SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
homo.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomo![]()
Ik denk dat Petertje vanavond mevrouw Bosz even een goede beurt geeft. Moet toch ook wel opgelucht zijn met en goed spel en een resultaat.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat zei je vader gister ookquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt een mancrush op Lasse #nohomo
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.gr gr![]()
Ziyech zijn corners zijn trouwens 100x zo gevaarlijk als die van Gudeljals Bosz niet ingrijpt dan word ik mad
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
SEBN 2quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij zwemt een beetje.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Nouri al gezien?
Ik niet, maar dat komt misschien door het beperkte aantal pixels in mijn stream.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Goedzo Bosz.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Carlo l'ami bepaalt wie wat doet bij dode spelmomenten.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech zijn corners zijn trouwens 100x zo gevaarlijk als die van Gudeljals Bosz niet ingrijpt dan word ik mad
Charlie: How's it going in there?
Ziyech nooit meer van het middenveld halen Peter, bedankt.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: