Jij bent voorstander van de Sharia? Jij wil van het welvarende Nederland ook een ontwikkelingsland maken?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn gewoon feiten : https://nl.express.live/2016/09/14/111943islamicity-index/
quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:57 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ah je bent zo schattig. Nul zelfreflectie en zelfkritiek.
Dat zou eens goed zijn voor de Islam. Of wil je nog eeuwen door gaan met stelen, verkrachten, aanslagen en oorlogen voeren?
En natuurlijk Christenen onderdrukken. Vind je het heel gek dat de hele wereld tegen jullie is dan? Want ja. Ook in China en Japan hebben ze ER wen hekel aan (google eens anti moslims Japan politiek).
Maar jullie hebben de rest van de wereld uiteraard niet nodig. En kunnen het zelf wel met de sharia.
Ga toch weg. De westerse imperialistische drang is groter dan van wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:51 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel de kern van Islam. Nooit vergeven. Puur haat en verderf en graag alles willen veroveren (wat ze nooit ergens lukt).
Terwijl Christendom bekend staat om vergeven. En dus vergeef ik jou je enorme vijandigheid ook.
Haha lach maar. Jullie falen op elk gebied. Zelfs op de Olympische spelen geen medailles.quote:
Ik ken niemand die mij verplicht de sharia te volgen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:37 schreef workhard12 het volgende:
Dit soort idioten maken mij van een verdraagzame softie naar een boze burger. Wat denkt dit wijf wel niet? Komt hier profiteren van zorg onderwijs subsidies uitkeringen. En als dank ons een beetje moordenaars (zonder feiten) noemen en ons de sharia voorschrijven. Er zit echt alleen maar haat in dit soort types. Ik hoop dat onze tijd van zwakheid nu eens gaat eindigen. En we die hele teringwoestijn gaan negeren. Laat ons maar focussen op USA en Azië. Op naar een vervanger van olie
Waarom praat je in de termen "wij" en "jullie"?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:38 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Haha lach maar. Jullie falen op elk gebied. Zelfs op de Olympische spelen geen medailles.
Ben je nou aan het tr0llen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ga toch weg. De westerse imperialistische drang is groter dan van wie dan ook.
Vrijwel alle werelddelen zijn aan de beurt geweest en dat is nu nog gaande (waar je natuurlijk blind voor bent).
Voordat je de vinger naar de ander wijst, kijk eerst naar 'jezelf'.
Minderheden onder het bewind van het 'Christendom' hadden continu met vervolging te maken, zelfs afwijkende christelijke stromingen.
Bied eerst maar je excuses voor je vijandigheid jegens moslims/Islam.
Vetgedrukte is trouwens tegenstrijdig.
Of wil je nu zeggen dat je onderscheid maakt tussen moslims en Islam? Vraag me dan alleen af waarom je dat bij mij doet, want ik ben een voorstander van oa de Islamitische wet (dus de Islam zoals die door de profeet en de metgezellen werd begrepen).
Omdat er in dit geval absoluut niet sprake is van een groep. Girlygirl droomt van de sharia, noemt het westen alleen maar moordenaars en geeft Israel overal de schuld van. Met dit soort gekkies wil ik niks maar dan ook niks te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom praat je in de termen "wij" en "jullie"?
Wat doe je hier nog? In de grote boze westenwereld? Waarom heb je dan je land verraden? Was het leven daar toch minder goed dan je nu zegt? Landverrader. En nu weer. Nu verraad je Nederlandquote:Op zaterdag 24 september 2016 11:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ga toch weg. De westerse imperialistische drang is groter dan van wie dan ook.
Vrijwel alle werelddelen zijn aan de beurt geweest en dat is nu nog gaande (waar je natuurlijk blind voor bent).
Voordat je de vinger naar de ander wijst, kijk eerst naar 'jezelf'.
Minderheden onder het bewind van het 'Christendom' hadden continu met vervolging te maken, zelfs afwijkende christelijke stromingen.
Bied eerst maar je excuses voor je vijandigheid jegens moslims/Islam.
Vetgedrukte is trouwens tegenstrijdig.
Of wil je nu zeggen dat je onderscheid maakt tussen moslims en Islam? Vraag me dan alleen af waarom je dat bij mij doet, want ik ben een voorstander van oa de Islamitische wet (dus de Islam zoals die door de profeet en de metgezellen werd begrepen).
Jij bent niet van een softie naar een boze burger veranderd. Jij en ik weten goed wat jij bent.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:37 schreef workhard12 het volgende:
Dit soort idioten maken mij van een verdraagzame softie naar een boze burger. Wat denkt dit wijf wel niet? Komt hier profiteren van zorg onderwijs subsidies uitkeringen. En als dank ons een beetje moordenaars (zonder feiten) noemen en ons de sharia voorschrijven. Er zit echt alleen maar haat in dit soort types. Ik hoop dat onze tijd van zwakheid nu eens gaat eindigen. En we die hele teringwoestijn gaan negeren. Laat ons maar focussen op USA en Azië. Op naar een vervanger van olie
Extremisme heb je in alle godsdiensten kerel. Breivik was bijvoorbeeld een extreem conservatieve Christin.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:40 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ben je nou aan het tr0llen?
Reageer op deze feiten:
-minderheden in Nederland hebben alle rechten. Kijk naar jezelf wat jij (gelukkig) allemaal mag als moslim in Nederland.
-Wat mogen Christenen in Islamitische landen? Niks.. Miljoenen worden vervolgd. En er zijn nog amper christenen over daar.
Grappig dat jij die link met armoede meteen legt. Dat zegt inderdaad ook meteen hoe diep die haat is voor Islam. Zodra een land met de Islamitische wet regeert, dan moet het van types zoals jij kapot gemaakt worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:34 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Jij bent voorstander van de Sharia? Jij wil van het welvarende Nederland ook een ontwikkelingsland maken?
Nee. Maar dat is er dus 1. Tegenover duizenden moslim extremisten. De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Extremisme heb je in alle godsdiensten kerel. Breivik was bijvoorbeeld een extreem conservatieve Christin.
Hij verklaarde zelfs dat hij die aanslag pleegde om de Europese normen en het Christendom te beschermen in Europa.
Dit kan dan weer wel? Of heb je een selectief geheugen?
Dat zeg ik niet, ik constateer alleen dat die staat geen welvaart bracht. Overigens ga ik deze discussie beëindigen. Je wakkert bij mij een enorme haat aan moslims aan. Je moet je echt vreselijk schamen landverrader.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Grappig dat jij die link met armoede meteen legt. Dat zegt inderdaad ook meteen hoe diep die haat is voor Islam. Zodra een land met de Islamitische wet regeert, dan moet het van types zoals jij kapot gemaakt worden.
Feiten:quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:40 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ben je nou aan het tr0llen?
Reageer op deze feiten:
-minderheden in Nederland hebben alle rechten. Kijk naar jezelf wat jij (gelukkig) allemaal mag als moslim in Nederland.
-Wat mogen Christenen in Islamitische landen? Niks.. Miljoenen worden vervolgd. En er zijn nog amper christenen over daar.
Ach, mijn mening is dat we met z'n allen samenwonen in Nederland/Europa en beter er het beste van kunnen maken.De sharia invoeren is bullshit. Een goede mix van tussen Westerse en Islamitische waarden lijkt mij het beste.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:42 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Omdat er in dit geval absoluut niet sprake is van een groep. Girlygirl droomt van de sharia, noemt het westen alleen maar moordenaars en geeft Israel overal de schuld van. Met dit soort gekkies wil ik niks maar dan ook niks te maken hebben.
Nee, dit zie je verkeerd. Elke moslim die een moord pleegt is tegenwoordig een terrorist.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:50 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is er dus 1. Tegenover duizenden moslim extremisten. De uitzondering die de regel bevestigd.
Verdiep je eens in verschillende Islamitische rijken, daar was welvaart voor iedereen toegankelijk. Wat Umar ibn Khattab en andere Islamitische leiders voor hun volk gedaan hebben, zou je nimmer hoefen te verwachten van politici hier.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:52 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik constateer alleen dat die staat geen welvaart bracht. Overigens ga ik deze discussie beëindigen. Je wakkert bij mij een enorme haat aan moslims aan. Je moet je echt vreselijk schamen landverrader.
Islam betekend dan ook overgave aan de wil van God (ook al kan men daarmee op den duur vrede bereiken).quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:08 schreef Yiha3 het volgende:
blijft moeilijk om de 'islam is vrede' slogan te geloven, ook al zou ik het heel graag willen
kan je onmogelijk dwingenquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Islam betekend dan ook overgave aan de wil van God (ook al kan men, als genoeg mensen zich overgeven aan God, vrede bereiken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |