Ik heb hem nu in m'n Spaanse team staan samen met Kroos is het echt een dodelijk duo !!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Netjes, al heb ik geen idee hoeveel die waard is
Waarom niet Insigne? Ik heb Perisic ook gehad, heeft wel goede loopacties, maar is niet zo snel... Inmiddels al 4 of 5 hele andere team gehad pffffquote:Op woensdag 2 november 2016 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Wat vinden jullie de fijnste linksbuiten in Serie A? Heb nu El Shaarawy & Perisic, maar Perisic bevalt me niet echt. Heb hem vooral vanwege zijn fysiek, maar spelen met hem lukt niet echt
Ga Insigne eens proberen inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:52 schreef mrkos het volgende:
[..]
Waarom niet Insigne? Ik heb Perisic ook gehad, heeft wel goede loopacties, maar is niet zo snel... Inmiddels al 4 of 5 hele andere team gehad pffffToch nu maar weer naar de PL
Ik heb echt geen idee, snap het ook niet echt. Je kan toch geen coins meenemen naar een volgende FIFA?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:22 schreef mrkos het volgende:
Heb ik ook even een algemeen vraagje... Toen ik FIFA 17 installeerde en FUT starte vroegen ze me of ik mijn coins wilde meenemen van FIFA 16. Heb toen ja geklikt maar kreeg maar 730 puntjes. Nu deed ik net FIFA 16 erin en ik had Neymar Bale etc etc... Heel veel puntjes zeg maar... Als ik deze spelers allemaal verkoop, krijg ik dan de puntjes alsnog? Of is er een omweg voor?
Ze vroegen of je je FIFA points wilde meenemen, niet je coins.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:22 schreef mrkos het volgende:
Heb ik ook even een algemeen vraagje... Toen ik FIFA 17 installeerde en FUT starte vroegen ze me of ik mijn coins wilde meenemen van FIFA 16. Heb toen ja geklikt maar kreeg maar 730 puntjes. Nu deed ik net FIFA 16 erin en ik had Neymar Bale etc etc... Heel veel puntjes zeg maar... Als ik deze spelers allemaal verkoop, krijg ik dan de puntjes alsnog? Of is er een omweg voor?
Zou het niet doen. Is toch niet leuk.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:18 schreef mrkos het volgende:
Ah oke tnx, nee klopt zie het nu ook... Misschien kan ik het verkopen aan zo'n fut site... Hebben jullie ervaring met het kopen van coins? Of doen jullie daar niet aan?
Snap echt niet waarom je zoveel geld erin zou stoppen. Als je direct elke speler kan kopen die je wil zou voor mij de lol er wel een beetje vanaf zijnquote:Op donderdag 3 november 2016 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben nu ook volop aan FUT begonnen, heb het nog nooit gespeeld jaren hiervoor.
Mijn team
http://www.futbin.com/17/squad/243471
Hadden jullie Koen nog gezien ? Even 500 euro aan fifa points er ingestopt haha
Als FIFA lekker gaat dan is het een heel chill spel maar als het kut gaat is het 't meest frustrerende kutspel ooitquote:Op donderdag 3 november 2016 19:02 schreef mrkos het volgende:
Dat doe ik ook niet. Ik heb nu een redelijk team staan, maar het gaan nog niet zoals ik wil en dan kan fifa toch wel frustrerend zijn
Precies dat jaquote:Op donderdag 3 november 2016 19:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als FIFA lekker gaat dan is het een heel chill spel maar als het kut gaat is het 't meest frustrerende kutspel ooit
Pogba naar Kante, Kante op CVM. En dan Eriksen op 10, heerlijke speler.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:12 schreef Nystiq het volgende:
Iemand tips om dit team beter te maken met 110k? Speelt echt niet lekker om eerlijk te zijn.. (Pogba untradeable btw)
[ afbeelding ]
Coutinho wat een held is dat, heerlijk spelertje op fut!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:17 schreef mrkos het volgende:
Ik heb sinds kort Rooney in de spits ( aangezien de rest van de spitsen niet heel best zijn ) Santi Carzorla op de nummer 10, maar Coutinho doet het daar ook heel goed. dan doe je LB Martial en RB inform Walcott?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |