Lach maar.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:02 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Hahahahahahababbabababaabahaha dus zelfs dit is de schuld van het westen? Dat christenen Worden onderdruk in Islam landen? Hahahhaaha
Ik weet het, te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:05 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Maar lees even goed wat supergirly hier zegt hahaha.
De christenvervolging in het M-oosten komt door het westen zelf hahahaha. Geweldig, hoe verzin je het.
Landen met 95% moslims zijn niet in handen van moslims nee?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lach maar.
De autoriteit ligt in de moslimwereld niet bij een moslimleider, niet bij de Islamitische wet.
Moslims/Islam als geloof op misstanden in die landen aanspreken slaat derhalve nergens op.
Dus spreekt westerse overheden daarop aan, zij koloniseren daar de boel nog.
jou vader heeft je wel vaak misbruiktquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:07 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik weet het, te bizar voor woorden.
Maar goed mijn opa is dan ook niet tevens mijn vader dus ik kan dergelijke logica nooit zo goed volgen.
Tijdens onderdrukking, onderdruk je. Dan is er geen sprake van een bijdrage aan de mensheid. De eerste stap die je in zo'n geval doet om een bijdrage te leveren aan de mensheid, is door afstand te nemen van die onderdrukking.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Prachtig, zelfs tijdens het onderdrukken van prachtparels nog kunnen bijdragen aan de mensheid. Wat een volk, wat een land![]()
Ongekend
zion puppets aan de machtquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Landen met 95% moslims zijn niet in handen van moslims nee?
nee strikte geboden over doodstraf voor afvalligheid en het voeren van heilige oorlog/jihad, spelen inderdaad geen rol. alle dood en verderf sinds de 7e eeuw, van Portugal tot de Filipijnen, heeft daar allemaal niks mee te maken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lach maar.
De autoriteit ligt in de moslimwereld niet bij een moslimleider, niet bij de Islamitische wet.
Moslims/Islam als geloof op misstanden in die landen aanspreken slaat derhalve nergens op.
Dus spreekt westerse overheden daarop aan, zij koloniseren daar de boel nog.
Ik ben geen moslim.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jou vader heeft je wel vaak misbruikt
Israël bewijst het tegendeelquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tijdens onderdrukking, onderdruk je. Dan is er geen sprake van een bijdrage aan de mensheid. De eerste stap die je in zo'n geval doet om een bijdragen te leveren aan de mensheid, is door afstand te nemen van die onderdrukking.
Hoe oud was het neukertje van de pedoprofeet ook alweer?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat weet ik daarom zeg ik het ook
Ik hoop voor je dat God genade heeft met geïndoctrineerde figuren zoals jij. Hoe vaker ik met mensen zoals jij praat, hoe meer ik besef dat voor jullie alle hoop gewoon verloren is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
nee strikte geboden over doodstraf voor afvalligheid en het voeren van heilige oorlog/jihad, spelen inderdaad geen rol. alle dood en verderf sinds de 7e eeuw, van Portugal tot de Filipijnen, heeft daar allemaal niks mee te maken.
Godzijdank. Anders zaten ze daar nu nog op kamelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het koningshuis van KSA is na de val van het ossomaanse rijk daar neergezet door de Engelsen.
Dat is een feitelijke constatering. Enkele miljoenen hebben in 70 jaar meer bijgedragen aan de mensheid dan 1,6 miljard in eeuwen.quote:
Er zijn 15 miljoen joden tegen 2 miljard moslims, waarom doen de moslims het zo slecht dat die relatief verwaarloosbare hoeveelheid joden overal de macht heeft? Is het een soort supervolk?quote:
Dat is wat ze zelf niet doorhebben. Door te claimen dat 15 miljoen 1,6 miljard consistent weten te domineren geven ze feitelijk zelf aan dat Joden een superieur volk zijn of dat de moslimwereld één grote epische faal is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zijn 15 miljoen joden tegen 2 miljard moslims, waarom doen de moslims het zo slecht dat die relatief verwaarloosbare hoeveelheid joden overal de macht hebben? Is het een soort supervolk?
ik zou hetzelfde tegen jou zeggen. daaraan toevoegend dat je niet ingaat op argumenten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat God genade heeft met geïndoctrineerde figuren zoals jij. Hoe vaker ik met mensen zoals jij praat, hoe meer ik besef dat voor jullie alle hoop gewoon verloren is.
Dat zie je verkeerd. De moslim verschiet al zijn kruit in één enkel argument:quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:16 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ik zou hetzelfde tegen jou zeggen. daaraan toevoegend dat je niet ingaat op argumenten.
ben je dom of doe je alsof , niemand heeft over 15 miljoen "joden". (oost europeanen, mensen in het midden oosten zijn semetich en niet blank ,blond met blauwe ogen) die Palastina bezetten ,maar over zion tuig achter de schermen die de bank ,media etc beheren,waar ook Adolf h tegen streed .quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zijn 15 miljoen joden tegen 2 miljard moslims, waarom doen de moslims het zo slecht dat die relatief verwaarloosbare hoeveelheid joden overal de macht heeft? Is het een soort supervolk?
ik hoop het niet,quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat God genade heeft met geïndoctrineerde figuren zoals jij. Hoe vaker ik met mensen zoals jij praat, hoe meer ik besef dat voor jullie alle hoop gewoon verloren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |