abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165529527
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ja, maar dat bespreek ik niet met moslimhaters (tevens al min of meer in een eerdere reactie gezegd). Die geven geen kritiek, die spuwen haat.
nee dat heet kritiek. je loopt te koop met je eigen domheid.
pi_165529539
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

kritiek zegt ie dan hahahahahaha _O- _O- _O- _O- _O-
pi_165529546
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:33 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Heb jij nou werkelijk geen zelfkritiek? Denk jij nooit bij jezelf: Misschien maken we er zelf een zooi van in onze landen. Met al die aanslagen e.d.? Of vind jij echt alles de schuld vh westen?
Moslims kennen geen enkele vorm van zelfkritiek, dat hoort bij de cultuur. Zelfkritiek is binnen de moslim gemeenschap synoniem aan verraad.
pi_165529561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Nee, haat.

Daarnaast, heeft het Westen meer bloed aan haar handen (althans, de overheden/politici die de gewapende strijd in de moslimwereld hebben gefaciliteerd en natuurlijk hun werkers (soldaten/mariniers etc.) en verdiend het als veroorzaker van dat leed, als eerste kritiek en de meeste kritiek.

Problemen moeten immers bij de wortels aanpakt worden.
pi_165529572
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Moslims kennen geen enkele vorm van zelfkritiek, dat hoort bij de cultuur. Zelfkritiek is binnen de moslim gemeenschap synoniem aan verraad.
hebben we deze islamhater ook weer :|W
pi_165529584
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

kritiek zegt ie dan hahahahahaha _O- _O- _O- _O- _O-
ik lach harder om jou, heh.
pi_165529614
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:55 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

ik lach harder om jou, heh.
wie het laatst lacht..
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:59:23 #183
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_165529632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:53 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee, haat.

Daarnaast, heeft het Westen meer bloed aan haar handen (althans, de overheden/politici die de gewapende strijd in de moslimwereld hebben gefaciliteerd en natuurlijk hun werkers (soldaten/mariniers etc.) en verdiend het als veroorzaker van dat leed, als eerste kritiek en de meeste kritiek.

Maar dat het Westen meer bloed aan haar handen heeft is de schuld van de zionisten, daar kunnen de Westerse overheden, politici en soldaten niks aan doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_165529644
quote:

[..]

Nee, haat.

Ah, daarom is Iran niet meer wat het vroeger was, en glijdt Turkije ook weer af richting een theocratie. Heeft niks met islam te maken, maar met het Westen.
pi_165529650
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

daar hebben ze wel een beetje moeite mee inderdaad
pi_165529668
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat het Westen meer bloed aan haar handen heeft is de schuld van de zionisten, daar kunnen de Westerse overheden, politici en soldaten niks aan doen.
Zij zijn hoofdverantwoordelijk, true.
Dat vijandiggezinde westerse overheden/politici/soldaten etc. daar niks aan kunnen doen is natuurlijk onzin.
Zij kiezen daar zelf voor. Als je ziet wat voor haat sommigen onder hen uiten, dan wil ik niet weten wat ze nog meer verbergen. Zoals Allah swt zegt:

quote:
3.118 O you who have believed, do not take as intimates those other than yourselves, for they will not spare you [any] ruin. They wish you would have hardship. Hatred has already appeared from their mouths, and what their breasts conceal is greater. We have certainly made clear to you the signs, if you will use reason.
pi_165529691
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ze vergeten even dat Arabieren ook veel (Europese) slaven dreven, of bijv slachtoffer-aantallen van een islamitische warlord als Dzjengis Khan.
pi_165529699
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:00 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Ah, daarom is Iran niet meer wat het vroeger was, en glijdt Turkije ook weer af richting een theocratie. Heeft niks met islam te maken, maar met het Westen.
Iran wordt door sjiieten geregeerd (zij regeren niet volgens de Islamitische wet, maar volgens hun eigen verzonnen variant dat voor de Islamitische wet moet doorgaan).
Turkije glijdt richting de goede kant op. Ik ben een voorstander van de sharia/Islamitische wet.
  zaterdag 24 september 2016 @ 02:08:26 #189
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_165529703
quote:

[..]

Nee, haat.

Beetje kinderachtig dat je hele tijd zeurt op het westen maar ER wel woont.
Sterker door strijd
pi_165529716
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:08 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig dat je hele tijd zeurt op het westen maar ER wel woont.
Ik 'zeur' (vind een dergelijke term wel bagatelliserend gezien de wandaden dat men begaat) over het beleid of leven we in een dictatuur waar je geen kritiek op de overheid mag hebben?
pi_165529724
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]

hebben we deze islamhater ook weer :|W
Ik zou ook niet ontkennen dat ik de islam haat.
  zaterdag 24 september 2016 @ 02:12:48 #192
415029 workhard12
pi_165529725
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:10 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ik 'zeur' (vind een dergelijke term wel bagatelliserend gezien de wandaden dat men begaat) over het beleid of leven we in een dictatuur waar je geen kritiek op de overheid mag hebben?
Nee we leven in een democratie.
Ik zeg alleen: Als jij ons slechts moordenaars vind.. Als hij al het kwaad wil herleiden tot het westen.. Waarom kom je dan hier wonen? Puur voor het geld? Jij verkoopt je principes dus voor geld?
Sterker door strijd
  zaterdag 24 september 2016 @ 02:14:54 #193
451005 Grems
Clown World
pi_165529734
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:07 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Iran wordt door sjiieten geregeerd (zij regeren niet volgens de Islamitische wet, maar volgens hun eigen verzonnen variant dat voor de Islamitische wet moet doorgaan).
Turkije glijdt richting de goede kant op. Ik ben een voorstander van de sharia/Islamitische wet.
Als ik de ticket betaal, vertrek je dan richting IS?
  zaterdag 24 september 2016 @ 02:14:55 #194
415029 workhard12
pi_165529735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:10 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

[ Bericht 4% gewijzigd door workhard12 op 24-09-2016 09:44:13 ]
Sterker door strijd
pi_165529744
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:07 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Oh ja de ene sharia is natuurlijk veel humaner dan de ander.

Maargoed, sharialover of verveelde troll.. aardig display van wat er in de hearts & minds zit van iets te veel "gematigde" moslimpjes. Opdat wij niet vergeten.
pi_165529776
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:12 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Nee we leven in een democratie.
Ik zeg alleen: Als jij ons slechts moordenaars vind.. Als hij al het kwaad wil herleiden tot het westen.. Waarom kom je dan hier wonen? Puur voor het geld? Jij verkoopt je principes dus voor geld?
Ik vind niet ieder westerling een moordenaar, niet ieder westerling steunt het onrecht dat moslims in Irak, Syrië etc overkomt. Het 'westen' waar ik een probleem mee heb is voornamelijk de overheid en zij moet zich gewoon gedragen, politici die namens oliemaatschappijen haatdragende taal gaan uitslaan over moslims zodat ze de moslimwereld kunnen beroven van grondstoffen en de bevolking kunnen uitmoorden moeten daarop aangesproken worden.
Wen er gewoon aan dat ik hier woon en kritiek heb op de overheid.

Daarnaast zul je mij zelden (tot nooit) uit mezelf hierover zien beginnen.
De haat naar moslims dwingt mij om te reageren en mensen een spiegel voor te houden. Alsof het al niet erg genoeg is dat moslims zoveel shitt meemaken, komt jullie haat er ook nog even bij.
pi_165529792
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:14 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Ik ga eindigen met marokkaanse woorden: Hou je bek hoertje.
dat is nederlands ,en wat ik gisteravond nog tegen je zusje zij mis a kehba
pi_165529803
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:14 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Ik ga eindigen met marokkaanse woorden: Hou je bek hoertje.
Prachtig (ga ik trouwens wel melden). Je hebt niks zinnigs meer te melden.

Nu wens ik je een slechte nacht'rust', waar je je haatdragendheid/vijandigheid jegens moslims mag overdenken.
pi_165529839
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:15 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Oh ja de ene sharia is natuurlijk veel humaner dan de ander.

Maargoed, sharialover of verveelde troll.. aardig display van wat er in de hearts & minds zit van iets te veel "gematigde" moslimpjes. Opdat wij niet vergeten.
Het feit dat je mijn uitspraken meteen aangrijpt om een uitspraak te doen over alle moslims, zegt meer over jouw generaliserende aard dan dat het iets zegt over de - in jouw bewoording - gematigde moslim.

Vond je mij dan tot vandaag een gematigde moslim?
Ik kan me voorstellen dat iemand die mijn reacties doorleest en het vanuit een bevoordelende bril bekijkt, denkt dat ik radicale opvattingen heb. Maar gematigd (naar begrip van de media) _O-

En nee, wij zullen al het onrecht dat jullie moslims hebben aangedaan ook nooit vergeten.
The list is too damn long to forget.
  zaterdag 24 september 2016 @ 02:50:34 #200
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_165529899
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 02:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Het feit dat je mijn uitspraken meteen aangrijpt om een uitspraak te doen over alle moslims, zegt meer over jouw generaliserende aard dan dat het iets zegt over de - in jouw bewoording - gematigde moslim.

Vond je mij dan tot vandaag een gematigde moslim?
Ik kan me voorstellen dat iemand die mijn reacties doorleest en het vanuit een bevoordelende bril bekijkt, denkt dat ik radicale opvattingen heb. Maar gematigd (naar begrip van de media) _O-

En nee, wij zullen al het onrecht dat jullie moslims hebben aangedaan ook nooit vergeten.
The list is too damn long to forget.
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')