Huh? Je hebt tot twee keer toe een boek met waardeloze foto's gehad maar de kwaliteit was verder prima?quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik heb ooit een fotoboek laten maken bij Kruidvat via de software. Uiteindelijk kreeg ik zwarte vlakken in het album, foto's die gekanteld waren etc. Heb toen contact opgenomen, ze zouden het album opnieuw maken en ik mocht de eerste houden.
De tweede had precies hetzelfde met dezelfde foto's. Beetje jammer dat alles online er goed uitziet, maar in werkelijkheid niet.
Verder was de kwaliteit e.d. prima.
De kwalieit van het boek zelf, ja. De overige foto's, de bladzijdes en de kaft waren gewoon goed.quote:Op vrijdag 23 september 2016 10:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Huh? Je hebt tot twee keer toe een boek met waardeloze foto's gehad maar de kwaliteit was verder prima?
Nou nee, bagger dus!
Ik heb nu 9 albums in de kast staan van Hema en Albelli. Ik heb nog nooit een foute foto of gedraaide foto gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De kwalieit van het boek zelf, ja. De overige foto's, de bladzijdes en de kaft waren gewoon goed.
Ik had 2 lege plekken en twee foto's die waren gekanteld in een boek met 40+ foto's.
Dat is fijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb nu 9 albums in de kast staan van Hema en Albelli. Ik heb nog nooit een foute foto of gedraaide foto gehad.
Een keer wel bericht gekregen van de Hema dat mijn bestelling iets later zou zijn omdat ze bij een kwaliteitscontrole niet tevreden waren met het resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |