wat is er? las het niet, vast gemistquote:Op woensdag 21 september 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij negeert me zelfs nu, vind ik niet fijn
Is wel beetje ruime schatting verder maarja, wel een leuke gedachte experiment.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat was ook mijn gedachte toen ik het las
komt door je mentale beperkingquote:
ik vond het zeer betreurend dat ik niet in je leuke users lijstje stondquote:Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er? las het niet, vast gemist
Ja magquote:Op woensdag 21 september 2016 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik die voor mijn verjaardag?! ;$$$$$$$$
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind jou maar weinig nadenken
Altijd al, je bent alleen geen helder licht en had het nooit door. Moest ook heel hard lachen toen je tegen Chloro zei dat we vriendjes waren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegen mij was je dat nooit. Nu wel.
quote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Trollscience het volgende:
oude green day nooit geluisterd
nieuwe dingen die ik ken zijn iig veel te cringy
basket case is wel leuk maar die is wel ouder vgm
niet gelezenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat nog iemand je moet
niet gelezenquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt door je mentale beperking
Zodat ik weet dat je me nog ziet staanquote:
Dat snap ik. Maar ik maak dagelijks lijstjes dus wie weet een andere keer welquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond het zeer betreurend dat ik niet in je leuke users lijstje stond
Haha ja, mooi was datquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd al, je bent alleen geen helder licht en had het nooit door. Moest ook heel hard lachen toen je tegen Chloro zei dat we vriendjes waren.
o, ik ben toch mentaal beperktquote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat ik weet dat je me nog ziet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |