Christus was DE profeet, de Messias en de Zoon van God.quote:
Jij bent er voorstander van om de Islamistische wet overal toe te passen, ja?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ga toch weg. De westerse imperialistische drang is groter dan van wie dan ook.
Vrijwel alle werelddelen zijn aan de beurt geweest en dat is nu nog gaande (waar je natuurlijk blind voor bent).
Voordat je de vinger naar de ander wijst, kijk eerst naar 'jezelf'.
Minderheden onder het bewind van het 'Christendom' hadden continu met vervolging te maken, zelfs afwijkende christelijke stromingen.
Bied eerst maar je excuses voor je vijandigheid jegens moslims/Islam.
Vetgedrukte is trouwens tegenstrijdig.
Of wil je nu zeggen dat je onderscheid maakt tussen moslims en Islam? Vraag me dan alleen af waarom je dat bij mij doet, want ik ben een voorstander van oa de Islamitische wet (dus de Islam zoals die door de profeet en de metgezellen werd begrepen).
Hoofddoek dragen. uitgehuwelijkt worden aan een oude vent, gestenigd worden als je een vriendje hebt; welke meid wil dat nou niet?quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent er voorstander van om de Islamistische wet overal toe te passen, ja?
God heeft geen zonen of dochtersquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Christus was DE profeet, de Messias en de Zoon van God.
Nu ben jij het daar weer niet mee eens.
Bewijst dat het mixen van religie en politiek niet verstandig is.
simplistischquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoofddoek dragen. uitgehuwelijkt worden aan een oude vent, gestenigd worden als je een vriendje hebt; welke meid wil dat nou niet?
Dat is niet aan mij om het toe te passen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent er voorstander van om de Islamistische wet overal toe te passen, ja?
Ja democratie was niet volgens de islamitische regels he?quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om het toe te passen.
Ik ben inderdaad voorstander van de Islamitische wetgeving. Dat wil zeggen dat ik het Islamitische politieke systeem beter vind dan andere systemen.
Goed; ik heb een dierbare Marokkaanse dame in mijn vriendenkring die niet meer belijdend moslima is. Wat moet er met haar gebeuren?quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad voorstander van de Islamitische wetgeving. Dat wil zeggen dat ik het Islamitische politieke systeem beter vind dan andere systemen.
Vind ik ook hoor. Mensen die iets stelen gewoon die vieze kanker handen eraf ja toggggquote:Op zaterdag 24 september 2016 13:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed; ik heb een dierbare Marokkaanse dame in mijn vriendenkring die niet meer belijdend moslima is. Wat moet er met haar gebeuren?
Nietsquote:Op zaterdag 24 september 2016 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed; ik heb een dierbare Marokkaanse dame in mijn vriendenkring die niet meer belijdend moslima is. Wat moet er met haar gebeuren?
Werkelijk? Ook voor mensen die geen moslim meer willen zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niets
In de Koran staat dat er godsdientvrijheid is,je weet wel de Koran het woord van God.
Het is duidelijk dat hij elk negatief aspect van zijn geloof glashard ontkent. Da's iets wat sowieso vaak gebeurt als er weer een moslim een aanslag heeft gepleegd of zo.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Werkelijk? Ook voor mensen die geen moslim meer willen zijn?
het Staat in de Koran , de bron van de Islam.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Werkelijk? Ook voor mensen die geen moslim meer willen zijn?
nee ik vertel wat in de Koran staat.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hij elk negatief aspect van zijn geloof glashard ontkent. Da's iets wat sowieso vaak gebeurt als er weer een moslim een aanslag heeft gepleegd of zo.
Waar staat de sura waarin staat dat men mag afvallen van de Islam?quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee ik vertel wat in de Koran staat.
Feiten dus
Ken je dat boekje volledig uit je hoofd?quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee ik vertel wat in de Koran staat.
Feiten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks. Ze woont in Nederland en hier heeft religie geen invloed op het rechtsysteem.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou; jij zegt dat ook hier de islamitische wet het beste zou zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niks. Ze woont in Nederland en hier heeft religie geen invloed op het rechtsysteem.
Mocht ze in een land wonen waar de Islamitische wet geldt, dan ligt het aan hoe ver ze met haar niet-belijdendheid de wet verbreekt.
Voor haar is het dus te hopen dat de islam hier niet tijdens haar leven de overhand gaat krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niks. Ze woont in Nederland en hier heeft religie geen invloed op het rechtsysteem.
Mocht ze in een land wonen waar de Islamitische wet geldt, dan ligt het aan hoe ver ze met haar niet-belijdendheid de wet verbreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |