Ja bij Samson ook al, vegan eten is verder heul goed voor je...quote:
Na Kuzu lig ik nog uuuuuren wakker, vrees ik. Ik heb geen antihistaminica in huisquote:Op woensdag 21 september 2016 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, wanneer is Kuzu? ik wil slapen.
F.
Vorig jaar opperde er nog iemand dat ze na 23:00 uur dacht ik, zouden stemmen of ze nog wel door zouden gaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan moeten er Klein Bontes en Krol ook nog aan het woord komen
Idd van Thieme verwacht ik juist technologische innovatie en space investering.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef icloud het volgende:
Zou ze weten dat er veeeeeeel te weinig vruchtbare grond is om iedereen te voorzien van plantaardig eten?
Dat is verplichtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Vorig jaar opperde er nog iemand dat ze na 23:00 uur dacht ik, zouden stemmen of ze nog wel door zouden gaan.
http://www.onegreenplanet(...)rowth-ditching-meat/quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef icloud het volgende:
Zou ze weten dat er veeeeeeel te weinig vruchtbare grond is om iedereen te voorzien van plantaardig eten?
Jawel, het ordeboek schrijft voor dat uiterlijk 23:00 uur de vergadering eindigd tenzij de kamer besluit tot een uitzondering.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Maar ze doen het blijkbaar nooit...
Dat niet alleen, het is ook de generatie die het meest geprofiteerd heeft. Daarnaast hebben ze niet betaald voor de bankencrisis.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef Verbal het volgende:
De ENIGE fucking leeftijdscategorie die er de afgelopen 10 jaar op vooruit is gegaan is 65+
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |