Nee? Waarom moet Wilders dan bij elk publiek optreden een kogelwerend vest dragen? Waarom moet hij in safe houses slapen? Waarom moet hij overal beveiligd worden en moet hij zijn agenda voorleggen aan de beveiliging ter goedkeuring terwijl tegelijkertijd Rutte zonder één bodyguard kan gaan en staan waar hij wilt?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil is dat in een land met een meerderheid moslims, de rest van de bevolking door hen onderdrukt kan worden, dat kan nu nog lang niet.
Maar dit proberen we al decennia. En toch zien we deze percentages: 11% van de moslims in Nederland vindt dat je geweld mag gebruiken om de islam te verdedigen. Zie je hier werkelijk geen gigantisch probleem in naarmate deze gemeenschap groeit?quote:Dit is wel een gevaar waar we voor op moeten passen, maar naar mijn mening bereik je dat door op nationale schaal de moslims die er al zijn zo goed mogelijk moet laten integreren. Dit kan door segregatie en polarisatie tegen te gaan.
Het standaard riedeltje over het wahabisme en salafisme stoppen is kenmerkend voor mensen die nog steeds van mening zijn dat het probleem een paar rotte appels betreft.quote:Op internationale schaal zal er via soft-politics (landen simpelweg bombarderen en binnenvallen helpt niet is al gebleken) een eind moeten worden gemaakt aan de wijdverspreide politieke islam en de invloed van Saudi-Arabië en het wahabisme en salafisme. Dat is een grote uitdaging die de wereld samen aan moet gaan, zonder er een strijd tussen de (hele) islam en de westerse wereld van te maken.
Waarvan aktequote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nee? Waarom moet Wilders dan bij elk publiek optreden een kogelwerend vest dragen? Waarom moet hij in safe houses slapen? Waarom moet hij overal beveiligd worden en moet hij zijn agenda voorleggen aan de beveiliging ter goedkeuring terwijl tegelijkertijd Rutte zonder één bodyguard kan gaan en staan waar hij wilt?
Waarom zijn cartoonisten bang om Mohammed af te beelden dan wel te publiceren?
Waarom werden homo's op grote schaal lastiggevallen in asielzoekerscentra?
Waarom worden vrouwen massaal lastiggevallen door mensen uit islamitische landen?
Worden deze problemen bij een groeiende islamitische gemeenschap:
A) Groter;
B) Hetzelfde;
C) Kleiner.
Als je het met me eens bent dat het antwoord A is, dan is het toch logisch dat we moeten voorkomen dat deze gemeenschap nóg groter wordt?
[..]
Maar dit proberen we al decennia. En toch zien we deze percentages: 11% van de moslims in Nederland vindt dat je geweld mag gebruiken om de islam te verdedigen. Zie je hier werkelijk geen gigantisch probleem in naarmate deze gemeenschap groeit?
[..]
Het standaard riedeltje over het wahabisme en salafisme stoppen is kenmerkend voor mensen die nog steeds van mening zijn dat het probleem een paar rotte appels betreft.
Het is niet een klein percentage. De verschrikkelijke, mensonterende opvattingen zijn wijdverspreid in islamitische gemeenschappen:
[ afbeelding ]
Dit zijn opvattingen die steeds meer aangehangen worden in Nederland naarmate wij hier iedereen maar toelaten. Zie je werkelijk niet hoe groot dit gevaar kan zijn voor onze cultuur?
Tel tot 10quote:Op woensdag 21 september 2016 20:58 schreef hmmmz het volgende:
WHAHAHAH WAT IS PECHTOLD TOCH GRAPIG. IK GA OP HEM STEMMEN
HAHAWHHAAH LOLLERSEINZEE!!!111!!
Heel gevaarlijk ja, de wetsvoorstellen om de doodstraf voor afvalligheid in te voeren liggen er al.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nee? Waarom moet Wilders dan bij elk publiek optreden een kogelwerend vest dragen? Waarom moet hij in safe houses slapen? Waarom moet hij overal beveiligd worden en moet hij zijn agenda voorleggen aan de beveiliging ter goedkeuring terwijl tegelijkertijd Rutte zonder één bodyguard kan gaan en staan waar hij wilt?
Waarom zijn cartoonisten bang om Mohammed af te beelden dan wel te publiceren?
Waarom werden homo's op grote schaal lastiggevallen in asielzoekerscentra?
Waarom worden vrouwen massaal lastiggevallen door mensen uit islamitische landen?
Worden deze problemen bij een groeiende islamitische gemeenschap:
A) Groter;
B) Hetzelfde;
C) Kleiner.
Als je het met me eens bent dat het antwoord A is, dan is het toch logisch dat we moeten voorkomen dat deze gemeenschap nóg groter wordt?
[..]
Maar dit proberen we al decennia. En toch zien we deze percentages: 11% van de moslims in Nederland vindt dat je geweld mag gebruiken om de islam te verdedigen. Zie je hier werkelijk geen gigantisch probleem in naarmate deze gemeenschap groeit?
[..]
Het standaard riedeltje over het wahabisme en salafisme stoppen is kenmerkend voor mensen die nog steeds van mening zijn dat het probleem een paar rotte appels betreft.
Het is niet een klein percentage. De verschrikkelijke, mensonterende opvattingen zijn wijdverspreid in islamitische gemeenschappen:
[ afbeelding ]
Dit zijn opvattingen die steeds meer aangehangen worden in Nederland naarmate wij hier iedereen maar toelaten. Zie je werkelijk niet hoe groot dit gevaar kan zijn voor onze cultuur?
hallo!!! je ziet toch zelf ook wel dat er iets mis is met dit rare beleid. waarom zie je niet in wat voor problemen dit allemaal kan geven. ...in de toekomst.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk ja, de wetsvoorstellen om de doodstraf voor afvalligheid in te voeren liggen er al.
Onderwijs. Op zich mee eens. Maar dat we 2 ½ miljoen zogenaamde laaggeletterden in NL hebben... hoe kan dat ineens?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik moest even weg maar ik zie dat Pechtold het niet over de Islam heeft. Heeft Wilders hier toestemming voor gegeven?
poepen?quote:Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik moest even weg maar ik zie dat Pechtold het niet over de Islam heeft. Heeft Wilders hier toestemming voor gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |