zaken in het bedrijfsleven ook gewoon een volkomen wassen neus.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het verschil is dat statistieken beter werken en dat je beter je spel/proces erop kan inrichten als er meer man in beeld zijn. Het is niet voor niks dat bij zeer kleine bedrijfjes ook de statistieken veel minder zwaar worden gewogen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er lopen een aantal zaken door elkaar. Allereerst de vraag of je iets nauwkeurig en objectief kunt meten. Voor veel zaken in het voetbal kan dat gewoon. Een pass is een pass, daar is weinig discussie over. Of ie wordt onderschept of niet ook. Basale gegevens als 'percentage succesvolle passes' zijn dan ook prima meetbaar.
Bij de analyse van dat soort metingen komt natuurlijk wat meer subjectiviteit kijken. Percentage succesvolle passes is niet echt een heel zinvolle statistiek. Iemand die grossiert in geniale steekpasses met een nauwkeurigheid van 60% is waardevoller dan iemand die 90% nauwkeurigheid haalt met loze tikkies breed. Passes classificeren naar type is dan ook wat subjectiever, maar dat soort zaken geldt eigenlijk altijd in statistische modellen / statistisch onderzoek.
Voetbal is natuurlijk ook niet uniek in het feit dat je niet even een makkelijke performance metric voor een speler / werknemer kunt opstellen. In het gros van de gevallen zijn dat soort zaken in het bedrijfsleven ook gewoon een volkomen wassen neus.![]()
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk door![]()
![]()
madquote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk door![]()
Valt wel mee. Bij veel bedrijven geldt net zo goed dat mensen functioneren binnen een team en er niet één of ander objectief criterium is ter evaluatie.quote:Op zondag 25 september 2016 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Het verschil is dat statistieken beter werken en dat je beter je spel/proces erop kan inrichten als er meer man in beeld zijn. Het is niet voor niks dat bij zeer kleine bedrijfjes ook de statistieken veel minder zwaar worden gewogen.
Veel belangrijker nog is het feit dat de volledige (relevante) werktijd van een voetballer wordt vastgesteld en tot in detail geanalyseerd kan worden. Die situatie heb je natuurlijk niet bij een gemiddelde werknemer en daar loont een dergelijke analyse bovendien helemaal niet. Als je dergelijke informatie wel zou hebben, zoals bij voetballers, dan kun je veel beter modellen maken die prestaties evalueren of zelfs voorspellen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ha die PizzaGeitquote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk doorOh.![]()
?quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk door
Ze hadden een zeer zwakke tegenstander. Dus echt 'geluk' zou ik het niet noemen.![]()
De post waar we op zaten te wachtenquote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk doorDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jij bent vandaag de kers op de taartquote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk doorWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bedankt, het genot was al enorm, nu nog meer.quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, je zou denken dat het geluk van Ajax een keer op is, maar nee hoor. Vandaag dendert de lucky train vrolijk door'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Echt zo'n genot dat je in het buitenland de samenvattingen niet terug kan kijkenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ook niet via de NOS?quote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef Catch22- het volgende:
Echt zo'n genot dat je in het buitenland de samenvattingen niet terug kan kijkenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
https://www.reddit.com/r/(...)e_eredivisie/d80cghiquote:Op zondag 25 september 2016 01:05 schreef Catch22- het volgende:
Echt zo'n genot dat je in het buitenland de samenvattingen niet terug kan kijken![]()
![]()
Gudelj staat er naast en Mike begint als enige op het ''MAAR EEN GROOT STERKE MOEST AJAX OP WEG HELPEN'' orgel te spelen. Lololol.![]()
quote:Op zondag 25 september 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Gudelj staat er naast en Mike begint als enige op het ''MAAR EEN GROOT STERKE MOEST AJAX OP WEG HELPEN'' orgel te spelen. Lololol.man man manquote:De gewijzigde opstelling was een hard gelag voor Mitchell Dijks, Nemanja Gudelj en Jairo Riedewald, die na de goede reeks vast hadden gedacht vaster in het zadel te zitten.
Dijks had met voorzetten een aandeel in de overwinningen op Panathinaikos en Heracles Almelo, terwijl Gudelj de bevrijdende treffers aantekende tegen Go Ahead Eagles en in Almelo.
Een trainer heeft vanzelfsprekend het recht om zijn elftal op de schop te gooien en een dik winnende coach heeft per definitie gelijk. Maar wellicht is het voor Bosz raadzaam iets minder stellig te zijn. Het zou zijn geloofwaardigheid in de spelersgroep en naar buiten toe ten goede komen.![]()
Dit zijn 1:1 quotesquote:Op zondag 25 september 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij dit echt opgeschreven???
Nee alsjeblieft nee![]()
Hahahaha, wat een vent. Dit kan echt niet. We wisten wel dat hij diep in de reet van Gudelj en Dijks zat, maar dit slaat alles.quote:![]()
Ik neem alleen Mike zijn transfernieuwtjes serieus, zijn mening over voetbal zelf boeit mij totaal niet.Oh.![]()
Mike
Je zou haast denken. Beter doet Ajax even de hele familie Gudelj eruit bonjouren, paps zou scout zijn, wat doet ie überhaupt?quote:Op zondag 25 september 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel zal Gudelj naar Mike toeschuiven?
Geen officiële functie maar zal af en toe wel een speler aandragen uit het Oostblok.quote:Op zondag 25 september 2016 02:16 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Je zou haast denken. Beter doet Ajax even de hele familie Gudelj eruit bonjouren, paps zou scout zijn, wat doet ie überhaupt?Oh.![]()
Tweede helft was fris en fruitig.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
PEC gaat gewoon degraderen. Wat een waardeloos elftal.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Muah er zijn nog genoeg waardeloze elftallen in de Eredivisie.quote:Op zondag 25 september 2016 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
PEC gaat gewoon degraderen. Wat een waardeloos elftal.Oh.![]()
Dat is waar. Het niveauverschil tussen topclubs en de rest stijgt weer per jaar. Wat een hoop ellende tegenwoordig.quote:Op zondag 25 september 2016 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er zijn nog genoeg waardeloze elftallen in de Eredivisie.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zit echt niks in. Alleen Ehizubue (?) laat iets zien.quote:Op zondag 25 september 2016 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
PEC gaat gewoon degraderen. Wat een waardeloos elftal.wooblabalurg![]()
Klopt. Echt bizar dat we al vijf punten hebben verspeeld met ons makkelijke beginprogramma.quote:Op zondag 25 september 2016 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is waar. Het niveauverschil tussen topclubs en de rest stijgt weer per jaar. Wat een hoop ellende tegenwoordig.Oh.![]()
Twee goede wedstrijden op rij... hoe lang is dat geleden
Sinds Suarez?quote:Op zondag 25 september 2016 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee goede wedstrijden op rij... hoe lang is dat geleden
wooblabalurg![]()
We hadden toen rondom Barca-thuis een goeie serie.quote:Op zondag 25 september 2016 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee goede wedstrijden op rij... hoe lang is dat geleden![]()
Inderdaad, het viel me in de beker al op dat ik op een gegeven moment met plezier naar de wedstrijd zat te kijken zonder ergenis, dat is echt heel lang geleden.quote:Op zondag 25 september 2016 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee goede wedstrijden op rij... hoe lang is dat geleden'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Voetbal is weer leukquote:Op zondag 25 september 2016 14:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Inderdaad, het viel me in de beker al op dat ik op een gegeven moment met plezier naar de wedstrijd zat te kijken zonder ergenis, dat is echt heel lang geleden.wooblabalurg![]()
Ik hoop dat hij tete en riedewald heeft gespaard voo donderdag. Anders onbegrijpelijk. Weg met 4giver en schone kan echt niet tegen een goede tegenstanderquote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik denk dat Sanchez niet lang bij ons zal spelen als hij zo doorgaat, heerlijk iemand die gewoon de bal wegrost als het nodig is.Snelle Egel![]()
Gewoon zo lang mogelijk aan z'n contract tot 2021 houden. Voor 60 miljoen mogen ze hem hebben. Die jongen heeft echt potentie om de top van Europa te bereiken.quote:Op zondag 25 september 2016 15:09 schreef S0nic het volgende:
Ik denk dat Sanchez niet lang bij ons zal spelen als hij zo doorgaat, heerlijk iemand die gewoon de bal wegrost als het nodig is.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Daley op LB kan ook in de zware wedstrijden niet. Wel jammer. Als ie nou ff 10 kilo aankomt.AFCA
quote:Op zondag 25 september 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Daley op LB kan ook in de zware wedstrijden niet. Wel jammer. Als ie nou ff 10 kilo aankomt.![]()
![]()
We mogen intens blij zijn als hij nog 2 seizoenen bij ons wil blijven. Deze man komt er wel.quote:Op zondag 25 september 2016 15:09 schreef S0nic het volgende:
Ik denk dat Sanchez niet lang bij ons zal spelen als hij zo doorgaat, heerlijk iemand die gewoon de bal wegrost als het nodig is.wooblabalurg![]()
Wanneer hij tegen een echte rechtsbuiten staat wordt hij wel zoek gespeeld waarschijnlijk ja, maarja noem er eens een paar in de Eredivisie.quote:Op zondag 25 september 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Daley op LB kan ook in de zware wedstrijden niet. Wel jammer. Als ie nou ff 10 kilo aankomt.Snelle Egel![]()
Die pass van schone op traore
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Berghuis, Garcia, Yeboah, Zeneli, Schaken. Zoiets?quote:Op zondag 25 september 2016 15:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wanneer hij tegen een echte rechtsbuiten staat wordt hij wel zoek gespeeld waarschijnlijk ja, maarja noem er eens een paar in de Eredivisie.wooblabalurg![]()
Correctie; een echte rechtsbuiten die er wat van kan.quote:Op zondag 25 september 2016 15:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Berghuis, Garcia, Yeboah, Zeneli, Schaken. Zoiets?Snelle Egel![]()
kunnen er niks van.quote:Op zondag 25 september 2016 15:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Berghuis, Garcia, Yeboah, Zeneli, Schaken. Zoiets?![]()
Alleen Berghuis, Garcia en Yeboah in dat geval.quote:Op zondag 25 september 2016 15:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Correctie; een echte rechtsbuiten die er wat van kan.
Idrissi misschien.wooblabalurg![]()
quote:? Hij heeft gewoon een selectie van 20 spelers die hij allemaal tevreden moet houden. Beetje roulatie is gezond.
![]()
90 miljoen, minder niet. Wat een klasbak.quote:Op zondag 25 september 2016 15:09 schreef S0nic het volgende:
Ik denk dat Sanchez niet lang bij ons zal spelen als hij zo doorgaat, heerlijk iemand die gewoon de bal wegrost als het nodig is.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
In de EL is het handiger wat meer terugetrokken te tegen gelijkwaardige en sterkere tegenstanders. Daley is dan niet echt een optie nee.quote:Op zondag 25 september 2016 15:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wanneer hij tegen een echte rechtsbuiten staat wordt hij wel zoek gespeeld waarschijnlijk ja, maarja noem er eens een paar in de Eredivisie.AFCA
Ik ben het wel eens met dat hij niet daar moet staan in zwaardere potjes, maar denk niet dat hij dat opeens wel kan als hij 10 kilo aankomt. Verdedigen is meer dan alleen krachtig zijn, want Dijks kan dat ook niet en is wel sterk.quote:Op zondag 25 september 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Daley op LB kan ook in de zware wedstrijden niet. Wel jammer. Als ie nou ff 10 kilo aankomt.Oh.![]()
Wat is jouw ideale opstelling voor de zwaardere wedstrijden?quote:Op zondag 25 september 2016 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de EL is het handiger wat meer terugetrokken te tegen gelijkwaardige en sterkere tegenstanders. Daley is dan niet echt een optie nee.
Oh.![]()
-------Boer/Krul mits fit----quote:Op zondag 25 september 2016 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale opstelling voor de zwaardere wedstrijden?
--Tete--Sanchez--Veltman--Sink
----------------Riedewald
---------Klaassen---------Ziyech
--Traore---Dolberg---Younes
Of Riedewald op CV en Bazoer op CVM.![]()
Hmm jij durft het wel aan met Sinkgraven als linksback in de zwaardere potjes dus? Verrassend aangezien je dat niet durfde met hem op het middenveld.quote:Op zondag 25 september 2016 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
-------Boer/Krul mits fit----
--Traore---Dolberg---YounesOh.![]()
Omdat Dijks er ook niet zoveel van kan op LB, dan liever iemand die aan de bal beter is. Sink op het middenveld is niks, zeker nu daar veel betere opties zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm jij durft het wel aan met Sinkgraven als linksback in de zwaardere potjes dus? Verrassend aangezien je dat niet durfde met hem op het middenveld.![]()
Ik vind Onana het trouwens ook gewoon prima doen hoor.
Moest wel lachen om zijn showduik gisteravond![]()
Oh.![]()
Ik zou het wel overwegen om hem op linkshalf te zetten donderdag als Ziyech geschorst is. Omdat blijkt dat een creatieve voetballer op die plek gewoon heel erg nodig is.quote:Op zondag 25 september 2016 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat Dijks er ook niet zoveel van kan op LB, dan liever iemand die aan de bal beter is. Sink op het middenveld is niks, zeker nu daar veel betere opties zijn.Oh.![]()
Nuri/Schone/Bazoer allemaal beter.quote:Op zondag 25 september 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel overwegen om hem op linkshalf te zetten donderdag als Ziyech geschorst is. Omdat blijkt dat een creatieve voetballer op die plek gewoon heel erg nodig is.![]()
Moet ie wel die passes geven, denk dat Konijntje nog iets te schuchter is daarvoor. Dan liever Nouri met zn bravoure. Of Bazoer uiteraard.quote:Op zondag 25 september 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel overwegen om hem op linkshalf te zetten donderdag als Ziyech geschorst is. Omdat blijkt dat een creatieve voetballer op die plek gewoon heel erg nodig is.wooblabalurg![]()
Ik gok dat Schöne hem zal vervangen ja. Niet echt een fan van hem maar kan er wel mee leven, al zou ik het Bazoer ook wel gunnen na zijn goede optreden van de week.quote:Op zondag 25 september 2016 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nuri/Schone/Bazoer allemaal beter.
Nouri zal vast nog niet gaan spelen.Oh.![]()
Nouri erbij zou helemaal ideaal zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet ie wel die passes geven, denk dat Konijntje nog iets te schuchter is daarvoor. Dan liever Nouri met zn bravoure.
Het is jammer dat we geen goede linksback hebben voor Dijks, want ik zie Sinkgraven nu eigenlijk liever als linksbuiten ipv Younes. Die is niet echt in vorm, dus kan beter even banken. En Sinkie deed het daar prima en kan het goed breed houden daar.Oh.![]()
Die Younes kan echt niet schieten he?quote:Op zondag 25 september 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri erbij zou helemaal ideaal zijn.
Het is jammer dat we geen goede linksback hebben voor Dijks, want ik zie Sinkgraven nu eigenlijk liever als linksbuiten ipv Younes. Die is niet echt in vorm, dus kan beter even banken. En Sinkie deed het daar prima en kan het goed breed houden daar.wooblabalurg![]()
Muah hij heeft vorig jaar best goede goaltjes gemaakt, maar hij is nu gewoon compleet uit vorm. Niet erg maar dan moet je ook gewoon banken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die Younes kan echt niet schieten he?Oh.![]()
Element of surprise, nu weet iedereen het wel.quote:Op zondag 25 september 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij heeft vorig jaar best goede goaltjes gemaakt, maar hij is nu gewoon compleet uit vorm. Niet erg maar dan moet je ook gewoon banken.![]()
Na 2 keer weet je het ook wel. Hij komt er wel langs maar levert dan weer een bedroevend vervolg.quote:Op zondag 25 september 2016 16:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Element of surprise, nu weet iedereen het wel.Charlie: How's it going in there?
Muah ik denk niet dat het perse daar mee te maken heeft, want hij krijgt vaak nog steeds wel ruimte voor zijn acties. Maar zijn schoten zijn nu veel minder en is allemaal wat te geforceerd.quote:Op zondag 25 september 2016 16:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Element of surprise, nu weet iedereen het wel.Oh.![]()
Hij heeft nu wel vaak dubbele dekking waardoor hij veel moeilijker naar binnen kan komen en schieten.quote:Op zondag 25 september 2016 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik denk niet dat het perse daar mee te maken heeft, want hij krijgt vaak nog steeds wel ruimte voor zijn acties. Maar zijn schoten zijn nu veel minder en is allemaal wat te geforceerd.![]()
Younes was vorig seizoen op een bepaald punt de man waar alles vandaan moest komen, ongelofelijk om hem nu al af te schrijven. Gewoon eventjes banken inderdaad.Snelle Egel![]()
Opzich is dat niet erg want dan zou je denken dat er ergens anders meer ruimte komt voor Dolberg/Traoré/Ziyech/Klaassenquote:Op zondag 25 september 2016 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel vaak dubbele dekking waardoor hij veel moeilijker naar binnen kan komen en schieten.
Oh.![]()
Hij is nu een jaar uit vorm terwijl hij ruim een jaar in het eerste speelt. Hij is gewoon niet zo goedquote:Op zondag 25 september 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij heeft vorig jaar best goede goaltjes gemaakt, maar hij is nu gewoon compleet uit vorm. Niet erg maar dan moet je ook gewoon banken.![]()
Sowieso niet afschrijven, maar gewoon behoefte aan een concurrent. Misschien Cerny er bij halen dan.quote:Op zondag 25 september 2016 16:09 schreef S0nic het volgende:
Younes was vorig seizoen op een bepaald punt de man waar alles vandaan moest komen, ongelofelijk om hem nu al af te schrijven. Gewoon eventjes banken inderdaad.Oh.![]()
Hij probeert t wel steeds net als vorig seizoen maar die ballen die hij nu schiet kan ie er nog 100 van schieten en dan staat ie nog steeds op 0. Cerny erop of ruilen met Traore. Sinkgraven is nu t sletje dat speelt waar ie nodig is, dus ook daar een optie.quote:Op zondag 25 september 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij heeft vorig jaar best goede goaltjes gemaakt, maar hij is nu gewoon compleet uit vorm. Niet erg maar dan moet je ook gewoon banken.wooblabalurg![]()
Dat laatste dus ongeveer. Riedewald achterin en bazoer CVM.quote:Op zondag 25 september 2016 15:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
-------Boer/Krul mits fit----
--Traore---Dolberg---Younes
Of Riedewald op CV en Bazoer op CVM.AFCA
Een jaar uit vorm? Wat? Vorig seizoen was hij één van onze beste spelers.quote:Op zondag 25 september 2016 16:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is nu een jaar uit vorm terwijl hij ruim een jaar in het eerste speelt. Hij is gewoon niet zo goed
Alleen dit seizoen is hij nog niet goed bezig, al was hij thuis tegen Rostov meer dan prima.Oh.![]()
Hij brengt dreiging ook als hij kut speelt, dat is t positieve van zijn spelstijl. Toch vraag ik me af of hij ooit een stap zoals Milik kan maken.quote:Op zondag 25 september 2016 16:09 schreef S0nic het volgende:
Younes was vorig seizoen op een bepaald punt de man waar alles vandaan moest komen, ongelofelijk om hem nu al af te schrijven. Gewoon eventjes banken inderdaad.wooblabalurg![]()
Younes is veel te ego ook. Gaat te veel kansloos voor eigen kans. Daley ging er een paar keer overheen en kwam vrij of ziyech vrij in het midden. Ging ie kansloos schieten of balverliesAFCA
Hij moet nu gewoon de volgende stap in zijn ontwikkeling zetten en dat is vaak het lastige.quote:Op zondag 25 september 2016 16:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij probeert t wel steeds net als vorig seizoen maar die ballen die hij nu schiet kan ie er nog 100 van schieten en dan staat ie nog steeds op 0. Cerny erop of ruilen met Traore. Sinkgraven is nu t sletje dat speelt waar ie nodig is, dus ook daar een optie.Oh.![]()
Te geforceerd op zoek naar de goal. Van Overmars moet hij er dit seizoen tussen de 10 en 15 maken dus hij voelt die druk nu.quote:Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Smoofie het volgende:
Younes is veel te ego ook. Gaat te veel kansloos voor eigen kans. Daley ging er een paar keer overheen en kwam vrij of ziyech vrij in het midden. Ging ie kansloos schieten of balverliesOh.![]()
Cerny had laatst wel een mooie actie. Diep gestuurd, netjes breed gelegd voor Cassierra en Ziyech om in te lopen.quote:Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Smoofie het volgende:
Younes is veel te ego ook. Gaat te veel kansloos voor eigen kans. Daley ging er een paar keer overheen en kwam vrij of ziyech vrij in het midden. Ging ie kansloos schieten of balverlieswooblabalurg![]()
Alsjeblieft niet, die gaat ook alleen naar binnen op zoek naar het schot.quote:Op zondag 25 september 2016 16:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ghazi zou ik ook nog wel eens willen zien op links als Younes moe is.
Liever iemand die het gewoon breed houdt daar en voorzetten geeft aan de spits.Oh.![]()
Best een prestatie om hier de schuld ook bij Overmars te leggen.quote:Op zondag 25 september 2016 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te geforceerd op zoek naar de goal. Van Overmars moet hij er dit seizoen tussen de 10 en 15 maken dus hij voelt die druk nu.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: