abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165580151
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Mensen bij hun naam noemen had ik sowieso nooit mogen doen helemaal gelijk in, en afspraken maken waar ik niet achter kan blijven staan, sja..
Mja, sja, misschien gewoon niet meer doen. Ik weet niet hoor, maar aan de ene kant wil je normaal behandeld worden, maar aan de andere kant wil je dat mensen de fouten die je constant herhaalt door de vingers zien.

Maak desnoods een checklist en ga die af voordat je een video maakt en online plaatst.

quote:
Ik kan gewoon heel slecht tegen kritiek, iemand hoeft maar dit te zeggen of ik sla om en heb nergens meer zin in.
Waarom zeg je dan ook zoveel als je slecht tegen kritiek kan?

Je beseft dat je zowat per (niet-opbouwende) definitie kritiek zal ontvangen op het internet?

Blijkbaar vind je leuk wat je doet, besef dat goed en ontwikkel een dikkeolifantenhuid-mechanisme. Je zal nooit iedereen tevreden stellen en er zal altijd kritiek zijn... Vooral bij iemand zoals jij die eigenlijk met 1-0 achterstand begint.

quote:
Had alle comments al op beoordelen gezet onder m`n video's, maar dan kijk ik hier :') En zie ik ook behoorlijk rottige comments, en dan is 1+1 2 in mijn geval en is het klaar.
Waarom zet je comments op je video's niet uit op YouTube?

En ik zie je hier constant ingaan op allerlei commentaar die je beter met rust kan laten, want je maakt het gewoon leuk voor anderen om jou te pesten.

Het probleem is dat jij je zwakte toont bij mensen die dat zelf niet doen en voor hun plezier lol hebben met jouw zwaktes.

Tja, als je te vaak dezelfde fouten maakt verdwijnt bij anderen ook het begrip voor je gedrag.

quote:
Eerst verwijder ik wat video's, daarna ga ik even goed nadenken, krijg ik een berichtje van iemand, denk ik gvd ;( En dan verwijder ik de hele zooi. Met een leugen tot gevolg...
Waarom verberg je de video's niet?

quote:
Snap ook wel dat het kut is, maar hoe denk je nou dat het voor mij is om zo te leven? Is ook geen fuck aan, ik roep cónstant het een en doe het ander, niet alleen op FOK!... Word hier behoorlijk depressief van ook om eerlijk te zijn, want ik sla zó veel om dat het niet echt fijn is zo, ben er al zat vrienden door kwijt geraakt, genoeg ruzies door gehad en ander gezeik..
Dat het probleem veel dieper is al heel lang duidelijk.

Alles hangt aan elkaar; je zelfbeeld en -vertrouwen, je gedrag, het kritiek dat je ontvangt, het leedvermaak...

Je oplossing is buiten FOK!, maar goed, dat riedeltje ken jij wel.
pi_165581437
Waar is het nu weer mis gegaan met de muzikale vlogger ?
Omdat hij een naam noemde in de Q&A ?
pi_165581574
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:01 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Nee, Bassie en Adriaan hebben zijn kanaal offline gehaald.
Dhr Bradge is de nieuwe baron
  maandag 26 september 2016 @ 18:52:37 #279
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_165582372
Maak aub geen nieuw kanaal aan. Kost je straks je leven nog.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_165582392
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:52 schreef Fopje het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet hoor.
pi_165582404
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:53 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

WELKOM TERUG!
pi_165582524
quote:

[..]

Welkom terug !
pi_165582659
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:52 schreef Fopje het volgende:
adres is bekend bij een aantal fokkers dus hij moet idd oppassen
pi_165586647
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:03 schreef IDkaart het volgende:

[..]

adres is bekend bij een aantal fokkers dus hij moet idd oppassen
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 26 september 2016 @ 21:35:49 #285
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_165587364
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon lastig allemaal man, ben al m`n hele leven een grote openhartige gast geweest, en dat gaat inderdaad flink backfiren.

Mensen bij hun naam noemen had ik sowieso nooit mogen doen helemaal gelijk in, en afspraken maken waar ik niet achter kan blijven staan, sja..
Ik kan gewoon heel slecht tegen kritiek, iemand hoeft maar dit te zeggen of ik sla om en heb nergens meer zin in.

Had alle comments al op beoordelen gezet onder m`n video's, maar dan kijk ik hier :') En zie ik ook behoorlijk rottige comments, en dan is 1+1 2 in mijn geval en is het klaar.

Eerst verwijder ik wat video's, daarna ga ik even goed nadenken, krijg ik een berichtje van iemand, denk ik gvd ;( En dan verwijder ik de hele zooi. Met een leugen tot gevolg...

Snap ook wel dat het kut is, maar hoe denk je nou dat het voor mij is om zo te leven? Is ook geen fuck aan, ik roep cónstant het een en doe het ander, niet alleen op FOK!... Word hier behoorlijk depressief van ook om eerlijk te zijn, want ik sla zó veel om dat het niet echt fijn is zo, ben er al zat vrienden door kwijt geraakt, genoeg ruzies door gehad en ander gezeik..
Wat ik in al je posts lees en in je filmpjes hoor is dat je niet aan de kant van de oorzaak gaat staan, maar aan de kant van het gevolg. Het is heel makkelijk de schuld van mislukkingen ergens op af te schuiven, maar dat helpt je niet verder.

Als jij iets wil, is het aan JOU om dat doel te halen. Dat betekent niet dat het in één keer goed zal gaan, maar van fouten leer je.

Iemand zei ooit tegen me: "je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen".

Als iets niet lukt, vraag hulp.
pi_165587570
Wel triest dat je gaat liegen over youtube terwijl je zelf alles verwijderd.

Elke keer als je denkt " geinig " dan verneuk je het weer door óf de boel te verwijderen of weer een ander raar kanaal te maken. Je bent gewoon doelbewust de boel aan het saboteren en dan met smoesjes komen waarom je het doet.

Als je filmpjes leuk vindt om te maken, doe dat dan verdomme ook fatsoenlijk. Degelijke kwaliteit camera, fatsoenlijke belichting en geluid en máák het eens speciaal. Jezelf blijven is prima, maar kutzooi plaatsen is niet jezelf zijn.

Q&A ? Goh veel reacties...dan doe ik er maar gelijk 5
How to, Goh ze vonden het wel leuk... dan doe ik er maar gelijk nog een paar
Gewicht filmpjes, 2 weken leuk daarna "ik moet een pauze, 1 keer per maand, toch 1 keer per week"

Ik denk ook, als je jezelf wilt helpen, dan moet je eens gaan vloggen elke dag en kritisch naar jezelf kijken als je aan het editten bent. Desnoods maak je een fucking video dagboek waar je gewoon je ei kwijt wilt en niet gaan janken dat je te open bent (privacy van een ander wel respecteren uiteraard). En dan niet de boel gaan verwijderen als je dingen leest waar je niet blij mee bent.

En als je er niet tegen kunt, kap er dan gewoon lekker mee en ga iets nuttigs doen.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_165588557
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat ik mij serieus afvraag...

Waarom lijk jij niet te leren van de fouten die je maakt?

- Je zegt dat <nieuwste kanaal> echt, maar dan ook echt zal blijven, no matter what, en wat doe je? Je verwijdert het. Geheel zoals verwacht, want dat je de vorige tig keer ook gedaan. Waarom maak je uitspraken waar je niet achter kan blijven staan? Besef je niet wat je belooft of zo?

- Waarom noem je mensen bij hun naam, terwijl je zelf al meerdere malen hebt gemerkt dat je dat zelf ook niet wil? Hoe vaak ben je nou op je bek gegaan door te veel informatie vrij te geven?

Samengevat: waarom geef jij mensen ammo om jou mee te pakken? Besef je überhaupt dat jij er zelf voor zorgt dat mensen je belachelijk maken wat betreft de levensduur van je filmpjes en je kanalen?

Tering dude, tering.
Zal wel een gebrek aan intelligentie zijn. Je ziet duidelijk dat hij niet kan nadenken over de gevolgen en hoe hij zich neerzet als persoon.
pi_165588613
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:09 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zal wel een gebrek aan intelligentie zijn. Je ziet duidelijk dat hij niet kan nadenken over de gevolgen en hoe hij zich neerzet als persoon.
Lijkt me ook. Over sommige dingen hoef je niet moeilijk te doen.
pi_165589118
quote:

[..]

Met het risico een open deur in te trappen omdat alles misschien al eens is gezegd, maar dat neem ik voor lief.

Brad, ontvang je op dit moment professionele begeleiding voor de problemen die je zojuist zelf omschreven hebt? Je hoeft daar natuurlijk niet gedetailleerd op in te gaan, maar er moet hoe dan ook nu echt even verandering komen. Ik denk dat je met professionele hulpverlening moet gaan praten om een plan op te stellen.

Copy-paste alles wat je hier hebt omschreven in een documentje, vul het aan net wat jij ervaart en leg het aan je huisarts voor. Dit is niets ernstigs of vreemd. Shit hebben of krijgen we van tijd-tot-tijd allemaal, ook ik. Het is alleen belangrijk dat je er niet in blijft hangen en ongewenst stopt met vooruitkomen in jouw leven. Ik denk dat nu zo'n moment is waarbij je een steuntje kan gebruiken.

Zijn er zaken waar je nu tegenaanloopt waardoor je dit niet kan doen? Zo ja laat dit dan even weten, desnoods via PM. Laat ik even duidelijk zijn, je woont dichtbij volgens mij en ik vind het geen enkel probleem om je persoonlijk te helpen als je daar behoefte aan hebt. Ik dacht er even aan een maand een personal trainer voor je in te huren, maar ik denk dat je daar niet mee geholpen bent. Er zijn nu even belangrijkere dingen. Hoe dan ook, als iemand een beter idee heeft dan hoor ik dat graag.
pi_165589308
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:26 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Met het risico een open deur in te trappen omdat alles misschien al eens is gezegd, maar dat neem ik voor lief.

Brad, ontvang je op dit moment professionele begeleiding voor de problemen die je zojuist zelf omschreven hebt? Je hoeft daar natuurlijk niet gedetailleerd op in te gaan, maar er moet hoe dan ook nu echt even verandering komen. Ik denk dat je met professionele hulpverlening moet gaan praten om een plan op te stellen.

Copy-paste alles wat je hier hebt omschreven in een documentje, vul het aan net wat jij ervaart en leg het aan je huisarts voor. Dit is niets ernstigs of vreemd. Shit hebben of krijgen we van tijd-tot-tijd allemaal, ook ik. Het is alleen belangrijk dat je er niet in blijft hangen en ongewenst stopt met vooruitkomen in jouw leven. Ik denk dat nu zo'n moment is waarbij je een steuntje kan gebruiken.

Zijn er zaken waar je nu tegenaanloopt waardoor je dit niet kan doen? Zo ja laat dit dan even weten, desnoods via PM. Laat ik even duidelijk zijn, je woont dichtbij volgens mij en ik vind het geen enkel probleem om je persoonlijk te helpen als je daar behoefte aan hebt. Ik dacht er even aan een maand een personal trainer voor je in te huren, maar ik denk dat je daar niet mee geholpen bent. Er zijn nu even belangrijkere dingen. Hoe dan ook, als iemand een beter idee heeft dan hoor ik dat graag.
:') t Zal wel goed bedoeld zijn, maar hij krijgt zn hele leven al hulp. Sommige mensen zijn gewoon dom en incompetent.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 september 2016 @ 22:37:11 #291
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165589442
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 18:53 schreef KoningPils het volgende:

[..]

WELKOM TERUG!
_O-
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_165589592
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:32 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:') t Zal wel goed bedoeld zijn, maar hij krijgt zn hele leven al hulp. Sommige mensen zijn gewoon dom en incompetent.
Dan alsnog kan verandering en een duwtje de sleutel zijn. Het vervelende is ook nogeens dat ik contacten heb in de logistiek/koerieren. Maar op dit moment kan ik simpelweg gewoon niet garant staan. Als ik namelijk als (toekomstig) werkgever zijn video's zie, dan is hij het haasje. Daarom prioriteiten, als koerieren Brads ambitie is dan moet hij alvast ondersteund worden in zijn normale leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2016 22:45:57 ]
pi_165589786
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:42 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dan alsnog kan verandering en een duwtje de sleutel zijn. Het vervelende is ook nogeens dat ik contacten heb in de logistiek/koerieren. Maar op dit moment kan ik simpelweg gewoon niet garant staan. Als ik namelijk als (toekomstig) werkgever zijn video's zie, dan is hij het haasje. Daarom prioriteiten, als koerieren Brads ambitie is dan moet hij alvast ondersteund worden in zijn normale leven.
Die jongen is helemaal niet geschikt om te werken. Lang dacht ik altijd dat er niets mis met hem is, maar zijn video's hebben inmiddels wel het tegendeel bewezen. Hij zal nooit iets kunnen volhouden. Zijn enige hoop is dat hij bijvoorbeeld een plaatsing krijgt vanaf de WAjong en waar ze heel langzaam de uren opbouwen. Maar zie maar eens een (ongeschoolde) functie te vinden waar dat mogelijk is en dat ook nog eens 'leuk' genoeg is. Want als het niet leuk is dan hoef je het al helemaal niet te proberen. Daarvoor is de nood niet groot genoeg voor.

Dat koerieren was bij voorbaat al volstrekt kansloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2016 22:49:29 ]
pi_165590004
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Lang dacht ik altijd dat er niets mis met hem is, maar zijn video's hebben inmiddels wel het tegendeel bewezen.
En wat maakte voor jou die ommekeer in die video's? Welk gedeelte precies
Lambo of Rekt
pi_165590032
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 22:42 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Voor mij werd alles duidelijk toen hij zei dat hij op een ZMOK school heeft gezeten. Oftwel: een school voor zeer moeilijk opvoedbare en lerende kinderen.

Zulke mensen gaan niet 'ineens' veranderen als ze 18 zijn, dus ik snap niet waarom de begeleiding dan stopt. Toevallig ken ik ook iemand die op zo'n school heeft gezeten en die is wel goed terechtgekomen (automonteur/eigen garage en is begin 20 jaar), maar die gedrags- en leerproblemen gaan natuurlijk nooit weg en dat merk ik bij die gast ook :') Die is nog steeds heel impulsief en heeft net als Braddie last van woedeaanvallen :')
pi_165590042
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 22:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En wat maakte voor jou die ommekeer in die video's? Welk gedeelte precies
Weet niet eens waar ik moet beginnen _O-
pi_165590138
Ja naja, tis een niet alledaags figuur nee, maar ik heb op een heel harde manier geleerd om niet te oordelen over mensen. Je kent ze niet, je weet geen achtergronden .. niks. Ik vind dat hier wel te hard uitgehaald wordt naar hem door mede forummers.

0,02
Lambo of Rekt
pi_165590304
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
Ja naja, tis een niet alledaags figuur nee, maar ik heb op een heel harde manier geleerd om niet te oordelen over mensen. Je kent ze niet, je weet geen achtergronden .. niks. Ik vind dat hier wel te hard uitgehaald wordt naar hem door mede forummers.

0,02
Inmiddels weten we helaas een heleboel achtergronden.
  maandag 26 september 2016 @ 23:05:25 #299
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165590346
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsnog heeft Egg een punt, vooral gezien de achtergrond die we inmiddels kennen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165590355
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja, en weet je ook goed hoe die beperkingen van hem werken dan? Of pak je m alleen daarop?
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')