Je moeder is belachelijkquote:Op maandag 10 oktober 2016 00:59 schreef Catkiller het volgende:
Wat lekker simpel weer om zelfs de ouders van iemand op FOK! serieus te gaan bashen.
Blijkbaar is er met jullie ouders ook een hoop mis anders dan zou je niet zo belachelijk praten.
Hoe weet jij dat? Heeft ie dat ooit gezegd ergens?quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:31 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zit hij überhaupt in dat schuurtje? Wat is het verhaal achter het schuurtje?
Hij betaalt 400 euro per maand aan kostgeld, het betrekken van een normale kamer in het huis zou dan tot de mogelijkheden moeten behoren.
krijg je geen gratis voedsel bij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:31 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zit hij überhaupt in dat schuurtje? Wat is het verhaal achter het schuurtje?
Hij betaalt 400 euro per maand aan kostgeld, het betrekken van een normale kamer in het huis zou dan tot de mogelijkheden moeten behoren.
Jij houdt er keer op keer een, op zijn zachtst gezegd, merkwaardige beredenatie op na.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:59 schreef Catkiller het volgende:
Wat lekker simpel weer om zelfs de ouders van iemand op FOK! serieus te gaan bashen.
Blijkbaar is er met jullie ouders ook een hoop mis anders dan zou je niet zo belachelijk praten.
Bedankt voor de lovende woorden hobbyNSB'er. Waar ben je nu om TRs te zetten, of doe je dat alleen als het in een SC waar je niet post te ver gaat volgens jou?quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij houdt er keer op keer een, op zijn zachtst gezegd, merkwaardige beredenatie op na.
Hoop maar niet dat 31 je leeftijd was toen je jezelf hier registreerde zeg, dat zou best zielig zijn voor jou.quote:
Ja, enkele maanden geleden ergens in deze reeks of op AutoWeek.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:19 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heeft ie dat ooit gezegd ergens?
En ook nog eens een duidelijk en coherent verhaal.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:31 schreef Rectum het volgende:
Toch mooi dat de vragen in dit topic ook met een filmpje beantwoord worden.
De hypocrisie is tenenkrommend. Het is jij die aan het janken is in de FB en hier. Voel jij je er zo onzeker door dat je jouw zielige gedrag op mij moet projecteren?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor de lovende woorden hobbyNSB'er. Waar ben je nu om TRs te zetten, of doe je dat alleen als het in een SC waar je niet post te ver gaat volgens jou?
Zelfs geen post in FB, care je niet meer of zo?!
trquote:Op maandag 10 oktober 2016 15:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De hypocrisie is tenenkrommend. Het is jij die aan het janken is in de FB en hier. Voel jij je er zo onzeker door dat je jouw zielige gedrag op mij moet projecteren?
Geen idee wat je ook loopt te janken constant over TR's, ik heb er geloof ik maar 2 gedaan in de 3 jaar tijd dat ik hier zit. Geen ervan in dat kneuzenclubje van je.
quote:Op donderdag 29 september 2016 06:18 schreef Mark031 het volgende:
Voor mij is de lol er nu wel vanaf. Dit gaat helemaal nergens meer over.
Eerst maakt hij een compleet kanaal genaamd DeZeurendeChauffeur o.i.d. met een shitload aan filmpjes waarin hij commentaar levert op andere weggebruikers. Vervolgens verwijdert hij alles, omdat hij zichzelf niet als een debiel wil neerzetten.
En nu maakt hij opnieuw precies dezelfde filmpjes om het vervolgens weer te verwijderenHoe vaak gaat deze cyclus zich nog herhalen.
Als je maar weet dat ik een tr gezet heb!!! Opletten, jonguh, anders zet ik er nog een.quote:
Laat het me weten, mocht het leven ophouden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik een tr gezet heb!!! Opletten, jonguh, anders zet ik er nog een.
Pas op manneke... anders zet ik er NOG een paar.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat het me weten, mocht het leven ophouden.
ik ben wel uitgenodigdquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:13 schreef JK het volgende:
Kreeg alweer een nieuwe uitnodiging voor een Youtube Creators Day in Amsterdam, in november. Zou Braddie 'm nu wel ook hebben gekregen? Ik zou niet weten wat ik daar moet doen.
Ben hier toch wel dusdanig hardop om gegaan dat ik mijn vriendin wat moest uitleggenquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pas op manneke... anders zet ik er NOG een paar.
Dat is je geraden ook.. I'm watchin' you...quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben hier toch wel dusdanig hardop om gegaan dat ik mijn vriendin wat moest uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |