Tot over een kwartier.quote:Op maandag 26 september 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik ga even schijten en daarna kijk ik mee.
Ik ben geen SV supporterquote:Op maandag 26 september 2016 20:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Kun jij niet ff een boze tweet doen naar @VoetbalInside
Vrouwen zijn nou eenmaal minderwaardig in hun cultuur, zoals honden in onze cultuur.quote:Op maandag 26 september 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze man wil vrouwen geen hand geven
een hond geef je weleens een handje/pootjequote:Op maandag 26 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nou eenmaal minderwaardig in hun cultuur, zoals honden in onze cultuur.
Daar moeten we respect voor hebben.
Stelling:quote:Op maandag 26 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nou eenmaal minderwaardig in hun cultuur, zoals honden in onze cultuur.
quote:Op maandag 26 september 2016 20:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die heb ik, maar geen jihadibaard
niet liegenquote:Op maandag 26 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik blij, jij blij, iedereen blij.quote:Op maandag 26 september 2016 20:37 schreef Evertjan het volgende:
Belgie en Nederland hebben samen straks wel genoeg punten voor een vaste plek in de CL groepsfase dus die samenvoeging komt straks echt wel
lekker man niets mis meequote:Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef Pascalus het volgende:
Hans wil graag dolle duikavond met Helene.
idd allemaal in de polonaise omdat ze 5 goals scoorden tegen een stel mijnwerkers uit Kerkradequote:Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden zo'n slechte tegenstander in de Kuip gezien.
En toch kijk je wekelijks.quote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Het toneel begint weer. Gaat nergens over. Cabaret van de Muppets.
Met jou kan ik vrienden zijnquote:Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Dan kijk je toch nietquote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
ok hansquote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Haalt ie zijn neus voor opquote:Op maandag 26 september 2016 20:37 schreef Caland het volgende:
Lijkt me geen competitie voor Maikel Aerts als aan het einde de punten worden gehalveerd.
Jij ook?quote:Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef Pascalus het volgende:
Hans wil graag dolle duikavond met Helene.
oprotten danquote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Doei.quote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Man bewbs!!!!quote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef JeffreyH93 het volgende:
Boskamp is ook een collega met tieten.
Jij begrijpt het. Slechtste acteur van Nederland.quote:
Ga je nu weer de hele uitzending zeiken over hoe kut je het vindt? Daar hebben we Studio Voetbal al voor hè.quote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb op de grasmat gestaan toen ik euforisch werd. Maar ja. Beter dan Bruce Springsteen hebben ze nooit gezien in de Kuip.quote:Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden zo'n slechte tegenstander in de Kuip gezien.
Alethaquote:Op maandag 26 september 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gelul over die FOX vrouwen is niks waard zonder pics
Ik vind die grote bollige katten wel leukquote:Op maandag 26 september 2016 20:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, een kat zorgt voor zichzelf.
Ik lees ook de Telegraaf. Je bent pas blind als je oordeelt zonder om je heen te kijken. Zoals de bondscoach.quote:
De Telegraaf lezenquote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees ook de Telegraaf. Je bent pas blind als je oordeelt zonder om je heen te kijken. Zoals de bondscoach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |