abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165513848
Hallo allemaal,

Dit is voor het eerst dat ik een topic start hier op FOK!. Ik las weleens mee maar nog nooit een topic gestart. De reden dat ik dat nu wel doe is omdat ik met iets zit en er met mijn vriendinnen niet echt over kan praten. Zij kunnen geen eerlijke mening geven aangezien ze mijn vriend helemaal geweldig vinden en ze niet kunnen voorstellen dat ik problemen heb met de volgende situatie.

Die is al volgt:

Ik ben inmiddels bijna 14 jaar samen met mijn vriend. Na 11 jaar een huis gekocht, wonen nu 3 jaar samen. We kunnen enorm goed praten, hebben de grootste lol, denken over veel dingen hetzelfde. Ik ben echt heel erg gek op hem, en altijd al geweest. De eerste jaren van onze relatie, laten we zeggen tot ongeveer 8 jaar van onze relatie, was de sex perfect. Hij kon niet van mij afblijven en deden het regelmatig (3-4 keer per week). Echter was ik altijd wel diegene die initiatief toonde en wilde experimenteren. Mijn vriend wilde het het liefst alleen in bed doen terwijl ik het liefst op de spannendste plekken wilde vrijen. Ook wilde ik bijvoorbeeld anaal vrijen maar dit zijn dingen die mijn vriend te ver gaat en dat is dus nog nooit gebeurd. Het gaat ook nooit gebeuren en daar nam/ neem ik inmiddels genoegen mee. Verder hadden we namelijk perfecte sex. Na 8 a 9 jaar veranderde er iets. We woonde toen nog niet samen (toendertijd had hij de leeftijd van 25-26 , ik was 22-23) dus als we vreeën was het vaak bij hem thuis. De gedachte dat zijn ouders ons konden horen begon hij vervelend te worden waardoor de frequentie afnam. Als we het dan deden was het niet meer zo wild als de eerste jaren om maar zo zachtjes mogelijk te zijn. Onze relatie was verder helemaal perfect dus schonk ik er niet zo veel aandacht aan. Toen we twee jaar later een huis besloten te kopen dacht ik gelijk 'YES! Eindelijk weer volop sexen'! Ik kon werkelijk niet wachten. Helaas bleek dit een gevalletje van; zware teleurstelling. De frequentie werd eigenlijk alleen maar minder en alles werd saaier en standaard. Totdat er 1,5 jaar geleden iets gebeurde: hij werd slap toen hij in mij zat. Ik wist niet wat me overkwam! Natuurlijk heb ik niks van onzekerheid/ frustratie laten merken omdat ik zag dat het voor hem ook verschrikkelijk was. Maar goed, zoiets kan altijd gebeuren denk je dan.Maar helaas bleef dit niet bij iedere keer en gebeurde het die keren daarop elke keer. Zelfs nu ik hem pijp wordt hij slap in mijn mond. Natuurlijk voel ik me er erg onzeker door maar ik weet dat het niet aan mij ligt, hij vind mij prachtig en als hij mij naakt ziet raakt hij wel direct opgewonden en wordt hij hard. Inmiddels wonen we 2,5 jaar samen en ben ik doodongelukkig qua sexleven. Ik geef mijn sexleven echt een 2 want het enige wat er nu gebeurd is een beetje beffen en pijpen. Hij is er al paar keer voor bij de huisarts geweest en die zijn eerst wat lichamelijke dingen gaan uitzoeken (soms kan het bijv, aan een te trage schildklier liggen). Gelukkig is hier niets uitgekomen en is hij doorgestuurd naar een sexuoloog. Dit vond hij een hele stap en hij wilde het eerst nog aankijken/ samen proberen met mij. Nu zijn wij net terug van 2,5 week vakantie in een prachtig land. Ik had hele hoge verwachtingen bij deze vakantie (dit natuurlijk niet uitgesproken om geen druk op hem te leggen). Helaas hebben we twee keer 'sex' gehad maar beide keren zijn slecht geëindigd. Nu beseft hij ook dat er echt stappen ondernomen moeten worden en hij gaat een afspraak maken bij een sexuoloog.

En goed, je zult het altijd zien, juist in deze periode kom ik iemand tegen die me helemaal adoreert. Hij vind me geweldig en ik wind hem op. Er is verder niets ernstigs gebeurd maar als ik uitga en ik kom hem tegen dans ik intiem met hem en merk ik dat de sexuele spanning tussen ons heel hoog is. Momenteel appen we wel maar niet over sex, meer over alledaagse dingen. Maar toch, ik voel me er schuldig over. Doordat ik zo ongelukkig ben qua sexleven laat ik die andere jongen sneller toe terwijl ik het liefst verder met mijn vriend verder wil en gelukkig wil zijn maar voor mij kan dat alleen als ik een goed sexleven heb,

Maar nu, wat is mijn vraag? Hebben jullie weleens eerder zulke situaties meegemaakt? Mijn vraag is wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Moet ik hem nog de tijd gunnen om in therapie te gaan of is het eigenlijk al te laat (het duurt nu al met al zo'n 4 jaar).

Alvast bedankt voor jullie reacties.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:13:04 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165513963
Je vriend gaat nu dus een afspraak met de seksuoloog maken? Gun hem dan die tijd om, samen met jou daadwerkelijk aan zijn probleem te werken, zonder dat jij in al je hunkerende kwetsbaarheid achter zijn rug een tweede probleem veroorzaakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:23:28 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165514203
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Je vriend gaat nu dus een afspraak met de seksuoloog maken? Gun hem dan die tijd om, samen met jou daadwerkelijk aan zijn probleem te werken, zonder dat jij in al je hunkerende kwetsbaarheid achter zijn rug een tweede probleem veroorzaakt.
Dit.
En koop een dildo. :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:24:17 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165514220
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:13 schreef Copycat het volgende:
Dit dus. Houdt je achter-de-handje voorlopig even op afstand. Niet heel eerlijk voor je vriend. En koop anders wat speeltjes voor jullie beide.
pi_165514262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.
en laat deze hanteren door je vent :)

daarnaast,zal wel ten overvloede zijn, maar oververmoeidheid en stress kunnen ook deze problemen veroorzaken.
daarnaast als er stress is en tijdens de sex lukt het niet = meer stress = meer falen

laat hem niet alleen hulp zoeken, ga samen.
pi_165514311
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.
haha die heb ik al :P maar het gaat niet alleen om het pure klaarkomen, ik wil de liefde voelen! (jaajaa zoetsappig ;)
pi_165514324
Ik vind het maar een rare opstelling van jou. Je bent dolgelukkig met hem zeg je en dat blijkt ook wel uit de tijd die jullie nu een relatie hebben. Dan is er een probleem, wat voor hem nog veel vervelender is dan voor jou, waar hij aan wil werken. Vervolgens stel je de vraag of wij het soort van willen goedkeuren er een einde aan te maken omdat alleen de seks niet meer is zoals het vroeger is geweest. Om nog maar helemaal te zwijgen over lopen sjansen met een ander achter zijn rug om in de hoop daar wel je seks te krijgen die je graag wilt van je vriend.
pi_165514326
Hoe oud zijn jullie? Heeft je vriend een stressvolle drukke baan?
Erectieproblemen hebben heel erg vaak met stress te maken.
Daarnaast: eis je misschien teveel?
Sex moet ontspanning zijn en geen prestatie. Speelt dat mee?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_165514332
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Sigaartje het volgende:
Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen..
pi_165514335
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:24 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dit dus. Houdt je achter-de-handje voorlopig even op afstand. Niet heel eerlijk voor je vriend. En koop anders wat speeltjes voor jullie beide.
Een speeltje heb ik al en ook aangestuurd dat we die erbij gebruiken maar ook dat wordt afgeketst.

Klopt, daar heb je gelijk in maar wel heel moeilijk als iemand zoveel moeite voor je doet en diegene die je elke dag kan krijgen dat niet doet.
pi_165514368
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:29 schreef Elon het volgende:

[..]

Een speeltje heb ik al en ook aangestuurd dat we die erbij gebruiken maar ook dat wordt afgeketst.

Klopt, daar heb je gelijk in maar wel heel moeilijk als iemand zoveel moeite voor je doet en diegene die je elke dag kan krijgen dat niet doet.
Vind je het heel raar dat, als je even nadenkt over zijn probleem, jij er allerlei andere speeltjes bij gaat gebruiken? Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou. Dat het dan voor jou logisch is dat te proberen: oké. Maar wat denk jij dat hij daarvan kan denken? Dit drukt hem misschien alleen nog maar verder in de put.
pi_165514388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jij hebt de OP duidelijk niet gelezen..
Waar heb ik overheen gelezen?
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:31:21 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165514396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Daarmee benadruk je dus dat hetgeen wat hij doet niet bevredigend is voor jou.
No shit. Mag hopen dat hij dit zelf ook wel weet.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:31:41 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165514407
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Elon het volgende:

haha die heb ik al :P maar het gaat niet alleen om het pure klaarkomen, ik wil de liefde voelen! (jaajaa zoetsappig ;)
De liefde voelen zit niet per se in iets banaals als zijn harde pik diep in jou voelen stoten. De liefde voel je in zijn toewijding aan jullie relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165514409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het maar een rare opstelling van jou. Je bent dolgelukkig met hem zeg je en dat blijkt ook wel uit de tijd die jullie nu een relatie hebben. Dan is er een probleem, wat voor hem nog veel vervelender is dan voor jou, waar hij aan wil werken. Vervolgens stel je de vraag of wij het soort van willen goedkeuren er een einde aan te maken omdat alleen de seks niet meer is zoals het vroeger is geweest. Om nog maar helemaal te zwijgen over lopen sjansen met een ander achter zijn rug om in de hoop daar wel je seks te krijgen die je graag wilt van je vriend.
Ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk alleen niet over het stukje sjansen. Ik doe dat niet uit de hoop om sex te hebben met deze jongen, als ik dat echt had gewild was het allang gebeurd. Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.
pi_165514416
Ik snap het ook niet helemaal. Je bent dolgelukkig in de liefde. Hij werkt nu aan het probleem door naar een seksuoloog te gaan. Geef hem dan ook die kans! Wacht eerst af wat dat oplevert. En het is JULLIE probleem, dus ik zou ook samen gaan. En ik denk ook dat je als je al zolang samen bent het logisch is dat het verandert. En samenwonen heeft dan juist vaak geen goede invloed omdat je dan ook gewoon druk bent met de dagelijkse dingen. Maar ik zou ver weg van die andere jongen blijven. Ik vind dat echt niet eerlijk tegenover je vriend hoe je nu achter zijn rug om bezig bent. Door die dingen die je thuis mist bij een ander op te zoeken ga je al een soort van vreemd vind ik.
pi_165514464
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:28 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.

Misschien ben ik te veeleisend, heb ik mezelf ook weleens afgevraagd. Maar eigenlijk begin ik nooit meer over fantasieën of wensen die ik heb. Ik ben tegenwoordig al lang blij als we een keer goede sex hebben. Maar ik kan me goed bedenken dat hij dat zo voelt, dat hij moet presteren, zeker aangezien het nu telkens fout gaat.
pi_165514480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:30 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waar heb ik overheen gelezen?
Leeftijd ;)
pi_165514481
nice hoor, je vriend wil er eindelijk aan gaan werken (had eerder gekunt maar beter laat dan nooit) en jij bent al mentaal vreemd aan het gaan met een ander. Dat gaat helemaal goedkomen
pi_165514500
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik ben 27, hij 30. Hij heeft inderdaad een stressvolle baan en hij gaf eerst zijn werk de schuld. Stress,druk inderdaad. Ik begreep dit. Maar de werkdruk is de laatste maanden beduidend afgenomen dus van echte werkdruk is nu weinig sprake meer. En zeker daardoor had ik verwacht dat op het vakantie helemaal goed en fijn zou zijn.

Misschien ben ik te veeleisend, heb ik mezelf ook weleens afgevraagd. Maar eigenlijk begin ik nooit meer over fantasieën of wensen die ik heb. Ik ben tegenwoordig al lang blij als we een keer goede sex hebben. Maar ik kan me goed bedenken dat hij dat zo voelt, dat hij moet presteren, zeker aangezien het nu telkens fout gaat.
Ik denk dat het een utopie is om te denken dat alles tijdens de vakantie wel even opgelost is als het al 4 jaar speelt. Ik zou hem echt even de tijd gunnen met die behandeling van seksuoloog. En stoppen met de aandacht bij anderen zoeken.
pi_165514521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef Elon het volgende:

[..]

Het kan zijn dat hij ergens mee zit en daar niet over wilt praten.
Dat van dat anaal moet geen belemmering zijn. Als hij dat niet wilt, prima toch en blijkbaar heb je je daar ook in geschikt, lijkt me ook geen probleem voor hem.

Maar merk je wel passie bij hem als je begint met vrijen? Of is er pas een probleem als hij slap in je wordt?
pi_165514526
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:32 schreef Sylvana het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Je bent dolgelukkig in de liefde. Hij werkt nu aan het probleem door naar een seksuoloog te gaan. Geef hem dan ook die kans! Wacht eerst af wat dat oplevert. En het is JULLIE probleem, dus ik zou ook samen gaan. En ik denk ook dat je als je al zolang samen bent het logisch is dat het verandert. En samenwonen heeft dan juist vaak geen goede invloed omdat je dan ook gewoon druk bent met de dagelijkse dingen. Maar ik zou ver weg van die andere jongen blijven. Ik vind dat echt niet eerlijk tegenover je vriend hoe je nu achter zijn rug om bezig bent. Door die dingen die je thuis mist bij een ander op te zoeken ga je al een soort van vreemd vind ik.
Natuurlijk, ik vind ook niet dat het alleen mijn probleem is. Ik ben me er heel goed van bewust dat dit iets is wat we samen moeten oplossen.

Klopt is ook niet eerlijk maar wel logisch, ik ben ook maar een mens met behoeftes
pi_165514527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:35 schreef Elon het volgende:

[..]

Leeftijd ;)
ja sorry, ik ben niet zo goed in rekenen.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:37:50 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_165514535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:35 schreef Casiotone het volgende:
nice hoor, je vriend wil er eindelijk aan gaan werken (had eerder gekunt maar beter laat dan nooit) en jij bent al mentaal vreemd aan het gaan met een ander. Dat gaat helemaal goedkomen
Dit. Je wilt helemaal niet verder met je vriend, je wilt een soepele overgang.
pi_165514562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:31 schreef Elon het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk alleen niet over het stukje sjansen. Ik doe dat niet uit de hoop om sex te hebben met deze jongen, als ik dat echt had gewild was het allang gebeurd. Maar de adoratie, het mooie voelen, me sexy voelen, wat ik thuis mis dat zoek ik inderdaad wel op.
Fout. 'Hij wordt wel hard als hij mij naakt ziet'. Hij adoreert je dus duidelijk wel, hij vindt je mooi. Waar maak je uit op dat hij dat niet vindt? Dat het hem niet lukt, ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan iets anders. Aan iets anders waar hij graag aan wil werken, anders had hij niet naar de seksuoloog gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')