Was voor mij ook de eerste keer maar vond het wel nice. Na 13 games 11 gewonnen en daarna gestopt.quote:Op zondag 6 november 2016 21:55 schreef Wicky15 het volgende:
Pff, zit me echt kapot te ergeren. Nog 1 overwinning en dan zit ik in Gold3, en dan kap ik ermee![]()
Eerste keer dat ik weekend league doe en ook de laatste keer.
Vrijdagquote:Op maandag 7 november 2016 11:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was voor mij ook de eerste keer maar vond het wel nice. Na 13 games 11 gewonnen en daarna gestopt.
Wanneer worden de rewards eigenlijk gegeven?
het is ook gewoon irritant.. speel soms wel 10 potjes in draft voordat ik in de 2e ronde eruit ligquote:Op dinsdag 8 november 2016 02:39 schreef Kidjuh het volgende:
Worden aardig wat mensen om geband, zou het niet doen.
En terecht. Vind het maar kansloosquote:Op dinsdag 8 november 2016 02:39 schreef Kidjuh het volgende:
Worden aardig wat mensen om geband, zou het niet doen.
Squad A omdat Dybala. Zelf (nog) niet mee gespeeld. Maar als ik tegen hem moet schiet hij ze van alle hoeken erinquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Nystiq het volgende:
Weet iemand hoe je bij de live chat van EA komt?
En welke team zal ik doen:
Squad A:
[ afbeelding ]
Squad B:
[ afbeelding ]
Haha, ja en zijn dribbling is insane.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Squad A omdat Dybala. Zelf (nog) niet mee gespeeld. Maar als ik tegen hem moet schiet hij ze van alle hoeken erin
Die lijkt mij persoonlijk het chillst van de 3quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Haha, ja en zijn dribbling is insane.
Of deze:
[ afbeelding ]
Heb veel goede dingen over SIF Immobile gehoordquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die lijkt mij persoonlijk het chillst van de 3
Heb met de gewone gespeeld, en die vond ik al erg fijn spelen, dus de SIF zal zeker heel chill zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Heb veel goede dingen over SIF Immobile gehoord
Hahaha ja, hoop dat Trump wint. Super troll danquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb met de gewone gespeeld, en die vond ik al erg fijn spelen, dus de SIF zal zeker heel chill zijn
Ben je ook verkiezingen aan het kijken?
Lijkt er wel op. Maar we zullen zien. Morgen gelukkig vrijquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Hahaha ja, hoop dat Trump wint. Super troll dan
Inderdaad, kan nog lang duren dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Maar we zullen zien. Morgen gelukkig vrij
Serie Aquote:Op woensdag 9 november 2016 17:12 schreef Wicky15 het volgende:
Heb ongeveer 150k en daar komt dan nog 45k bij van de Weekend League. Weet niet welk team ik moet maken, twijfel tussen Liga BBVA & Bundesliga. Iemand tip?
hybridquote:Op woensdag 9 november 2016 17:12 schreef Wicky15 het volgende:
Heb ongeveer 150k en daar komt dan nog 45k bij van de Weekend League. Weet niet welk team ik moet maken, twijfel tussen Liga BBVA & Bundesliga. Iemand tip?
Ja, ook al aan gedacht. Maar vind dat zo kut met blessuresquote:
Is geen rocket science hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, ook al aan gedacht. Maar vind dat zo kut met blessures![]()
Daarnaast kan ik ook echt totaal geen hybrid maken.
Eens even over nadenken. Maar vind jij het niet vervelend met blessures? Of heb je geen hybridquote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen rocket science hoor
Het is vooral handig om de zwakke positie van een bepaalde competitie te omzeilen.
Heb niet echt vaak last van blessures nu na de patch. En als het er een is dan is het zelden meer dan 1 wedstrijd. Je kan dan gewoon een potje tegen TOTW spelen met een bronze team (en je blessure bij de squad reserves) en dan dashboarden na een paar sec. Geen loss en je speler is weer fit.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Eens even over nadenken. Maar vind jij het niet vervelend met blessures? Of heb je geen hybrid
Oh, dat wist ik niet. Thanks voor de tipquote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb niet echt vaak last van blessures nu na de patch. En als het er een is dan is het zelden meer dan 1 wedstrijd. Je kan dan gewoon een potje tegen TOTW spelen met een bronze team (en je blessure bij de squad reserves) en dan dashboarden na een paar sec. Geen loss en je speler is weer fit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |