o, ik ben toch mentaal beperktquote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat ik weet dat je me nog ziet staan
Mentaal uitgedaagdquote:
ik zal voortaan flink mijn best doenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik maak dagelijks lijstjes dus wie weet een andere keer wel
Niet luisteren naar de hatersquote:
ja echt mooi dat beginquote:
Oh je wilt m van mij?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw zou echt superblij zijn ;$
btr sunny day real estatequote:
dp reviews zijn alleen nuttig als je alles op super easy speeltquote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn favoriete users als ik een review wil van een game:
ck
herman
dp
Bedankt, Hermann is altijd zo niet objectief als het op bepaalde namen aankomt dus ik snap waarom ik nummer 1 ben.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn favoriete users als ik een review wil van een game:
ck
herman
dp
Oliver Kay ✔ @OliverKayTimesquote:
DAAR IS GODVERDOMME NIKS MIS MEEquote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp reviews zijn alleen nuttig als je alles op super easy speelt
niet mijn schuld dat alle xbox exclusives kut zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, Hermann is altijd zo niet objectief als het op bepaalde namen aankomt dus ik snap waarom ik nummer 1 ben.
rt 90's emolife allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
haha ga jezelf snijden vieze emoquote:Sunny Day Real Estate is een Amerikaanse emocore-band uit Seattle. Wikipedia
Eens, je speelt voor je plezier, als ik een uitdaging zoek dan kop ik wel een betonnen muur zodat ik net als Hans eindig.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
DAAR IS GODVERDOMME NIKS MIS MEE
Was je moeder maar exclusief zodat ze minder kut wasquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet mijn schuld dat alle xbox exclusives kut zijn
Oh, ja, ben niet zo rijkquote:
kun je net zo goed lekker playthrough op youtube gaan kijkenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt 90's emolife alleslolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Is rust nu toch?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oliver Kay ✔ @OliverKayTimes
Northampton fans telling Mourinho "You're getting sacked in the morning" and, more imaginatively, "You're just a s**t Guardiola". 1-1
9:32 PM - 21 Sep 2016
436 436 Retweets 249 249 likes
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt 90's emolife alleshahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://premier-league-str(...)-united-live-stream/quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is rust nu toch?
Wel weer blamage ja
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
haha ga jezelf snijden vieze emo
typische xbox speler, altijd moedergrapjesquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was je moeder maar exclusief zodat ze minder kut was
In jouquote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar heb je zin in duifje
jij wint het liefst met 10-0 zonder na te hoeven denken?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvdquote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Trollscience het volgende:
is that a Promise Ring 12-inch in your pocket or are you just happy to see
Die 12-jarigen die op de Xbox zitten dissen je een depressie in.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
typische xbox speler, altijd moedergrapjes
Dat kan ik me niet herinneren. Maar ben blij dat het je aan het lachen maakte.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd al, je bent alleen geen helder licht en had het nooit door. Moest ook heel hard lachen toen je tegen Chloro zei dat we vriendjes waren.
Zal extra baantje nemen om m te kunnen kopenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is die duur? vond gwn cute
hey prof, tijdje niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij wint het liefst met 10-0 zonder na te hoeven denken?
jij denkt ik speel fifa ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij wint het liefst met 10-0 zonder na te hoeven denken?
ja dikke maatjes, ha dikquote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey prof, tijdje niet gezien
was ik altijd aardig of niet aardig tegen jou? ben ik vergeten
luister alleen nog maar muziek die Spotify mij aanraadt n.a.v. muziek die ik van Drug gekregen heb, sorryquote:
er praat iemand over 10.000 euro verdienen maar weet niet waar het wegkomtquote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://premier-league-str(...)-united-live-stream/
Nu de rest nogquote:
Weet de uitkomst alquote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weer nieuw hoofdstuk voor mijn onderzoek
ik vroeg waar je was, nadat je een week niet online was geweest schijnbaar, en ineens duik je opquote:Op woensdag 21 september 2016 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok dan verandert dat vanaf nu, krijg juk
nee, vind whatsapp berichtje met gefeliciteerd al lief genoegquote:Op woensdag 21 september 2016 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal extra baantje nemen om m te kunnen kopen
Als je d nog maar werktquote:
ik was degene die vroeg waar hij was steel mijn shine nietquote:Op woensdag 21 september 2016 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vroeg waar je was, nadat je een week niet online was geweest schijnbaar, en ineens duik je op
toeval? ik denk van niet
Ohquote:Op woensdag 21 september 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, vind whatsapp berichtje met gefeliciteerd al lief genoeg
heb ik wat gemist? ik vroeg jou of hermann nog leefde en toen begon je omg waar is hermann etcquote:Op woensdag 21 september 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was degene die vroeg waar hij was steel mijn shine niet
oh ja dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? ik vroeg jou of hermann nog leefde en toen begon je omg waar is hermann etc
Heb nog wel wat data voor jequote:Op woensdag 21 september 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik schrijf gewoon door
ik ben vaker een week weg dus voel je niet zo speciaal soepzuigerquote:Op woensdag 21 september 2016 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vroeg waar je was, nadat je een week niet online was geweest schijnbaar, en ineens duik je op
toeval? ik denk van niet
Je bent gewoon bang voor de blauwen.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig voor jou ben ik een beschaafde playstation speler dus zal ik me gedeisd houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |