abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:21:51 #151
451005 Grems
Clown World
pi_165529197
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ben je dom of doe je alsof , niemand heeft over 15 miljoen "joden". (oost europeanen, mensen in het midden oosten zijn semetich en niet blank ,blond met blauwe ogen) die Palastina bezetten ,maar over zion tuig achter de schermen die de bank ,media etc beheren,waar ook Adolf h tegen streed .
Niet weten dat ome H onderdeel was van het complot. Hij heeft het Uitverkoren Volk immers aan hun rechtmatige staat weten te helpen.

:')
pi_165529200
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er zijn 15 miljoen joden tegen 2 miljard moslims, waarom doen de moslims het zo slecht dat die relatief verwaarloosbare hoeveelheid joden overal de macht hebben? Is het een soort supervolk?
In het kort:

Moslims deden het voor eeuwen heel goed (zie moslimrijken als Andalusië, Ottomaanse etc.)
Echter was de vijand sluw en moslimleiders laks en naïef.
Toen gebeurde een eeuw van kolonisatie, dictaturen, bezetting etc. Vandaar de achterstand momenteel.
De vijand maakt plotten, maar de plannen van Allah swt zijn beter. _O_
pi_165529203
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:17 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. De moslim verschiet al zijn kruit in één enkel argument:

Het is de schuld van de Rabobank het Westen/Zionisten.

Dat is het, er is geen verder argument.
het vervelende is, dat dit soort lieden zulke kwalijke dingen zeggen en voorstaan, dat het ook ondraaglijk voor hen zou zijn dit op een dag van zichzelf in te zien.

dan maar veilig met de kudde mee blijven doen. het is ziek, maar tegelijkertijd een logisch afweermechanisme van het brein.
pi_165529211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:21 schreef Grems het volgende:

[..]

Niet weten dat ome H onderdeel was van het complot. Hij heeft het Uitverkoren Volk immers aan hun rechtmatige staat weten te helpen.

:')
Hasbara
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:25:57 #155
451005 Grems
Clown World
pi_165529246
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hasbara
Van dorre woestijn tot modern land in 70 jaar _O_

De rest van de zandbak is nog steeds een zandbak, daar waar geen zwart goud in de grond zit _O-
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:26:07 #156
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_165529248
quote:

[..]

ben je dom of doe je alsof , niemand heeft over 15 miljoen "joden". (oost europeanen, mensen in het midden oosten zijn semetich en niet blank ,blond met blauwe ogen) die Palastina bezetten ,maar over zion tuig achter de schermen die de bank ,media etc beheren,waar ook Adolf h tegen streed .
Ik ben dom. Maar dan blijft mijn vraag staan waarom een nog kleinere groep zionisten zo veel macht heeft in die regio. En Adolf leek niet zo selectief in de strijd tegen de joden?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_165529262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:22 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

In het kort:

Moslims deden het voor eeuwen heel goed (zie moslimrijken als Andalusië, Ottomaanse etc.)
Toen gebeurde een eeuw van kolonisatie, dictaturen, bezetting etc. Vandaar de achterstand momenteel.
het gaat hier over een zogezegd intellectuele bijdrage aan de wereld. je geromantiseerde islamhistorie is enkel succesvol geweest in veroveringen. tot Europa ze uiteindelijk er weer uittrapte.
pi_165529296
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:14 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is een feitelijke constatering. Enkele miljoenen hebben in 70 jaar meer bijgedragen aan de mensheid dan 1,6 miljard in eeuwen.

Wat een faal, ik zou zelfmoord plegen als ik lid was van een dergelijke faalclub.
Het is die hoogmoed, dat God de titel uitverkoren volk weer afnam en het joodse volk en hen verplichtte om zich over de wereld te verspreiden.

Zelfmoord is verboden in Islam en anderen aansporen om zelfmoord te plegen is net zo'n grote misdaad in Islam als dat het strafbaar is volgens de Nederlandse wet.
Dat je tot dergelijke verwensingen vervalt, doet mij ergens deugd. Het bevestigd mij namelijk weer eens het slechte karakter van types zoals jij. Mensen van laag moraal, spreken bij voorbaat niet de waarheid.
pi_165529306
quote:

[..]

vandaar die 6 miljoen. verknipte ziel.
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:31:16 #160
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_165529318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:22 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

In het kort:

Maar nu ze zo in de meerderheid zijn zouden ze de autoriteit in hun eigen land toch wel terug moeten kunnen pakken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:33:04 #161
451005 Grems
Clown World
pi_165529341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:29 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Het is die hoogmoed, dat God de titel uitverkoren volk weer afnam en het joodse volk en hen verplichtte om zich over de wereld te verspreiden.

Zelfmoord is verboden in Islam en anderen aansporen om zelfmoord te plegen is net zo'n grote misdaad in Islam als dat het strafbaar is volgens de Nederlandse wet.
Dat je tot dergelijke verwensingen vervalt, doet mij ergens deugd. Het bevestigd mij namelijk weer eens het slechte karakter van types zoals jij. Mensen van laag moraal, spreken bij voorbaat niet de waarheid.
Niks verwensing, ik zeg wat ik zou doen. Uiteraard zit er een dergelijke provisie in de islam, je moet toch iets om te voorkomen dat je volgelingen er een eind aan maken indien ze doorkrijgen hoe hard hun volk faalt.
pi_165529346
quote:

[..]

mensen het recht op zelfmoord ontnemen, dan wel hiermee bestempelen als 'kwaad'. mooie erkenning dat islam niet staat voor vrijheid.
pi_165529349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:30 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

vandaar die 6 miljoen. verknipte ziel.
6 miljoen ?
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:33:45 #164
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_165529353
quote:

[..]

Heb jij nou werkelijk geen zelfkritiek? Denk jij nooit bij jezelf: Misschien maken we er zelf een zooi van in onze landen. Met al die aanslagen e.d.? Of vind jij echt alles de schuld vh westen?
Sterker door strijd
pi_165529367
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:33 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Heb jij nou werkelijk geen zelfkritiek? Denk jij nooit bij jezelf: Misschien maken we er zelf een zooi van in onze landen. Met al die aanslagen e.d.? Of vind jij echt alles de schuld vh westen?
inside jobs
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:35:00 #166
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_165529371
quote:

[..]

Hij spoort niemand aan.
Sterker door strijd
pi_165529394
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:27 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

het gaat hier over een zogezegd intellectuele bijdrage aan de wereld. je geromantiseerde islamhistorie is enkel succesvol geweest in veroveringen. tot Europa ze uiteindelijk er weer uittrapte.
Die is er, je kan googlen neem ik aan?
Om je op weg te helpen: het uitvoeren van medische operaties, algebra, de 1ste universiteiten (marokko/egypte) etc.

Zo trapte de mujahideen van afghanistan de russen eruit. Je punt is?
Of gebruik je dergelijke taal gewoon om te provoceren.
pi_165529406
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar nu ze zo in de meerderheid zijn zouden ze de autoriteit in hun eigen land toch wel terug moeten kunnen pakken?
dat hebben ze ook, in de meeste landen vind iedereen de sharia top. waar er conflict is, is tussen de twee grootste stromingen - shia en sunni - maar ook vaak zat binnen deze groepen. want de islam heeft door zijn striktheid nogal lange tenen, en door zijn expliciete gewelds-geboden wordt dat dan meteen uitgevochten met... geweld.
pi_165529425
Het westen is goed in oorlog voeren,landen koloniseren,plunderen ,genocides plegen ( de indianen ,aboriginals,een miljoen Algerijnen ,joden vergast etc etc)
En ze zijn er nooit mee gestopt, maar ey ze zijn wel het beschaafse westen he haha

Zelfs uitvindingen die Moslims hebben uitgevonden schrijven ze op hun naam

http://www.uwkeuze.net/Ar(...)0wetenschappers.html

-Wat wordt onderwezen: De eerste vermelding van een persoon die vloog, was die van Roger Bacon, die een vliegmachine tekende. Leonardo da Vinci stelde zich ook luchtvervoer voor en tekende enkele prototypes.

-Wat zou moeten worden onderwezen: Ibn Firnas uit het Islamitische Spanje vond in de negende eeuw een vliegmachine uit, bouwde die en testte het. Roger Bacon leerde over vliegmachines uit Arabische verwijzingen naar de machine van Ibn Firnas, die zo'n 500 jaar vóór Bacon op dit idee was gekomen, en 700 jaar vóór Da Vinci.
pi_165529432
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Moslims waren voor deze eeuw al de meerderheid. Meerderheid of niet is niet het probleem (immers hebben moslims vaker als minderheid veldslagen gewonnen).
Probleem is de laksheid en laag imaan(geloofsovertuiging) door wereldliefde van de meeste moslims.
  zaterdag 24 september 2016 @ 01:41:58 #171
451005 Grems
Clown World
pi_165529440
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:40 schreef PSVCL het volgende:
Het westen is goed in oorlog voeren,landen koloniseren,plunderen ,genocides plegen ( de indianen ,aboriginals,een miljoen Algerijnen ,joden vergast etc etc)
En ze zijn er nooit mee gestopt, maar ey ze zijn wel het beschaafse westen he haha

Zelfs uitvindingen die Moslims hebben uitgevonden schrijven ze op hun naam

http://www.uwkeuze.net/Ar(...)0wetenschappers.html

-Wat wordt onderwezen: De eerste vermelding van een persoon die vloog, was die van Roger Bacon, die een vliegmachine tekende. Leonardo da Vinci stelde zich ook luchtvervoer voor en tekende enkele prototypes.

-Wat zou moeten worden onderwezen: Ibn Firnas uit het Islamitische Spanje vond in de negende eeuw een vliegmachine uit, bouwde die en testte het. Roger Bacon leerde over vliegmachines uit Arabische verwijzingen naar de machine van Ibn Firnas, die zo'n 500 jaar vóór Bacon op dit idee was gekomen, en 700 jaar vóór Da Vinci.
http://uwkeuze.net/

Alles is een zionistisch complot maar dit is uiteraard enorm betrouwbaar.

Prachtig _O-
pi_165529475
-Wat wordt onderwezen: Beweegbare drukletters en de drukprint werden in de 15de eeuw in het Westen uitgevonden door de Duitser Johannes Gutenberg.

-Wat onderwezen zou moeten worden: In 1454 ontwikkelde Gutenberg de meest geperfectioneerde drukpers van de middeleeuwen. Beweegbare koperdrukken waren echter al 100 jaar daarvóór in gebruik in het Islamitische Spanje, en dat is waar de eerste drukmachines van het Westen werden gemaakt.
pi_165529479
-Wat wordt onderwezen: Glazen spiegels worden voor het eerst geproduceerd in Venetië in 1291.

-Wat zou moeten worden onderwezen: Glazen spiegels waren reeds in de 11de eeuw in gebruik in Islamitisch Spanje. De Venetiërs leerden de kunst van de fijne glasproductie van Syrische handwerksmannen tijdens de 9de en 10de eeuw.
pi_165529506
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:33 schreef workhard12 het volgende:

[..]

Ja, maar dat bespreek ik niet met moslimhaters (tevens al min of meer in een eerdere reactie gezegd). Die geven geen kritiek, die spuwen haat.
pi_165529513
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 01:47 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Ja, maar dat bespreek ik niet met moslimhaters (tevens al min of meer in een eerdere reactie gezegd). Die geven geen kritiek, die spuwen haat.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')