luister! je moet kijken op tweedekamer.nl die doet het beter. ik kijk daar nu ook op.quote:
Dat gaat niet op mijn tv.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister! je moet kijken op tweedekamer.nl die doet het beter. ik kijk daar nu ook op.
Ja nogmaals, dat kan niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister! je moet kijken op tweedekamer.nl die doet het beter. ik kijk daar nu ook op.
Dat wel, maar posten en kijken tegelijk op een apparaat is wat omslachtig.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig kqn dat, ze hebben een nieuwe player.
Bij dezequote:Op woensdag 21 september 2016 21:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgens mij willen ze naar huis. Weer geen interrupties.
KleinGod komt nogquote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Na Kuzu haak ik af, dan wordt het echt niks meer denk ik.
En dan wilders laten reageren.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Na Kuzu haak ik af, dan wordt het echt niks meer denk ik.
Ik hoop bij Kuzu op veeel interrupties inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan wilders laten reageren.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Thieme voorts nog van mening zijn dat er een einde moet komen aan de bio-industrie?
Ze is Mr.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Zou ze gymnasium gedaan hebben, of is dit wikipediawijsheid van d'r?
Ja, dat weet ik. Maar dat kun je ook worden met atheneum.quote:
Dat is alles hier.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:57 schreef Evertjan het volgende:
zorgpremie is toch een vorm van verkapte belasting???
Lol. alleen iemand die zelf gymnasium heeft gedaan, vraagt zich dit af natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Zou ze gymnasium gedaan hebben, of is dit wikipediawijsheid van d'r?
Ze strijden er volgens deheer Klaver al jaren tegen, maar volgend jaar heeft hij het in een keer zó goed aangepakt dat hij er de hele zorg mee kan betalenquote:Op woensdag 21 september 2016 22:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Alsof die brievenbusfirma's in Nederland blijven als ze meer belasting moeten betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |