Als dat een tegenstrijdigheid moet benadrukken dan ben je gefaald.quote:
Ha ha ha, mad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Prachtig (ga ik trouwens wel melden). Je hebt niks zinnigs meer te melden.
Nu wens ik je een slechte nacht'rust', waar je je haatdragendheid/vijandigheid jegens moslims mag overdenken.
Nee hoor, eerst stel je dat ikwordtergekvan generaliserend bezig is, om vervolgens te zeggen stellen dat wij, waarmee je de moslims bedoelt inclusief jouzelf, generaliserend denken over westerlingen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als dat een tegenstrijdigheid moet benadrukken dan ben heb(hoop dat je dat bedoelde) je gefaald.
Het eerste gaat over mijn opvattingen/politieke kijk op de wereld, het 2de gaat over de gevoelens/gedachten die moslims 'naar mijn indruk) over het algemeen lijken te bezitten mbt alle oorlogen in de moslimwereld. De meeste moslims beseffen heel goed wat voor leed de imperialistische drang van het Westen teweeg heeft gebracht. In Irak alleen 1,5 miljoen burgerslachtoffers.
Het 1 gaat over mij (onderwerp a) en het andere (onderwerp b) generaliserend over moslims. Wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 03:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst stel je dat ikwordtergekvan generaliserend bezig is, om vervolgens te zeggen stellen dat wij, waarmee je de moslims bedoelt inclusief jouzelf, generaliserend denken over westerlingen.
Het zal wel bedtijd zijn danquote:Op zaterdag 24 september 2016 03:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het 1 gaat over mij en het andere generaliserend over moslims. Wat snap je daar niet aan?
Je oogt wat mad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 03:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het 1 gaat over mij en het andere generaliserend over moslims. Wat snap je daar niet aan?
"Mad" zijn is geen misdaad. Al snap ik dat typetjes zoals jij geïndoctrineerd zijn met het idee dat mensen hun emoties horen te onderdrukken/verbergen omdat dat dan 'sterker' overkomt.quote:
Hoe je het ook wend of keert; we zijn democratisch.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:53 schreef girlygirl8 het volgende:
Daarnaast, heeft het Westen meer bloed aan haar handen (althans, de overheden/politici die de gewapende strijd in de moslimwereld hebben gefaciliteerd en natuurlijk hun werkers (soldaten/mariniers etc.) en verdiend het als veroorzaker van dat leed, als eerste kritiek en de meeste kritiek.
Ja dat is ook wel de kern van Islam. Nooit vergeven. Puur haat en verderf en graag alles willen veroveren (wat ze nooit ergens lukt).quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn uitspraken meteen aangrijpt om een uitspraak te doen over alle moslims, zegt meer over jouw generaliserende aard dan dat het iets zegt over de - in jouw bewoording - gematigde moslim.
Vond je mij dan tot vandaag een gematigde moslim?
Ik kan me voorstellen dat iemand die mijn reacties doorleest en het vanuit een bevoordelende bril bekijkt, denkt dat ik radicale opvattingen heb. Maar gematigd (naar begrip van de media)![]()
En nee, wij zullen al het onrecht dat jullie moslims hebben aangedaan ook nooit vergeten.
The list is too damn long to forget.
Ah je bent zo schattig. Nul zelfreflectie en zelfkritiek.quote:Op zaterdag 24 september 2016 03:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het 1 gaat over mij (onderwerp a) en het andere (onderwerp b) generaliserend over moslims. Wat snap je daar niet aan?
schijndemocratiequote:Op zaterdag 24 september 2016 08:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert; we zijn democratisch.
je hebt het nu over het westen en amerika?quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:57 schreef workhard12 het volgende:
[..]
. Of wil je nog eeuwen door gaan met stelen, verkrachten, aanslagen en oorlogen voeren?
En natuurlijk onderdrukken. .
Wat jij en anderen hier verspreiden is haat en geen kritiek. Stop daar mee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:57 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ah je bent zo schattig. Nul zelfreflectie en zelfkritiek.
Dat zou eens goed zijn voor de Islam. Of wil je nog eeuwen door gaan met stelen, verkrachten, aanslagen en oorlogen voeren?
En natuurlijk Christenen onderdrukken. Vind je het heel gek dat de hele wereld tegen jullie is dan? Want ja. Ook in China en Japan hebben ze ER wen hekel aan (google eens anti moslims Japan politiek).
Maar jullie hebben de rest van de wereld uiteraard niet nodig. En kunnen het zelf wel met de sharia.
Dus? Die democratie is meer in theorie, in de praktijk wordt de bevolking hier keer op keer genaaid door politici die zich niet aan hun woord houden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 08:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert; we zijn democratisch.
Leuke aanname, maar nee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 03:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
"Mad" zijn is geen misdaad. Al snap ik dat typetjes zoals jij geïndoctrineerd zijn met het idee dat mensen hun emoties horen te onderdrukken/verbergen omdat dat dan 'sterker' overkomt.
jij hebt de sharia bestureerd ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Leuke aanname, maar nee.
En ik zal de laatste zijn die een hekel aan moslims heeft. Maar als ik lees dat jij de sharia eigenlijk wel ziet zitten, dan heb ik een hekel aan jou als persoon. Simpel.
Bah, geef Israel maar weer over de schuld van. Wat ben jij ziekquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat jij en anderen hier verspreiden is haat en geen kritiek. Stop daar mee.
En de hele wereld is tegen ons gekeerd door een speciaal volkje dat al decennia aan het stoken is. Het lukt hun niet om Islam te vernietigen, dus dan maar iedereen aansporen om moslims te haten om zo een hetze te ontketenen.
Maar goed dat je dit aanhaalt, want de vervolging van moslims komt niet slechts vanuit 1 hoek.
Complete onzin.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jij hebt de sharia bestureerd ?
90% van de Nederlandse wet is gebaseerd op de sharia.
Zijn gewoon feiten : https://nl.express.live/2016/09/14/111943islamicity-index/quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Complete onzin.
Maar jij bent dus ook voorstander van de sharia, weten we dat ook weer.
Haha ja ik denk dat onze democratien een hoop kunnen leren van sharia Staten. Het middenoosten is wel het toonbeeld van een succesvolle samenleving. Ga ons alsjeblieft niet vertellen hoe te leven want dan ga je pas echt de wereld tegen je krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dus? Die democratie is meer in theorie, in de praktijk wordt de bevolking hier keer op keer genaaid door politici die zich niet aan hun woord houden.
Daarnaast ben ik een tegenstander van democratie, omdat je daarmee de macht aan de meerderheid geeft en als die meerderheid niet deugd dan krijg je praktijken zoals in Nazi Duitsland.
Ik had trouwens niet verwacht dat jij van alle reacties in dit topic, de mijne quotte.
Uhu, goede 'bron' ook wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon feiten : https://nl.express.live/2016/09/14/111943islamicity-index/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |