Ja klopt, maar ik ga Matic wegdoen. Pogba naar LCM en dan een nieuwe CAM nodig. Misschien nog een sterkere spits dan Musa.quote:
Shaq attackquote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef mrkos het volgende:
Die gebruik ik ook![]()
De mensen die een PL team hebben, wie hebben jullie op rechtsbuiten?
Hoe komen mensen toch aan al die coins pfffquote:Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ga Matic wegdoen. Pogba naar LCM en dan een nieuwe CAM nodig. Misschien nog een sterkere spits dan Musa.
Nice man! Kun je mooie pakketjes mee krijgen en natuurlijk coins!quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:06 schreef Wicky15 het volgende:
Eerste keer dat ik weekend league doe. Heb me gekwalificeerd via divisies. 4 potjes gespeeld nu, 4 gewonnenDoe het vooral nu omdat er geen voorwaarden zijn voor je team
Ben benieuwd hoe lastig het is en waar ik terecht kom.
Ik gebruik hem als spits (wel LF gemaakt voor meer chem) en hij is geniaal goed. Beste BPL optie in de spits imoquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:39 schreef mrkos het volgende:
[..]
Nice man! Kun je mooie pakketjes mee krijgen en natuurlijk coins!
Trouwens, zal het uitmaken als je Martial, die normaal LM is, in de spits zal zetten? Hoor er namelijk goede verhalen over, iemand???
Tnx voor je feedback en inderdaad, hij lijkt me echt geweldig op die positie, alleen heb nog nooit positiewisselingen gedaan, maar dat maakt dus geen reet uit?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem als spits (wel LF gemaakt voor meer chem) en hij is geniaal goed. Beste BPL optie in de spits imo
https://wefut.com/player/17/8869/anthony-martialquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:45 schreef mrkos het volgende:
[..]
Tnx voor je feedback en inderdaad, hij lijkt me echt geweldig op die positie, alleen heb nog nooit positiewisselingen gedaan, maar dat maakt dus geen reet uit?
Rooney cam, pogba rcm, Gundogan lcm, Kante cdm en Shaw lbquote:Op donderdag 3 november 2016 21:12 schreef Nystiq het volgende:
Iemand tips om dit team beter te maken met 110k? Speelt echt niet lekker om eerlijk te zijn.. (Pogba untradeable btw)
[ afbeelding ]
Griezquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:21 schreef E-Dubble het volgende:
Kunnen jullie mij ook even helpen? Speel nu met dit team en heb nog 50k, wat zouden jullie doen: sparen voor IF Carrasco en OTW Morata of voor een betere spits: Griezmann/ Benzema ?
[ afbeelding ]
Nou 3 potjes gedaan en 3 goals! Prima speler voor in de spits!quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem als spits (wel LF gemaakt voor meer chem) en hij is geniaal goed. Beste BPL optie in de spits imo
Thanks, denk dat ik benzema haal inderdaad. vooral omdat deze fifa physical toch wel erg belangrijk isquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:11 schreef realbase het volgende:
ik heb met griez gespeeld en vond hem niet sterk genoeg. Speel nu met benzema en voor mij werkt dat beter
Pogba is untradeable, en had Robben in een pack gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe komen mensen toch aan al die coins pfff
Benzema is echt een super lazy spits.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:32 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Thanks, denk dat ik benzema haal inderdaad. vooral omdat deze fifa physical toch wel erg belangrijk is
Topquote:Op zondag 6 november 2016 14:21 schreef julian6 het volgende:
Ik heb op de xbox one een online squad update gedaan, maar nu staat bij Ajax cillessen opeens weer in de goal en zijn allerlei spelers verdwenen uit de basis. Hoe kan dit? Voor de update klopte alles nog wel.. kan ik dit op de een of andere manier terugdraaien?
edit: een squad reset + nogmaals de update downloaden heeft het probleem opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |