Hopelijk doet Makaay weer de loting.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer LotingGenot in De Kuip.
Heinrichquote:Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer LotingGenot in De Kuip.
Ik vind het sowieso getuigen van weinig realiteitszin als je om voetbal een tattoo neemt. Het blijft maar een spelletje jongensquote:Op donderdag 22 september 2016 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En fuckin' triest als je om die reden een tekst laat tatoeëren.
Dan ben je echt een zielige rukker zonder leven, als je dit een tattoo-waardig event vindt.
Een kampioenschapstattoo (niet voorbarig) kan ik wel begrijpen in een geval als AZ, Twente of zelfs voor ons. Dat is gewoon een redelijk unieke gebeurtenis waar je als supporter erg veel waarde aan kan hechtenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso getuigen van weinig realiteitszin als je om voetbal een tattoo neemt. Het blijft maar een spelletje jongens
Want dat is inderdaad precies wat ik zegquote:Op donderdag 22 september 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Ah, we zijn weer onze eigen standaarden op anderen aan het projecteren. Voldoen ze niet; knettergek!
Er zitten tenminste geen spelfouten in.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
Ik mis er wel meer.quote:
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zitten tenminste geen spelfouten in.![]()
Hopelijk vanavond knallen en morgen op het andere dijbeen![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je waarschijnlijk dit artikel van het AD gelezen:quote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.
Ik meen gelezen te hebben dat hij o.m. Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer wilde gaan opstellen.
Op El Hankouri hoop ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk dit artikel van het AD gelezen:
http://www.ad.nl/sport/ba(...)-feyenoord~aaa2fc9c/
Redelijk pure speculatie is dat, maar die spelers maken wel het meeste kans inderdaad. Vooral veel verandering op het middenveld, dus benieuwd hoe dat gaat lopen. Verder hoop ik dat spelers als Hamer, El Hankouri, Hansson en Fernandes mogen invallen.
Wanneer is Van Beek weer terug?
Die is vast #viesdik gok ikquote:Op donderdag 22 september 2016 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Jezus christus wat lelijk.
[ afbeelding ]
Ja...dat is wel zonde...Tapia heeft echt nog geen kans gehad. Waarom is die ooit gekocht? Ik ga bijna denken dat ie Gio's vrouw heeft gepaktquote:
Die bron had het bijna goed (gegokt). Vilhena speelt dus.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gio wil toch zo goed als het volledige tweede elftal opstellen geloof ik? Dus Jorgensen en Vilhena spelen in dat geval niet.
Ik meen gelezen te hebben dat hij o.m. Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer wilde gaan opstellen.
Heel voorspelbaar spel vrees ik. Ik zie twee spelers met hun verkeerde been op de vleugels en twee backs die graag opkomen. Voeg daar een hele lange spits aan toe en je hebt alle recepten voor voorzetten galore. Ben vooral benieuwd naar Gustafson.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bron had het bijna goed (gegokt). Vilhena speelt dus.
Ben benieuwd naar dit middenveld.
Sowieso speel je straks ook noodgedwongen een maand zonder El Ahmadi.
Verder is het wel interessant om te zien hoe 4-3-3 (ipv Toornstra tussen de linies) tegen een kleine tegenstander uitpakt.
Die was bij Twente al niet best, dus ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:29 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja...dat is wel zonde...Tapia heeft echt nog geen kans gehad. Waarom is die ooit gekocht? Ik ga bijna denken dat ie Gio's vrouw heeft gepakt
Bedankt, dat nemen we meequote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, er van uit dat Feyenoord vanavond wint...
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, er van uit dat Feyenoord vanavond wint...
Dat was toen nog met een elftal vol vedetten als Makaay, Tomasson en Van Bronckhorst zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:09 schreef macca728 het volgende:
In 2008 werd het gewoon 0-0 na 90 minuten, Feyenoord won na verlenging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |