abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166581689
quote:
Brad dreigt met lekken 'Angelina-tapes'
2 uur geleden
Angelina Jolie mag dan de voogdij hebben gekregen over haar zes kinderen, Brad Pitt lijkt nog niet klaar te zijn met deze strijd. De acteur schijnt naar verluidt audio-opnames van 'Angie' te hebben, die zeer beschamend voor haar zouden zijn.

Volgens bronnen van The Sun zouden de opnames nogal roet in het eten kunnen gooien voor Angelina, betreffende de definitieve voogdij. De actrice zou eerder gezegd hebben dat ze wil bewijzen dat Brad een van de kinderen fysiek heeft mishandeld. Als tegenbewijs zou Pitt nu met de audio staan zwaaien.

Sowieso lijkt het een strategische move te zijn geweest van de Se7en-acteur om bij de première van zijn film Allied te verschijnen. Brad had zijn trouwring afgedaan en poseerde daarnaast ook nog met tegenspeler Marion Cotillard, waarvan juist werd beweerd dat ze een affaire had gehad met Brad tijdens de film.

Foto: Hollandse Hoogte
Smerig spel
Een Brangelina-insider weet echter meer over de tapes. "We geloven echt dat die audiobestanden van Angelina bestaan en dat zou - als die uitlekken - een explosieve situatie kunnen opleveren. Niemand wil het spelletje zo smerig spelen - dat is niet goed voor de kinderen - maar Angelina en haar team zijn op een missie om Brad zwart te maken, zodat hij geen voogdij krijgt over de kinderen.

De ingewijde vervolgt: "Ja, er was een discussie tussen hem en Maddox, maar dat was het. Het was geen misbruik. Brad heeft duidelijk gemaakt dat hij een volwassen regeling wil en niet wil dat er continu met vuil gegooid wordt."

Volgens de tabloid hebben meerdere schoonmakers van Brangelina aangegeven dat Brad 'een goede vader 'zou zijn. Dit zouden ze ook voor de rechter willen zeggen. De acteur zou - sinds hij zijn kinderen niet meer zomaar mag zien - niet meer kunnen slapen van angst.
Is dat zo?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 november 2016 @ 13:39:51 #252
163650 Greys
pi_166581927
quote:
Sowieso lijkt het een strategische move te zijn geweest van de Se7en-acteur om bij de première van zijn film Allied te verschijnen. Brad had zijn trouwring afgedaan en poseerde daarnaast ook nog met tegenspeler Marion Cotillard, waarvan juist werd beweerd dat ze een affaire had gehad met Brad tijdens de film.
Nou, strategisch hoor, op de première van je film op de foto gaan met je medehoofdrolspeelster! _O-
Wat een enorm gelul toch weer, die berichten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 november 2016 @ 14:05:42 #253
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_166582549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:29 schreef Smallish het volgende:

[..]

kijk dit klinkt al lekker sappig :9~
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_166582608
Oooh ik voel mij zo'n slecht mens wanneer ik haast begin te spinnen bij de gedachte aan die tapes :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166583950
http://www.nu.nl/achterkl(...)-angelina-jolie.html

Ex Angelina moet ook ineens wat zeggen.
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 08:30:54 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_166643538
Het volgende hoofdstuk in de bloederige scheiding tussen BRAD PITT en ANGELINA JOLIE heeft zich aangediend. Volgens het kamp van de acteur zou Jolie de zes kinderen van het stel aan het opstoken zijn tegen hun vader. Er wordt zelfs gerept van PURE MANIPULATIE.

Ooit zo verliefd en hét sterrenkoppel van Hollywood, maar inmiddels kunnen BRAD PITT en ANGELINA JOLIE elkaars bloed wel drinken. Sinds ruim twee maanden geleden bekend werd dat het ooit zo gelukkige acteursduo ging scheiden, is iets wat ooit liefde was ontaardt in een potje moddergooien dat zijn weerga niet kent.

De twee hoofdrolspelers doen er tot op heden het zwijgen toe. Maar gelukkig voor de internationale pers die de breuk al weken verslaat, is daar nog het entourage van het stel. Die lekken - ieder op hun beurt - allerhande pikante details, waardoor de buitenwereld bijna dagelijks wordt gevoed en dus uitstekend op de hoogte blijft hoe de zaak zich voortsleept.

Want dat de scheiding geen abc-tje zou worden voor de peperdure teams aan advocaten, was al snel duidelijk. Het miljoenenvermogen van de twee en de verdeling daarvan, daar kwamen ze wel uit. Dat was maar geld. Veel belangrijker en feitelijk meteen al de insteek van hun breuk: wat te doen met hun zes kinderen MADDOX (15), PAX (12), ZAHARA (11), SHILOH (10) en de 8-jarige tweeling KNOX en VIVIENNE?

http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_kinderen___.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 november 2016 @ 08:31:52 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166643543
Bloederige scheiding.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 november 2016 @ 21:00:57 #258
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166657409
#notmysterrenkoppel
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2016 @ 06:50:13 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_166663629
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 08:31 schreef Copycat het volgende:
Bloederige scheiding.
Zal eens een mooi stukje van een vriend van me laten zien....

Scheiden met kids is ingrijpend. Je moet afrekenen met de beelden en idealen waarmee je groot bent geworden. Je voelt de sociale toorn want je faalt. En daar komt vooral de eerste jaren bij dat je een loodzwaar schuldgevoel hebt.
Maar eerlijk is eerlijk: als de hel de basis is en je leest bijgaande brief en je gaat daar naar handelen valt er heel heel veel te winnen. Als gescheidene zou je dit moeten lezen. En je achter de oren moeten krabben als je het niet minstens 95% eens bent met de inhoud en ernaar handelt of gaat handelen. En niet zeggen dat het moeilijk is. Want dan doe je moeilijk.

Of je nu een vader of moeder bent, deze brief is gericht aan alle gescheiden ouders:

Lieve Mama en Papa !

Vergeet nooit, dat Ik een kind van jullie beiden ben.
Dus ontvoer mij niet.
Ontouder mij niet.
Trek mij niet mee in jullie strijd.
Ik vroeg niet om het leven.
Jullie hebben mij dat gegeven.
Jullie waren gelukkig en ik was een wens.
Dus zorg beiden dat ik vrolijk kan blijven huppelen tussen jullie beiden. Maar ook naar mijn grootouders en familie. Ik heb nu helaas een verzorgende ouder waar ik hoofdzakelijk woon. Maar ik heb de niet verzorgende ouder ook lief en nodig.

Vraag me niet wie van jullie ik liever mag.
Ik hou evenveel van jullie beiden.
Maak de ander niet slecht tegenover mij.
Want dat doet pijn heel veel pijn.
Help mij om ook contact te houden bij de ouder waar ik niet verblijf.
Draai voor mij het telefoonnummer of schrijf me het adres op een papiertje.
Help mij om met Kerst, Verjaardag of op andere Feestdagen een mooi geschenk te maken of te kopen.

Maak van mijn foto’s altijd een afdruk voor de ander.
En blijf altijd met elkaar praten als volwassen verstandige mensen.
Maar praat en gebruik mij niet als boodschapper tussen jullie beiden in het bijzonder niet voor boodschappen waar ik of jullie treurig van worden.
Wees en doe niet treurig als ik naar de ander ga.
Maar ook als ik bij de ander weer ga, denk dan niet dat ik het de volgende dagen weer slecht zou hebben.

Het liefste zou ik voor altijd bij jullie beiden zijn.
Maar ook ik kan mij niet in tweeën delen omdat onze familie uit elkaar is gegaan.
Maak nooit plannen voor de tijd die ik bij de ander doorbreng.
Een deel van mijn tijd is voor mijn moeder en mij.
Een deel van mijn tijd is voor mijn vader en mij.
Houd je daar ook consequent aan.
Wees ook nooit boos of teleurgesteld als ik bij de ander ben en mij niet bij je meld.
Ik heb nu toch twee verblijfplaatsen.
Die moet ik goed uit elkaar houden anders weet ik het straks helemaal niet meer.

Zet mij ook niet als een pakketje bij de ander voor de deur af.
Roep de ander even binnen en praat over de afspraken hoe jullie mijn moeilijke leven makkelijker kunnen maken.
Als ik opgehaald of gebracht word, geeft het korte momenten dat ik jullie beiden haat.
Maak het niet stuk door daar ruzie over te gaan maken.
Laat mij van school of bij kennissen afhalen als jullie elkaar’s blik eens niet kunnen verdragen.
Maak geen ruzie waar ik bij ben.
Wees alsjeblief vriendelijk zoals jullie dat bij anderen zijn en van mij verlangen.
Vertel mij niets van zaken die ik toch niet begrijp.
Praat daarover met andere volwassenen maar niet met mij.

Laat mij mijn vrienden bij jullie allebei meebrengen.
Ik wens dat mijn vrienden mijn vader en moeder leren kennen en ze lief vinden.
Wees eerlijk tegen elkaar over het geld.
Ik wil niet dat de een veel heeft en de ander te weinig.
Het moet jullie beiden zo goed gaan dat ik het bij jullie beiden even goed heb en mij op mijn gemak voel.
En probeer mij niet te verwennen om de ander jaloers te maken, zoveel snoep kan ik namelijk niet eten als dat ik jullie lief heb.
Ik wil enkel van jullie beiden blijven houden.
Vertel het mij gewoon eerlijk als er eens geen geld is.
Voor mij is tijd belangrijker dan geld.
Aan een leuk gemeenzaam spel heb ik meer dan aan een stuk nieuw speelgoed.

Maak geen extra toestanden om mij.
Het moet niet altijd wat nieuws of duur zijn als jullie wat met mij ondernemen.
Het mooiste is voor mij als wij samen vrolijk kunnen zijn en kunnen spelen in alle rust.
Laat zoveel mogelijk mijn leven zoals het voor de (echt)-scheiding was.
Dat begint bij mijn slaapkamer en stopt met de kleine dingen die ik helemaal alleen voor vader of moeder gemaakt had.
Wees ook lief tegen de andere grootouders ook al gingen ze bij de (echt)-scheiding niet achter je staan.

Jullie zouden toch ook achter mij staan als het slecht met mij ging.
Ik wil namelijk niet ook nog mijn grootouders moeten verliezen.
Wees eerlijk tegen de nieuwe partner die een van jullie heeft, gaat vinden/krijgen.
Want met deze partners moet ik mij ook terecht kunnen vinden.
Dat kan ik beter als jullie elkaar niet jaloers gaan begluren.
Het zou voor mij ook beter zijn als jullie beiden iemand vonden om ook weer lief te hebben.
Dan zijn jullie tenminste niet meer boos op elkaar.
Blijf optimistisch, jullie huwelijk hebben jullie niet kunnen redden, maar laat ons tenminste de tijd hierna goed door komen.

Was ik niet jullie grote wens.
Was ik niet uit liefde geboren.
Laat mij nu dan niet de dupe worden.
Laat al mijn vragen wensen eens aan jullie voorbij gaan.
Misschien praten jullie er met elkaar over.
Maak dan geen ruzie.
Gebruik mijn vragen wensen niet daarvoor, om de andere de schuld te geven hoe slecht hij was.
Als jullie dat wel doen hebben jullie niet begrepen hoe het met mij gaat en wat ik nodig heb om mij lekker te voelen!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 15 november 2016 @ 08:32:55 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166664095
Van Facebook?
  dinsdag 15 november 2016 @ 08:52:50 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166664255
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:32 schreef Copycat het volgende:
Van Facebook?
Was getekend, Jos Aalders (Zorro) van Family4justice.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 november 2016 @ 08:53:29 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166664260
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:52 schreef Lienekien het volgende:

Was getekend, Jos Aalders (Zorro) van Family4justice.
Serieus?
  dinsdag 15 november 2016 @ 08:55:24 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166664278
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus?
Serieus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 november 2016 @ 08:57:27 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166664300
Jammer dat hij op zijn shirt niet '(echt)-scheiding heeft staan.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2016 @ 10:35:06 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_166665593
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:32 schreef Copycat het volgende:
Van Facebook?
Ja. De introductietekst is van een vriend. FB idd.

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 november 2016 @ 10:21:33 #266
163650 Greys
pi_166844006
http://www.bbc.com/news/w(...)d=socialflow_twitter

Actor Brad Pitt will not be charged with any crime after an investigation into allegations involving one of his children, the FBI said.

The FBI said: "In response to allegations made following a flight... carrying Mr Brad Pitt and his children, the FBI has conducted a review of the circumstances and will not pursue further investigation.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 november 2016 @ 10:26:05 #267
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_166844087
Het wordt onderhand tijd dat de Angelina tapes uit gaan lekker...
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 23 november 2016 @ 10:28:13 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166844127
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:21 schreef Greys het volgende:
http://www.bbc.com/news/w(...)d=socialflow_twitter

Actor Brad Pitt will not be charged with any crime after an investigation into allegations involving one of his children, the FBI said.

The FBI said: "In response to allegations made following a flight... carrying Mr Brad Pitt and his children, the FBI has conducted a review of the circumstances and will not pursue further investigation.

Mooi.
pi_166864636
#TeamAniston
Lijken me hele vervelende mensen. Allebei.
Ik hoop dat Jennifer de voogdij krijgt.
Go hard or go home
  donderdag 24 november 2016 @ 10:27:50 #270
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166865173
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:39 schreef Noek het volgende:
#TeamAniston
Yessssss w/
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2016 @ 10:33:47 #271
43556 miss_dynastie
pi_166865264
Arme Jen :o
Of geloven we niet dat het een kudde onopgevoede kinderen is? Ik wel :7
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 november 2016 @ 11:14:42 #272
163650 Greys
pi_166865895
quote:
#TeamAniston
Wat heeft Brad nou weer gedaan?
Istie met Sylvie gesignaleerd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166868010
quote:
#TeamAniston
Lijkt mij een straf voor haar, volgens mij wil ze helemaal geen kinderen.
pi_166905273
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 06:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zal eens een mooi stukje van een vriend van me laten zien....

Scheiden met kids is ingrijpend. Je moet afrekenen met de beelden en idealen waarmee je groot bent geworden. Je voelt de sociale toorn want je faalt. En daar komt vooral de eerste jaren bij dat je een loodzwaar schuldgevoel hebt.
Maar eerlijk is eerlijk: als de hel de basis is en je leest bijgaande brief en je gaat daar naar handelen valt er heel heel veel te winnen. Als gescheidene zou je dit moeten lezen. En je achter de oren moeten krabben als je het niet minstens 95% eens bent met de inhoud en ernaar handelt of gaat handelen. En niet zeggen dat het moeilijk is. Want dan doe je moeilijk.

Of je nu een vader of moeder bent, deze brief is gericht aan alle gescheiden ouders:

Lieve Mama en Papa !

Vergeet nooit, dat Ik een kind van jullie beiden ben.
Dus ontvoer mij niet.
Ontouder mij niet.
Trek mij niet mee in jullie strijd.
Ik vroeg niet om het leven.
Jullie hebben mij dat gegeven.
Jullie waren gelukkig en ik was een wens.
Dus zorg beiden dat ik vrolijk kan blijven huppelen tussen jullie beiden. Maar ook naar mijn grootouders en familie. Ik heb nu helaas een verzorgende ouder waar ik hoofdzakelijk woon. Maar ik heb de niet verzorgende ouder ook lief en nodig.

Vraag me niet wie van jullie ik liever mag.
Ik hou evenveel van jullie beiden.
Maak de ander niet slecht tegenover mij.
Want dat doet pijn heel veel pijn.
Help mij om ook contact te houden bij de ouder waar ik niet verblijf.
Draai voor mij het telefoonnummer of schrijf me het adres op een papiertje.
Help mij om met Kerst, Verjaardag of op andere Feestdagen een mooi geschenk te maken of te kopen.

Maak van mijn foto’s altijd een afdruk voor de ander.
En blijf altijd met elkaar praten als volwassen verstandige mensen.
Maar praat en gebruik mij niet als boodschapper tussen jullie beiden in het bijzonder niet voor boodschappen waar ik of jullie treurig van worden.
Wees en doe niet treurig als ik naar de ander ga.
Maar ook als ik bij de ander weer ga, denk dan niet dat ik het de volgende dagen weer slecht zou hebben.

Het liefste zou ik voor altijd bij jullie beiden zijn.
Maar ook ik kan mij niet in tweeën delen omdat onze familie uit elkaar is gegaan.
Maak nooit plannen voor de tijd die ik bij de ander doorbreng.
Een deel van mijn tijd is voor mijn moeder en mij.
Een deel van mijn tijd is voor mijn vader en mij.
Houd je daar ook consequent aan.
Wees ook nooit boos of teleurgesteld als ik bij de ander ben en mij niet bij je meld.
Ik heb nu toch twee verblijfplaatsen.
Die moet ik goed uit elkaar houden anders weet ik het straks helemaal niet meer.

Zet mij ook niet als een pakketje bij de ander voor de deur af.
Roep de ander even binnen en praat over de afspraken hoe jullie mijn moeilijke leven makkelijker kunnen maken.
Als ik opgehaald of gebracht word, geeft het korte momenten dat ik jullie beiden haat.
Maak het niet stuk door daar ruzie over te gaan maken.
Laat mij van school of bij kennissen afhalen als jullie elkaar’s blik eens niet kunnen verdragen.
Maak geen ruzie waar ik bij ben.
Wees alsjeblief vriendelijk zoals jullie dat bij anderen zijn en van mij verlangen.
Vertel mij niets van zaken die ik toch niet begrijp.
Praat daarover met andere volwassenen maar niet met mij.

Laat mij mijn vrienden bij jullie allebei meebrengen.
Ik wens dat mijn vrienden mijn vader en moeder leren kennen en ze lief vinden.
Wees eerlijk tegen elkaar over het geld.
Ik wil niet dat de een veel heeft en de ander te weinig.
Het moet jullie beiden zo goed gaan dat ik het bij jullie beiden even goed heb en mij op mijn gemak voel.
En probeer mij niet te verwennen om de ander jaloers te maken, zoveel snoep kan ik namelijk niet eten als dat ik jullie lief heb.
Ik wil enkel van jullie beiden blijven houden.
Vertel het mij gewoon eerlijk als er eens geen geld is.
Voor mij is tijd belangrijker dan geld.
Aan een leuk gemeenzaam spel heb ik meer dan aan een stuk nieuw speelgoed.

Maak geen extra toestanden om mij.
Het moet niet altijd wat nieuws of duur zijn als jullie wat met mij ondernemen.
Het mooiste is voor mij als wij samen vrolijk kunnen zijn en kunnen spelen in alle rust.
Laat zoveel mogelijk mijn leven zoals het voor de (echt)-scheiding was.
Dat begint bij mijn slaapkamer en stopt met de kleine dingen die ik helemaal alleen voor vader of moeder gemaakt had.
Wees ook lief tegen de andere grootouders ook al gingen ze bij de (echt)-scheiding niet achter je staan.

Jullie zouden toch ook achter mij staan als het slecht met mij ging.
Ik wil namelijk niet ook nog mijn grootouders moeten verliezen.
Wees eerlijk tegen de nieuwe partner die een van jullie heeft, gaat vinden/krijgen.
Want met deze partners moet ik mij ook terecht kunnen vinden.
Dat kan ik beter als jullie elkaar niet jaloers gaan begluren.
Het zou voor mij ook beter zijn als jullie beiden iemand vonden om ook weer lief te hebben.
Dan zijn jullie tenminste niet meer boos op elkaar.
Blijf optimistisch, jullie huwelijk hebben jullie niet kunnen redden, maar laat ons tenminste de tijd hierna goed door komen.

Was ik niet jullie grote wens.
Was ik niet uit liefde geboren.
Laat mij nu dan niet de dupe worden.
Laat al mijn vragen wensen eens aan jullie voorbij gaan.
Misschien praten jullie er met elkaar over.
Maak dan geen ruzie.
Gebruik mijn vragen wensen niet daarvoor, om de andere de schuld te geven hoe slecht hij was.
Als jullie dat wel doen hebben jullie niet begrepen hoe het met mij gaat en wat ik nodig heb om mij lekker te voelen

mooi verhaal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_167117134
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heeft Brad nou weer gedaan?
Istie met Sylvie gesignaleerd?
Nou, dat zal ik je eens vertellen. HIj heeft Jennifer genaaid met die wazige Jolie.
Ik vond haar toen zo matig met die Billy Thornton. Zij waren altijd bezig met bloed uitwisselen ofzo en toen ging Brad opeens met die wazige terwijl Jennifer's haar echt altijd goed zat.
Nou, die gingen toen opeens overal kinderen vandaan gijzelen.waardoor dat ook nog eens een trend werd. Niet te geleuve. Al die koeien die ook opeens een kindje van heinde en ver gingen halen.

Ze hebben toen wel aardig lang het perfecte gezinnetje kunnen spelen, ook al ging Jolie er steeds slechter uitzien. En Brad die haar door dik en DUN (haha) bleef steunen maar uiteindelijk toch nokte. Heeft die al een ander of had hij die al??
Go hard or go home
  maandag 5 december 2016 @ 13:44:23 #276
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167117169
Ja die Franse toch
  maandag 5 december 2016 @ 13:44:45 #277
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167117184
Greys: *TRIGGERED*
pi_167117186
I rest my case.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2016 @ 15:19:38 #279
163650 Greys
pi_167119502
Hád ie die Franse maar! Had ik een leuk stel gevonden. Maar nee, die moest zo nodig gewoon getrouwd en zwanger en gelukkig blijven. :{

Ik vind Ansj ook een rare hoor. En een taaaaarut. En éng. En stom. En gemeen. Sorry, zijn we het zomaar eens, ik schrik er ook van. Die had idd beter lekker kunnen blijven krassen met Billy.

Maar ik kan Brad die misstap wel vergeven. Zelfs Bradden Pitt maken weleens een verkeerde keuze.

We kunnen in dit specifieke geval misschien beter onze hater-krachten voor Ansj bundelen en Brad vergeven omdat hij uiteindelijk toch nog verstandig is geworden (het duurt even maar dan heb je ook wat) en kumbaja zingen en met brandende bosjes salie om een kampvuur huppelen O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 december 2016 @ 16:08:50 #280
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167120635
Heeft Brad zijn huis in Amsterdam nog? Misschien kan ie dan daten met Greys
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2016 @ 16:20:09 #281
163650 Greys
pi_167120898
Volgens mij komt de Bradder met z'n kruin tot mijn kin. Maar als hij toch wat langer blijkt vinden zijn kinderen mijn honden vast leuk :Y

(RUSSEL CROWE GAAT TROUWEN MET DE WEDUWE VAN STEVE IRWIN, DAT HOORT NIET IN DIT TOPIC MAAR IK WEET NIET WAAR HET WEL HOORT EN NOU JA IK MOEST EVEN MIJN VERBAZING HIEROVER KWIJT. DANK.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 december 2016 @ 16:43:44 #282
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167121605
Hoe de fuck komen die bij elkaar dan
pi_167121629
ik geloof er geen zak van
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2016 @ 16:57:28 #284
163650 Greys
pi_167121929
Ik geloofde het ook niet maar Google even, afbeeldingen van hen samen en kennelijk heeft je haar 'eindelijk overtuigd' :D
Apart stel. Grappig wel. EN ALS HET IN DE TELEGRAAF STAAT IS HET WAAR, dat weten jullie toch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 december 2016 @ 16:58:58 #285
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167121966
Steve Irwin leek me wel een leuke doofus, als je daarop valt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2016 @ 17:01:01 #286
163650 Greys
pi_167122010
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2016 16:58 schreef Valerie. het volgende:
Steve Irwin leek me wel een leuke doofus, als je daarop valt
Russel heeft ook een beetje een doofushoofd dus wat dat betreft snap ik wat ze in hem ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167124370
Ik off-topic nog even gezellig door. Wat is een doofushoofd? :@
Is dat zo?
  maandag 5 december 2016 @ 18:56:56 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167124447
Een hoofd van een doofus, een sukkel.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=doofus
pi_167125639
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 18:56 schreef Copycat het volgende:
Een hoofd van een doofus, een sukkel.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=doofus
:D Nou, lekker complimenteus dus, not... :D
Is dat zo?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 december 2016 @ 20:01:10 #290
163650 Greys
pi_167126349
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 19:40 schreef Smallish het volgende:

[..]

:D Nou, lekker complimenteus dus, not... :D
Nou, ik vind bv die kerel van dr jumbo reclame ook een typisch doofushoofd hebben maar ik vind hem geweldig. Dus op zich is het niet per se negatief. Voor mij betekent het meer 'goedzakkerig'. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167126530
Bedoel je dan Frans Lammers? Dat snap ik wel qua uiterlijk goedzakkerig.
Is dat zo?
pi_167126591
En niet persé negatief dan inderdaad.
Is dat zo?
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2016 @ 09:09:47 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_167136882
Brad moet minimaal vier keer per maand steekproefsgewijs alcohol- en drugstesten ondergaan om in aanmerking te komen voor een bezoekregeling met zijn kinderen. Dit blijkt uit een overeenkomst die hij met zijn ex Angelina Jolie heeft opgesteld.

Brad Pitt wordt daarnaast afhankelijk van een therapeut die bepaalt hoe vaak de acteur zijn eigen kinderen mag zien. Deze therapeut Ian Russ uit Californië is specialist op het gebied van voogdijkwesties. Volgens TMZ duikt zijn naam op in documenten die door Angelina Jolie zijn ingediend bij de rechtbank. De twee exen zijn het in oktober eens geworden over de voorwaarden van de bezoekregeling. Uit de overeenkomst blijkt dat de therapeut gaat over de frequentie van het bezoek en de daarbij behorende spelregels.

Brad Pitt en Angelina gaan daarnaast in groepstherapie met hun zes kinderen. De overeenkomst is geldig tot de rechtbank anders beslist of als beide exen het eens worden over een wijziging. De rechtbank heeft de regeling vrijdag ondertekend.

Brad Pitt moet alcohol- en drugstesten doen

dinsdag 6 december 2016 @ 09:56:30 #294
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167137553
Moet Jolie ook nog iets?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 december 2016 @ 10:11:51 #295
163650 Greys
pi_167137745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:56 schreef Valerie. het volgende:
Moet Jolie ook nog iets?
Vast wel, maar Brad lekt een stuk minder dan zij. Zij moet vooral eens stoppen - al is het maar voor de kinderen - om hem als het monster neer te zetten. Ze zei ook dat ie het kind mishandeld had en dat bleek ook niet waar. Nou ja, misschien heeft ze niks gezegd en verzint TMZ alles ter plekke. Kan ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167137782
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef Greys het volgende:

(RUSSEL CROWE GAAT TROUWEN MET DE WEDUWE VAN STEVE IRWIN, DAT HOORT NIET IN DIT TOPIC MAAR IK WEET NIET WAAR HET WEL HOORT EN NOU JA IK MOEST EVEN MIJN VERBAZING HIEROVER KWIJT. DANK.)
Ik...ik...
Jezus man
Go hard or go home
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:09 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167137982
:')
Ik had de hele tijd Russel Brand in mijn hoofd, en die vond ik maar een vreemd koppel vormen met deze dame. Maar mede-aussie Russel Crowe, dat vind ik niet zo raar. Als hij niet al te dronken is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:32:37 #298
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167138071
Hahahahaha, dat zou een stel zijn geweest :D :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2016 @ 12:42:02 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_167140582
Angelina Jolie heeft grootse plannen voor haar leven na de scheiding van Brad Pitt. De actrice wil met haar zes kinderen naar Londen verhuizen, waar ze een topfunctie bij de Verenigde Naties wil bekleden.

Angelina zou wachten met het maken van een beslissing totdat de scheiding is afgerond. Anders zouden haar plannen de uitkomst van de voogdijzaak kunnen beïnvloeden. Dat meldt TMZ.

Volgens de Bosnisch-Britse politica Arminka Helic en adviseur Chloe Dalton kan de 41-jarige Angelina aan de slag als secretaris generaal bij de Verenigde Naties. In 2012 werd de actrice, na jaren ambassadeur voor de VN-vluchtelingenorganisatie UNHCR te hebben gewerkt, wegens haar inspanningen zelfs speciaal gezant van de Hoge Commissaris voor Vluchtelingen van de Verenigde Naties.

In april is Angelina al eens in Londen gespot met haar Maddox (15), Pax (12), Zahara (11), Shiloh (10) en de tweeling Knox en Vivienne (8) toen ze aan het shoppen was.

pi_167140624
Zit de VN in London tegenwoordig? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')