Ik hoop zooooo dat dit waar is. Kan je nog zo actief zijn voor de VN, maar je reputatie als homewrecker kom je dan helemaal niet meer vanafquote:
jij Sherlock jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:27 schreef Leandra het volgende:
Oh, dit stuk van 17 maart 2015 (!!!) is in deze misschien wel heel interessant
http://www.independent.co(...)admits-10113738.html
Dit zou wel een aparte wending zijn in deze gate, zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:27 schreef Leandra het volgende:
Oh, dit stuk van 17 maart 2015 (!!!) is in deze misschien wel heel interessant
http://www.independent.co(...)admits-10113738.html
Eh, ikquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En dit inderdaad, wie gaat er überhaupt na 10 jaar nog weer terug naar een ex.
"waar de twee tegelijkertijd hun huwelijksreis doorbrachten."quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:08 schreef Lunel het volgende:
Na huwelijk al problemen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)al_problemen___.html
Die doneert de centjes aan het goede doel en dan vinden we haar allemaal de nieuwe Moeder Theresa natuurlijk, net als toen ze kinderfoto's verkocht voor het goede doel i.p.v. het geld in een studiefonds voor de kinderen te stoppenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:23 schreef Greys het volgende:
Bij Shownieuws net:
Angelina was bereid voor 4.5 miljoen de vuile was buiten te hangen en alles te vertellen over het mislukken van het huwelijk. Radar Online (als ik het goed verstond) kocht die 'rechten'.
"Angelina heeft aangegeven dit te doen om haar kinderen te beschermen".
...
...
Ja, die vinden het vast zalig dat pa door het slijk wordt gehaald in het openbaar. Way to go Ansj.
Ach ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die doneert de centjes aan het goede doel en dan vinden we haar allemaal de nieuwe Moeder Theresa natuurlijk, net als toen ze kinderfoto's verkocht voor het goede doel i.p.v. het geld in een studiefonds voor de kinderen te stoppen![]()
Haar kinderen hebben zo'n geluk gehad dat ze bij haar terecht zijn gekomen, dat ze helemaal geen reden tot klagen hebben natuurlijk, wat een gefortuneerd leven!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk
En hoe ze dan daarmee haar eigen kinderen beschermt daar geeft ze idd wel weer een draai aan...
Nee, dat kun je geen een kind aandoen, the bible belt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haar kinderen hebben zo'n geluk gehad dat ze bij haar terecht zijn gekomen, dat ze helemaal geen reden tot klagen hebben natuurlijk, wat een gefortuneerd leven!Maar ik denk stiekem dat ze echt gelukkiger zouden zijn bij een lieve huismoeder op de bible belt
^^quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:16 schreef computergirl het volgende:
Pubers horen verbaal hard aaangepakt te worden op zijn tijd
IK BEL DE KINDERBESCHERMING!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
En een weekje zonder iphone. Of is dat te wreed?
Jammer joh, je iPhone is net in beslag genomenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
IK BEL DE KINDERBESCHERMING!!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer joh, je iPhone is net in beslag genomen
dat staat toch ook al in #214quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:16 schreef tong80 het volgende:
De kinderbescherming van de gemeente Los Angeles zegt meer tijd nodig te hebben om het onderzoek naar Brad Pitt af te ronden. Dat melden verschillende Amerikaanse media dinsdag.
In verband met de echtscheiding van Angelina Jolie en Brad Pitt doet de kinderbescherming onderzoek om vast te stellen of Pitt op een verantwoordelijke manier voor zijn kinderen kan zorgen. Pitt zou zijn zoon Maddox verbaal nogal hard hebben aangepakt tijdens een ruzie.
De kinderbescherming zegt nu nog een aantal weken extra nodig te hebben om met vrienden en familieleden van Pitt te praten over zijn vaderschap.
Sinds de breuk met Jolie is Pitt in therapie, af en toe samen met Jolie en de kinderen. Ook ging hij akkoord met een alcohol- en drugstest, nadat Jolie hem beschuldigde van overmatig drinken en het regelmatig roken van marihuana.
Langer onderzoek kinderbescherming naar Pitt
Dat zou zijn omdat het in het vliegtuig tijdens de vlucht zou zijn gebeurd en de LAPD daar geen jurisdictie zou hebben...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:30 schreef Valerie. het volgende:
Sinds wanneer bemoeit de FBI zich met zulke zaken?
Vroeg ik me ook af en vond dit:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:30 schreef Valerie. het volgende:
Sinds de CIA werd ontmanteld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:30 schreef Valerie. het volgende:
Twee afzonderlijke verhalen creatief door elkaar gehusseld, zo te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:38 schreef Greys het volgende:
Het klonk ook al raar want bovenaan het artikel stond dat ze dat samen zijn overeengekomen en later in het artikel staat dat de kinderbescherming dit zo bepaald heeft.
Ja, bij nader inzien een vreemd artikel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:38 schreef Greys het volgende:
Het klonk ook al raar want bovenaan het artikel stond dat ze dat samen zijn overeengekomen en later in het artikel staat dat de kinderbescherming dit zo bepaald heeft.
Ik miste wel nog enkele moorden en belediging van zes koningshuizen in de opsomming van zijn zwaar crimineel verleden tong.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien een vreemd artikel.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik miste wel nog enkele moorden en belediging van zes koningshuizen in de opsomming van zijn zwaar crimineel verleden tong.
Precies...het komt nu over als een manipulatief, berekenend, hysterisch krengquote:Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef Valerie. het volgende:
Wat is dit nu weer?! Als het om de veiligheid van je kinderen gaat geef je toch ALLES over aan de juiste instanties
Ja, dit. Dat 'oh wacht, maar ik heb nog wel wat...'. Gadverdamme.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef Valerie. het volgende:
Wat is dit nu weer?! Als het om de veiligheid van je kinderen gaat geef je toch ALLES over aan de juiste instanties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |