Ik snap ook dat het belangrijk kan zijn en mijn kinderen geef ik met liefde af als het moment er naar is hoor. Maar ik zie het niet als mijn plicht. Dat mijn moeder nu oma is daar wil ik best rekening mee houden en ik doe mijn best voor contact maar ik moet dat niet imho. Als het contact niet leuk of prettig is of op een bepaald moment te veel dan gaat het gezin voor.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je kind krijgt een kind, stel je voor! Dat is toch enorm? Ik snap heel goed hoe belangrijk het is voor de grootouders als ik denk aan hoeveel mijn kind voor me betekent.
Ik liet Melle ook niet van hand tot hand gaan, maar ik snap werkelijk niks van die territoriumdrang en de manier waarop daar hier door sommigen over gepraat wordt.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:23 schreef LeSage het volgende:
Zoals je het nu omschrijft vind ik het al weer heel anders overkomen, Uni. Ik schrok eerlijk gezegd ook echt van je eerste berichtje.
S. was om 3.34 geboren en we zijn rond 7 uur gaan bellen. En toen we om 11.30 thuis kwamen was mijn moeder er al. Die was speciaal in haar pauze op school op en neer gefietstdat vind ik zo lief!
Mijn zussen waren alletwee keihard aan het balen dat ze eerst nog naar school/werk moesten voor ze konden kijken (en even knuffelen).
Ik heb wel veel moeite (gehad) met mijn vader. Die is vrijwel blind, en had de eerste 2 weken ook nog eens koortslip. Hij is daar zo verdrietig over geweesthij heeft veel ellende gehad met z'n ogen, maar wil absoluut nog een hoornvliestransplantatie ondergaan, al is het maar zodat hij S. één keer kan zien.
Pfoe, zelfs het typen hierover bezorgt me een brok in mijn keel.
Ja, daar kan ik ook echt emotioneel van worden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik vind dat zo mooi
![]()
De band tussen mijn ouders en saar is ook zo geweldig, vooral mn pa is zo'n veel toffere opa dan hij ooit als vader is geweest...
DAT vind ik weer wel onbeschoft idd..quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
Emma is om 6u geboren, half 8 gingen we bellen (hoi opa! En dan niets doorhebben) en rond 12u stonden m'n ouders zus en schoonfamilie voor de deur.. Ik vond het erg fijn en voelde me goed dus iedereen was welkom. Wat ik wel heel gek vond; om 11u kwamen we thuis en beiden dus een nacht doorgehaald. De oom en tante van een vrouw hier in de straat (die ik niet eens ken!) en een buurvrouw van 2 huizen verderop doken gelijk op onze auto. Echt, dát begreep ik niet en vond ik redelijk onbeschoft. Maar ik was echt flabbergasted, dus niets van gezegd.
tofquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook echt emotioneel van worden.
Ik had sowieso een geweldige papa. Hij was hockeycoach, bakte pannenkoeken als lunch, haalde ons op van school en haalde ons al-tijd op als we niet door de regen wilden fietsen
Hahaha, 'zie je welquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:37 schreef Quoi het volgende:
Eerste spuugactie. Over één van de poezen, die inmiddels na 3 weken stress naast het voeden durfde te gaan liggen
quote:Op zondag 25 september 2016 08:40 schreef Nazil het volgende:
Ik houd de voedingen bij in een app. Nou heb ik blijkbaar gedroomd dat ik de baby en fles gaf en die ingevuld. Toen hij om 5 uur echt wakker werd stond er een onverklaarbare voeding in de app. Ik man nog vragen, die zegt ook dat die voeding nooit geweest is. Zo raar!
ah nee! Balenquote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef Molo het volgende:
Vies...
Als ik er een dienblad overheen leg heb ik er aan twee niet genoeg zeg maar om de vlek te bedekken
Het gaat niet zozeer om de boodschap voor mij, maar meer de harde toon. Als Uni had verteld dat ze niet zo'n sterke band heeft met haar moeder is het voor mij een heel ander verhaal.quote:Op zondag 25 september 2016 10:06 schreef ikke_84 het volgende:
Ik schrik een beetje van alle reacties hier omdat iemand het anders doet dan 'normaal' is. Laat iedereen toch doen waar ze zich goed bij voelen, daar gaat het toch om?
Ik vind het knap dat uni haar grenzen heeft aangegeven en dit bijzondere moment op haar manier heeft gedaan![]()
Je kan niet in iemands privé situatie kijken en waarom moet iemand dat hier tot in details uitleggen om goedkeuring te krijgen ?
Uni ik vind het heel knap dat je het zo hebt gedaan zoals jullie het wilde en het voor jullie goed voelde
Maar waarom moet ze dat uitleggen? Als ze wel een goede band had maar dit voor haar goed voelt om het zo te doen dan moet dat toch mogen?quote:Op zondag 25 september 2016 10:25 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de boodschap voor mij, maar meer de harde toon. Als Uni had verteld dat ze niet zo'n sterke band heeft met haar moeder is het voor mij een heel ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |