Lekker dan. Ik heb al meerdere malen helemaal geen afhaalbewijs gekregen.. Bij mijn lokale afhaalpunt zijn ze ook al zo zeikerig. Wat vullen ze eigenlijk in van mijn paspoort overigens? Zie ze altijd wat overtypen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tegenwoordig moet je bij ons Postnl afhaalpunt het afhaalbewijs meenemen en anders krijg je het pakket niet mee.... wat een onzin weer, zo maken zij zichzelf niet populair. Zelfs de notificaties van 17track met daarop de melding dat het pakket er inmiddels is zijn niet toegestaan.
Laat Postnl er dan ook voor zorgen dat je Chinese trackingnummers in hun app kan zetten.
Oh, dat is naar mijn weten geen verplichting (althans hier niet). Even PostNL gaan stalkten op Twitter hoe dat zit en dat je geen papiertje hebt ontvangen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tegenwoordig moet je bij ons Postnl afhaalpunt het afhaalbewijs meenemen en anders krijg je het pakket niet mee.... wat een onzin weer, zo maken zij zichzelf niet populair. Zelfs de notificaties van 17track met daarop de melding dat het pakket er inmiddels is zijn niet toegestaan.
Laat Postnl er dan ook voor zorgen dat je Chinese trackingnummers in hun app kan zetten.
Hopen dat de HK versie internationaal is (en qua prijs Chinees), zodat we die kunnen importerenquote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
En dan nu de realiteit:
Oorspronkelijk bericht: Body + kitlens voor ¤295 en body + 2 objectieven voor ¤400.
Realiteit: Body + kitlens voor $400 en Body + 2 objectieven: $700.
Als deze camera inderdaad ook in de Europese schappen komt te liggen (wat ook gesuggereerd wordt in het Tweakers artikel) dan kun je deze dollarprijzen 1:1 omzetten naar euro's.
En dan is die al lang niet zo aantrekkelijk meer.
En dat had ik dus al wel verwacht...
Documentnummer. Beter neem je het rijbewijs mee, daarvan kunnen ze het documentnummer scannen en dat gaat dus sneller. Overigens kan ik bij mijn postkantoor ook de Postnl app laten zien met daarin de gegevens van het pakket.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:19 schreef davedavy het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik heb al meerdere malen helemaal geen afhaalbewijs gekregen.. Bij mijn lokale afhaalpunt zijn ze ook al zo zeikerig. Wat vullen ze eigenlijk in van mijn paspoort overigens? Zie ze altijd wat overtypen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:16 schreef BillsGate het volgende:
Gisteren twee Anker usb-kabels binnengekregen (na ruim 7 weken onderweg te zijn).
Godsamme wat scheelt dat met de prutkabels die ik eerst had! Gisteren mijn redmi note 3 van 69% naar 100% opgeladen in krap 20 minuten, dat kostte me eerst uren.
Thnx voor het uitzoekwerk dodge911!
Nou ja; de Yi 4K camera staat op Amazon.com ook voor ruwweg dezelfde prijs als dat je 'm in China zou bestellen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:43 schreef RobertNL het volgende:
Hopen dat de HK versie internationaal is (en qua prijs Chinees), zodat we die kunnen importeren.
De internationale modellen van YI zijn inderdaad allemaal jammerlijk hoog geprijsd.
Bedankt!quote:
Fullsize? Ik zou gewoon een logitech k halen. Die werken echt goedquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:42 schreef JiePieWie het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goed draadloos (en goedkoop) keyboard uit China? Of kan ik die gewoon beter halen in NL..
PostNL app mag ook, maar die pakt vaak de chinese trackingcodes niet (en internationalparceltracking werkt ook niet altijd).quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oh, dat is naar mijn weten geen verplichting (althans hier niet). Even PostNL gaan stalkten op Twitter hoe dat zit en dat je geen papiertje hebt ontvangen.
Zal vanuit de winkel zelf komen omdat ze zoeken naar pakketjes die er dan niet liggen (volgens de winkel; ze zoeken gewoon vaak niet goed)
Ideaal is dat, maar het rare is dat er bij mij zelden nog iets gescand wordt.... de laatste paar keren heb ik het gewoon meegekregen en hoefden zij geen "krabbel".quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Documentnummer. Beter neem je het rijbewijs mee, daarvan kunnen ze het documentnummer scannen en dat gaat dus sneller. Overigens kan ik bij mijn postkantoor ook de Postnl app laten zien met daarin de gegevens van het pakket.
Hoe, want bij mij blijft hij vaak aangeven dat het nummer (RN bijv.) geen geldig nummer is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:59 schreef Dennislub het volgende:
Ik haal ook altijd zonder formulier, 1x de postnl app moeten laten zien
Ik zet trouwens altijd de China track in de postnl app,
Zodra die in NL is en een 3s code heeft, pakt die het automatisch
Dat zegt hij inderdaad ook, maar dan klikken op 'Alsnog toevoegen' oid.quote:Op woensdag 28 september 2016 06:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe, want bij mij blijft hij vaak aangeven dat het nummer (RN bijv.) geen geldig nummer is.
https://www.conrad.nl/nl/(...)ma-12-w-1040399.html zoiets i guess (output 5v 1A), alleen weet ik niet of het juiste stekkertje erbij zitquote:Op woensdag 28 september 2016 14:41 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb een HDMI extractor gekocht, dingetje werkt perfect, maar ik zit nu met een Chinese adapter. Ik gebruik voorlopig een EU converter, maar ik vertrouw Chinese adapters niet echt. Waar kan ik aan een EU-adapter geraken? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind echt niet wat ik zoek. Hierbij de informatie die je volgens mij nodig zult hebben om een adapter te vinden:
Foto van de uitgang die ik nodig heb:
[ afbeelding ]
Foto van voltage etc:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
Hierquote:Op woensdag 28 september 2016 14:41 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb een HDMI extractor gekocht, dingetje werkt perfect, maar ik zit nu met een Chinese adapter. Ik gebruik voorlopig een EU converter, maar ik vertrouw Chinese adapters niet echt. Waar kan ik aan een EU-adapter geraken? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind echt niet wat ik zoek. Hierbij de informatie die je volgens mij nodig zult hebben om een adapter te vinden:
Foto van de uitgang die ik nodig heb:
[ afbeelding ]
Foto van voltage etc:
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
Die optie heb ik via de app niet helaasquote:Op woensdag 28 september 2016 14:56 schreef igi0n het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad ook, maar dan klikken op 'Alsnog toevoegen' oid.
Hmm raar, ik wel. Onderaan op de screenshot!quote:Op woensdag 28 september 2016 17:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier
[..]
Die optie heb ik via de app niet helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2016 18:08 schreef igi0n het volgende:
[..]
Hmm raar, ik wel. Onderaan op de screenshot!Waar haal je dan de QR code weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Hm balen. Telefoons zijn er bij mij altijd doorgekomen. Tablets en andere grotere dingen niet altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef longinus het volgende:
Mijn Yotaphone 2 is dus onderschept door de douane, kreeg netjes een brief dat ze niet konden inschatten hoeveel het waard was, maar netjes teruggestuurt met de invoice erbij maar dat bedrag zal ook wel op het pakketje staan.
ben benieuwd waneer het binnenkomt.
ach, de eerste keer en ik heb nog wel een VIP 4 status
QR Code? Ik pak gewoon de RR/RS/RT/Rwhatever code, plak die erin + postcode en klik op zending toevoegen. Als die code dan ooit een 3S code krijg toegewezen wordt die automatisch toegevoegd.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar haal je dan de QR code weg?
Die app-update kun je niet uitzetten inderdaad. Zo heb ik m'n vrouw ook geïnstrueerd dat weg te klikken.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, de Yi Ant camera doet het weer.
Heb firmware 1.8.6.1B_rtspfix van hier genomen en de app van hier.
Werkt weer prima en bijvoorbeeld de RTSP stream in VLC ook. (Al zullen ze dat niet gebruiken evenals die andere functies van deze firmware).
Wel vroeg de app direct weer te updaten (weet niet of het nou op de app ging of de camera) maar dat moeten ze dan maar negeren lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |