* Nattekat geeft koekjequote:Op maandag 26 september 2016 16:35 schreef Valerie. het volgende:
Zag Raichu op de kaart, fiets stond gelukkig buiten. Heb nu een Raichu. Groetjes
Op basis van 4 water spawns die ik in de gaten hield:quote:Op maandag 26 september 2016 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Dratini seen 53, caught 48.
Wel makkelijk om te zeggen dat ze bij magikarps e.d. spawnen, maar dan scoor je er nog geen honderden.
Ter vergelijk: magikarp seen 729...
Echt nietquote:
Oh, gezelligquote:Op maandag 26 september 2016 17:19 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Echt nietben lvl 30, speel sinds 11 juli en dan kan dat best hoor. Wel gebruikt gemaakt van snellepokekaart om gericht te kunnen zoeken, in Leiden zitten gewoon echt veel Dratini's.
IP, is namelijk al een issue geweest bij een providor die grote groepen op 1 IP heeftquote:Op maandag 26 september 2016 17:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af of Niantic bant op basis van account of op basis van IP?
In dat geval... was leuk jullie gekend te hebbenquote:Op maandag 26 september 2016 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
IP, is namelijk al een issue geweest bij een providor die grote groepen op 1 IP heeft.
Misschien een combi dan maar er is een tijd terug gewoon een hele groep spelers geweest die niets kon i.v.m blokkade op IP.quote:Op maandag 26 september 2016 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval... was leuk jullie gekend te hebben
Nah, gaat per account natuurlijk.
http://www.zdnet.be/nieuw(...)nten-uit-pokemon-go/quote:Op maandag 26 september 2016 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval... was leuk jullie gekend te hebben
Nah, gaat per account natuurlijk.
Ik dacht ook per account.quote:Op maandag 26 september 2016 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien een combi dan maar er is een tijd terug gewoon een hele groep spelers geweest die niets kon i.v.m blokkade op IP.
Dat is andere koek hč.quote:Op maandag 26 september 2016 17:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.zdnet.be/nieuw(...)nten-uit-pokemon-go/
Die twee heb ik ook nog nooit gezien. Helemal nergens, ooit. Twijfel aan hun bestaan.quote:Op maandag 26 september 2016 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik krijg verdomme nooit een Tangala of Lickingtun uit een ei. Walgelijk zie die 2 nooit.
Echt een ramp. Heb er al 130, maar nog nooit een spoor van hun vernomen. Uit een 5 km ei krijg ik ook standaard dezelfde.quote:Op maandag 26 september 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee heb ik ook nog nooit gezien. Helemal nergens, ooit. Twijfel aan hun bestaan.
Ik heb vandaag eindelijk Tangela uit een ei!! En Lickitung twee keer in het begin uit een ei gehadquote:Op maandag 26 september 2016 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik krijg verdomme nooit een Tangala of Lickingtun uit een ei. Walgelijk zie die 2 nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |