nee dat heet kritiek. je loopt te koop met je eigen domheid.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, maar dat bespreek ik niet met moslimhaters (tevens al min of meer in een eerdere reactie gezegd). Die geven geen kritiek, die spuwen haat.
kritiek zegt ie dan hahahahahahaquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
nee dat heet kritiek. je loopt te koop met je eigen domheid.
Moslims kennen geen enkele vorm van zelfkritiek, dat hoort bij de cultuur. Zelfkritiek is binnen de moslim gemeenschap synoniem aan verraad.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:33 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Heb jij nou werkelijk geen zelfkritiek? Denk jij nooit bij jezelf: Misschien maken we er zelf een zooi van in onze landen. Met al die aanslagen e.d.? Of vind jij echt alles de schuld vh westen?
Nee, haat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
nee dat heet kritiek. je loopt te koop met je eigen domheid.
hebben we deze islamhater ook weerquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Moslims kennen geen enkele vorm van zelfkritiek, dat hoort bij de cultuur. Zelfkritiek is binnen de moslim gemeenschap synoniem aan verraad.
wie het laatst lacht..quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:55 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ik lach harder om jou, heh.
Maar dat het Westen meer bloed aan haar handen heeft is de schuld van de zionisten, daar kunnen de Westerse overheden, politici en soldaten niks aan doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, haat.
Daarnaast, heeft het Westen meer bloed aan haar handen (althans, de overheden/politici die de gewapende strijd in de moslimwereld hebben gefaciliteerd en natuurlijk hun werkers (soldaten/mariniers etc.) en verdiend het als veroorzaker van dat leed, als eerste kritiek en de meeste kritiek.
Problemen moeten immers bij de wortels aanpakt worden.
Ah, daarom is Iran niet meer wat het vroeger was, en glijdt Turkije ook weer af richting een theocratie. Heeft niks met islam te maken, maar met het Westen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, haat.
Daarnaast, heeft het Westen meer bloed aan haar handen (althans, de overheden/politici die de gewapende strijd in de moslimwereld hebben gefaciliteerd en natuurlijk hun werkers (soldaten/mariniers etc.) en verdiend het als veroorzaker van dat leed, als eerste kritiek en de meeste kritiek.
daar hebben ze wel een beetje moeite mee inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Moslims kennen geen enkele vorm van zelfkritiek, dat hoort bij de cultuur. Zelfkritiek is binnen de moslim gemeenschap synoniem aan verraad.
Zij zijn hoofdverantwoordelijk, true.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat het Westen meer bloed aan haar handen heeft is de schuld van de zionisten, daar kunnen de Westerse overheden, politici en soldaten niks aan doen.
quote:3.118 O you who have believed, do not take as intimates those other than yourselves, for they will not spare you [any] ruin. They wish you would have hardship. Hatred has already appeared from their mouths, and what their breasts conceal is greater. We have certainly made clear to you the signs, if you will use reason.
Ze vergeten even dat Arabieren ook veel (Europese) slaven dreven, of bijv slachtoffer-aantallen van een islamitische warlord als Dzjengis Khan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat het Westen meer bloed aan haar handen heeft is de schuld van de zionisten, daar kunnen de Westerse overheden, politici en soldaten niks aan doen.
Iran wordt door sjiieten geregeerd (zij regeren niet volgens de Islamitische wet, maar volgens hun eigen verzonnen variant dat voor de Islamitische wet moet doorgaan).quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:00 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Ah, daarom is Iran niet meer wat het vroeger was, en glijdt Turkije ook weer af richting een theocratie. Heeft niks met islam te maken, maar met het Westen.
Beetje kinderachtig dat je hele tijd zeurt op het westen maar ER wel woont.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, haat.
Ik 'zeur' (vind een dergelijke term wel bagatelliserend gezien de wandaden dat men begaat) over het beleid of leven we in een dictatuur waar je geen kritiek op de overheid mag hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig dat je hele tijd zeurt op het westen maar ER wel woont.
Ik zou ook niet ontkennen dat ik de islam haat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hebben we deze islamhater ook weer
Nee we leven in een democratie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik 'zeur' (vind een dergelijke term wel bagatelliserend gezien de wandaden dat men begaat) over het beleid of leven we in een dictatuur waar je geen kritiek op de overheid mag hebben?
Als ik de ticket betaal, vertrek je dan richting IS?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Iran wordt door sjiieten geregeerd (zij regeren niet volgens de Islamitische wet, maar volgens hun eigen verzonnen variant dat voor de Islamitische wet moet doorgaan).
Turkije glijdt richting de goede kant op. Ik ben een voorstander van de sharia/Islamitische wet.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik 'zeur' (vind een dergelijke term wel bagatelliserend gezien de wandaden dat men begaat) over het beleid of leven we in een dictatuur waar je geen kritiek op de overheid mag hebben?
Oh ja de ene sharia is natuurlijk veel humaner dan de ander.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Iran wordt door sjiieten geregeerd (zij regeren niet volgens de Islamitische wet, maar volgens hun eigen verzonnen variant dat voor de Islamitische wet moet doorgaan).
Turkije glijdt richting de goede kant op. Ik ben een voorstander van de sharia/Islamitische wet.
Ik vind niet ieder westerling een moordenaar, niet ieder westerling steunt het onrecht dat moslims in Irak, Syrië etc overkomt. Het 'westen' waar ik een probleem mee heb is voornamelijk de overheid en zij moet zich gewoon gedragen, politici die namens oliemaatschappijen haatdragende taal gaan uitslaan over moslims zodat ze de moslimwereld kunnen beroven van grondstoffen en de bevolking kunnen uitmoorden moeten daarop aangesproken worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:12 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nee we leven in een democratie.
Ik zeg alleen: Als jij ons slechts moordenaars vind.. Als hij al het kwaad wil herleiden tot het westen.. Waarom kom je dan hier wonen? Puur voor het geld? Jij verkoopt je principes dus voor geld?
dat is nederlands ,en wat ik gisteravond nog tegen je zusje zij mis a kehbaquote:Op zaterdag 24 september 2016 02:14 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ik ga eindigen met marokkaanse woorden: Hou je bek hoertje.
Prachtig (ga ik trouwens wel melden). Je hebt niks zinnigs meer te melden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:14 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ik ga eindigen met marokkaanse woorden: Hou je bek hoertje.
Het feit dat je mijn uitspraken meteen aangrijpt om een uitspraak te doen over alle moslims, zegt meer over jouw generaliserende aard dan dat het iets zegt over de - in jouw bewoording - gematigde moslim.quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:15 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Oh ja de ene sharia is natuurlijk veel humaner dan de ander.
Maargoed, sharialover of verveelde troll.. aardig display van wat er in de hearts & minds zit van iets te veel "gematigde" moslimpjes. Opdat wij niet vergeten.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn uitspraken meteen aangrijpt om een uitspraak te doen over alle moslims, zegt meer over jouw generaliserende aard dan dat het iets zegt over de - in jouw bewoording - gematigde moslim.
Vond je mij dan tot vandaag een gematigde moslim?
Ik kan me voorstellen dat iemand die mijn reacties doorleest en het vanuit een bevoordelende bril bekijkt, denkt dat ik radicale opvattingen heb. Maar gematigd (naar begrip van de media)![]()
En nee, wij zullen al het onrecht dat jullie moslims hebben aangedaan ook nooit vergeten.
The list is too damn long to forget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |