Vorig jaar opperde er nog iemand dat ze na 23:00 uur dacht ik, zouden stemmen of ze nog wel door zouden gaan.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan moeten er Klein Bontes en Krol ook nog aan het woord komen
Idd van Thieme verwacht ik juist technologische innovatie en space investering.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef icloud het volgende:
Zou ze weten dat er veeeeeeel te weinig vruchtbare grond is om iedereen te voorzien van plantaardig eten?
Dat is verplichtquote:Op woensdag 21 september 2016 22:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Vorig jaar opperde er nog iemand dat ze na 23:00 uur dacht ik, zouden stemmen of ze nog wel door zouden gaan.
http://www.onegreenplanet(...)rowth-ditching-meat/quote:Op woensdag 21 september 2016 22:45 schreef icloud het volgende:
Zou ze weten dat er veeeeeeel te weinig vruchtbare grond is om iedereen te voorzien van plantaardig eten?
Jawel, het ordeboek schrijft voor dat uiterlijk 23:00 uur de vergadering eindigd tenzij de kamer besluit tot een uitzondering.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Maar ze doen het blijkbaar nooit...
Dat niet alleen, het is ook de generatie die het meest geprofiteerd heeft. Daarnaast hebben ze niet betaald voor de bankencrisis.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef Verbal het volgende:
De ENIGE fucking leeftijdscategorie die er de afgelopen 10 jaar op vooruit is gegaan is 65+
V.
Ik meende dat diegene vorig jaar zei dat er nooit een beroep op werd gedaan. Maar mogelijk melden ze het nu vooraf bij de voorzitter.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Jawel, het ordeboek schrijft voor dat uiterlijk 23:00 uur de vergadering eindigd tenzij de kamer besluit tot een uitzondering.
Als een meerderheid van de fractievoorzitters melde dat ze door willen hoeft de voorzitter uiteraard geen stemming te houden.
300 triljardtriljoen euro spaargeld binnen die groep.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:50 schreef Verbal het volgende:
De ENIGE fucking leeftijdscategorie die er de afgelopen 10 jaar op vooruit is gegaan is 65+
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |