Dat doe ik ook zoquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo filter ik alle dratini's en eevees die binnenkomen
Doet iedereen wel, lijkt me. Geen doen andersquote:Op vrijdag 23 september 2016 22:59 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zoEn dan later IV echt checken.
Ahhhquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Die pokedex / IV bug is trouwens opgelost.
Voor de update kon je geen starters vinden met een fatsoenlijke Attack IV, Eevee's en Dratini's daarentegen hadden standaard een IV Attack van 15, dat is nu gewoon totaal random. Je hoeft dus niet meer op goeie IV starters te hopen uit eggs, je kan ze gaan wildvangen.
Ja, graag. Ik snap ook echt niet hoe jullie dat allemaal weten en onthouden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
Omdat ik het wel een handige vind post ik em nog een keer.
[ afbeelding ]
Misschien dat er behoefte is aan een gym battle topic, een topic waar alle info, strategieën, tactieken, counters etc bij elkaar staan?
Voor de app-update met de appraisal deed ik dat op basis van de CP. En dan de rest allemaal IV checken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Doet iedereen wel, lijkt me. Geen doen anders
Ja, doen!quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
Omdat ik het wel een handige vind post ik em nog een keer.
[ afbeelding ]
Misschien dat er behoefte is aan een gym battle topic, een topic waar alle info, strategieën, tactieken, counters etc bij elkaar staan?
quote:
Heb er vandaag en morgen nog geen tijd voor maar zondag moet dat wel lukken, even wat tutorials verzamelen en wat hints en tips opzoeken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, graag. Ik snap ook echt niet hoe jullie dat allemaal weten en onthouden.
Volgens mij werkt dat niet, de Pokémon die op incense afkomen zijn extra spawns die alleen voor jou zichtbaar zijn dus het is niet zo dat 'gewone' spawns die in de buurt zijn er naartoe gaan. Had ook begrepen dat er meestal niet veel bijzonders op incense afkomt behalve als je het in een afgelegen gebied aanzet waar geen spawnpunten zijn (is ergens op Youtube een filmpje van iemand die dat getest heeft).quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Voor de app-update met de appraisal deed ik dat op basis van de CP. En dan de rest allemaal IV checken.
Iets anders: als je ziet dat er iets in de buurt zit maar je kan niet van je plek, zou 't dan werken om Incense aan te zetten en het zo te lokken naar wel binnen je bereik?
En nu een Pikachu binnen... zodra ik hem niet meer nodig heb voor een evolve verschijnt ie tig keer, trollkonijntje.quote:Op vrijdag 23 september 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er zat nog een pikachu bij je in de buurt, sinds ik een Raichi heb kom ik die 3 keer tegen in 1 dag tijd en 1 eer uit een ei...
Stuur er een paar hierheen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nu een Pikachu binnen... zodra ik hem niet meer nodig heb voor een evolve verschijnt ie tig keer, trollkonijntje.
Ik zei Pikachu, niet Hitmonchanquote:
PIka bleef hangen in de bomen hiertegenover.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei Pikachu, niet Hitmonchan
Dat is een andere zeldzame pokémon.
Dat is geen update - dat is een functie die er al sinds het begin inzat maar nog STEEDS niet goed werktquote:Op zaterdag 24 september 2016 07:53 schreef DaMart het volgende:
Nuttig hoor die update dat je kunt zien waar je een pokemon hebt gevangen...
Bij mij staan er wel plaatsnamen bij. Den Haag bijvoorbeeld bij de Pokemon die in Kijkduin gevangen zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 07:53 schreef DaMart het volgende:
Nuttig hoor die update dat je kunt zien waar je een pokemon hebt gevangen... zeker als je sinds je het spel speelt, Nederland nog niet uit bent geweest.
[ afbeelding ]
Alleen bij de pokemon uit eieren staat er een plaatsnaam bij, maar bij de gevangen dus niet, ook niet bij degenen die ik na de update heb gevangen.
Ik zie nu inderdaad dat bij de Charmander die ik in Kijkduin heb gevangen, Den Haag staat... Zandvoort bestaat echter niet volgens het spel, behalve voor de eieren... Bloemendaal dan weer wel als je er wat hebt gevangen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij staan er wel plaatsnamen bij. Den Haag bijvoorbeeld bij de Pokemon die in Kijkduin gevangen zijn.
Mijn eigen dorp valt overigens onder een heel andere gemeente volgens de app, die klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |