Welke is dat precies?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn land is al veel verder.
Ze zeggen ook wel eens dat Amerika geen culture heeft.quote:
TeamTrumpquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mootie het volgende:
Wacht, zijn we team Donald? Waarom heeft niemand me gebeld?
Ik ga niet kiezen tussen een giant douche en een turd sandwich.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mootie het volgende:
De grootste multiculti ter wereld, en die lui die hier grienen van shoarma zitten maar het grote Amerika te hailenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zeggen ook wel eens dat Amerika geen culture heeft.
TeamTrumpquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mootie het volgende:
Benghazi man, Hillary is evil incarnate.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mootie het volgende:
Blijkt maar weer dat alle nazi's naar Zwitserland gevlucht zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hun huisstijl is prachtig en consistent, de esthetisch man in mij stemt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, de blender is sneller.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Arme Amerikanen. Het is alsof je moet kiezen om je kind in de oven te doen of in de blender.
Oh nee, andere mensen kiezen dat voor je.
Enige echt Amerikaans is denk ik Hollywood. En indianen.quote:
Dan maar Trump, die begint een nuke war met die dikkerd uit de beste korea.quote:
#BlackLivesMatterquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat maar lekker naar de klote gaan daar, Afrika moet de grootste macht worden
Dat zal het mindere korea eerst doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan maar Trump, die begint een nuke war met die dikkerd uit de beste korea.
Zo'n groot land zou toch 1 capabele leider moeten kunnen voordragen. Nu zijn ze met de vrouw van een vorige president gekomen en Trump.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Arme Amerikanen. Het is alsof je moet kiezen om je kind in de oven te doen of in de blender.
Oh nee, andere mensen kiezen dat voor je.
capable leiders hebben het geld er niet voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n groot land zou toch 1 capabele leider moeten kunnen voordragen. Nu zijn ze met de vrouw van een vorige president gekomen en Trump.
De indianenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Enige echt Amerikaans is denk ik Hollywood. En indianen.
Dat moeten ze toch echt zelf doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
De indianenKunnen we ze niet repopuleren
We haten ook blanke buitenlanders hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat alle nazi's naar Zwitserland gevlucht zijn.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk je dat Jeroen in het weekend de zionist uit loopt te hangen?
Zijn baasjes welquote:Op maandag 26 september 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk je dat Jeroen in het weekend de zionist uit loopt te hangen?
het is dan ook 1 grote show met b acteurs trump en clintonquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n groot land zou toch 1 capabele leider moeten kunnen voordragen. Nu zijn ze met de vrouw van een vorige president gekomen en Trump.
Je bent zelf onzin.quote:Op maandag 26 september 2016 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is dan ook 1 grote show met b acteurs trump en clinton
dat er nog mensen zijn die in die onzin geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |