ywquote:Op woensdag 21 september 2016 18:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik verliezen van mmg, bedankt voor de redding
wut.SEX / baffen/butt sniffing.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah zo. Ik bedoelde gewoon dat ik cool vind dat je hier elke keer met een nieuw typetje komt aanzetten. Van vermeend transgender, naar BB-fan, en dan weer een kloon en dan weer professioneel baffer en zo
dit is echt stom toeval, denk ikquote:Op woensdag 21 september 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wut.SEX / baffen/butt sniffing.
1997 beldequote:Op woensdag 21 september 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer verder bouwen aan mijn Sims huis.
Zorg eens voor een leuke bijdrage in plaats van rare vragen stellen en over vreemde onderwerpen te beginnen de hele tijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wut.SEX / baffen/butt sniffing.
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij staat op een heel ander lijstje
Ik heb wat kleine verbouwingen gedaan aan m'n Lego treinstation vandaag.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Lekker vuurpijl in huis afsteken, deur verwijderen van de kamer, versneld afspelen en dan weer een paar geesten rijkerquote:Op woensdag 21 september 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Denk jij dat de studie rechten in Leiden goed is of kun je beter in Purmerend gaan wonen?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zorg eens voor een leuke bijdrage in plaats van rare vragen stellen en over vreemde onderwerpen te beginnen de hele tijd.
Vanavond niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Amarantha zin in een SMavondje?
Gewoon LOI en dan in Drenthe zitten.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk jij dat de studie rechten in Leiden goed is of kun je beter in Purmerend gaan wonen?
En rechten in Maastricht dan?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon LOI en dan in Drenthe zitten.
Ook leukquote:Op woensdag 21 september 2016 18:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wat kleine verbouwingen gedaan aan m'n Lego treinstation vandaag.
Hahahahahahhaha.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ze is gewoon jelly omdat jij wél in een maatje 32 past
Als je bereid bent meer dan eens te bukken op een avond wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:29 schreef zeer het volgende:
Denken jullie dat je veel geld verdient na een rechten studie in Groningen?
Waarom zou ik kinderkleding aan willen. Ik ben Niels nietquote:Op woensdag 21 september 2016 18:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ze is gewoon jelly omdat jij wél in een maatje 32 past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |