oowh okee. druk zeker?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, rennen (lees een heel klein beetje rennen en vooral veel lopen).
Valt me nog mee als het er maar 2,5 miljoen zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onderwijs. Op zich mee eens. Maar dat we 2 ½ miljoen zogenaamde laaggeletterden in NL hebben... hoe kan dat ineens?
ja maar we moeten ook bang zijn. en waarom zou nederland zoveel buitenlanders moeten opvangen. das toch belachelijk.quote:
Ben ik met je eens. We moeten een middenweg vinden.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
Nexit is wel onzinnig, maar moet wel wat gebeuren in EU-verband. Moet echt hervormen.
Tegelijkertijd één van de landen met de hoogste opgeleide bevolking ter wereld hè.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Valt me nog mee als het er maar 2,5 miljoen zijn
Beginnen met dat rondtrekkende kermis tussen Brussel en Straatsburg, zou ik zeggen. Is belangrijk om te laten zien dat het je ernst is.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. We moeten een middenweg vinden.
Ja, maar het percentage hoog opgeleiden is ruim onder de 50%, al doen steeds meer mensen een hbo opleiding of hoger.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd één van de landen met de hoogste opgeleide bevolking ter wereld hè.
Absoluut.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beginnen met dat rondtrekkende kermis tussen Brussel en Straatsburg, zou ik zeggen. Is belangrijk om te laten zien dat het je ernst is.
Alleen Zijlstra over boodschapjes in Frankrijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Geen interrupties? (heb een stukje gemist)
Z'n boodschap voor de verkiezingen is ook net niksquote:
25% hoog, 50% middelbaar, 25% laag in 2008.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja, maar het percentage hoog opgeleiden is ruim onder de 50%, al doen steeds meer mensen een hbo opleiding of hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |