Dat zijn geen echte, kabouters zijn stuk kleiner nog.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:23 schreef Hallojo het volgende:
Kabouters bestaan inderdaad, maar we noemen ze tegenwoordig lilliputters.
Ze zijn gegroeid met de jaren. Evolutie en zo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte, kabouters zijn stuk kleiner nog.
Als kind toch wel?quote:Op donderdag 22 september 2016 21:58 schreef Woestijnvos het volgende:
En aan het einde van de regenboog is een pot met goud. Nog nooit een kabouter gezien.
Hiernamaals is het leven NA de dood, lugubere ideeën heb jij...quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:41 schreef Heerda2 het volgende:
Kinderen tot 4 jaar staan nog met 1 voet in het hiernamaals.
Waarom zouden kabouters niet bestaan?quote:Op vrijdag 23 september 2016 04:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kabouters weet ik niet, beschermengels bestaan wel.
Waar denk je dat je vandaan komt? Het woord hiernamaals dekt inderdaad de lading niet.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hiernamaals is het leven NA de dood, lugubere ideeën heb jij...
Die documentaire heb ik inderdaad ook gezien.quote:Op donderdag 22 september 2016 22:02 schreef -AMG- het volgende:
In Noorwegen zijn trollen die met een elektrische hek worden binnengehouden. De overheid doet net of zij niets weten.
welke docu was dat?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die documentaire heb ik inderdaad ook gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |