Sluw, moest voor het eerst beetje grinniken om jequote:Op woensdag 21 september 2016 18:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alleen de knapste man ben ik het mee eens, die laatste weet ik niet.
Haha ja natuurlijk, Roodhaarquote:Op woensdag 21 september 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
Zelda Kurovski is mijn favoriete stripheldin.
En Roodhaar natuurlijk.
Heb een keer seks met een roodharig meisje gehad maar die had het helemaal kaal. Daar had ik dus geen kut (haha) aan.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
zou zo graag eens rood schaamhaar irl zien
ah zo. Ik bedoelde gewoon dat ik cool vind dat je hier elke keer met een nieuw typetje komt aanzetten. Van vermeend transgender, naar BB-fan, en dan weer een kloon en dan weer professioneel baffer en zoquote:Op woensdag 21 september 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
noel zei dat zijn favo transformer cellie is, en toen zei je dat ash die vn jou is.
Heette ze Julia?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een keer seks met een roodharig meisje gehad maar die had het helemaal kaal. Daar had ik dus geen kut (haha) aan.
Ken alleen Roodbaard, maar dat is iemand andersquote:Op woensdag 21 september 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
Zelda Kurovski is mijn favoriete stripheldin.
En Roodhaar natuurlijk.
Noel zei ook dat jij niet helemaal 100 bentquote:Op woensdag 21 september 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
noel zei dat zijn favo transformer cellie is, en toen zei je dat ash die vn jou is.
haha lekker jongquote:Op woensdag 21 september 2016 18:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een keer seks met een roodharig meisje gehad maar die had het helemaal kaal. Daar had ik dus geen kut (haha) aan.
Sta ik op jouw lijstje?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Noel zei ook dat jij niet helemaal 100 bent
Kapitein Roodbaard...quote:Op woensdag 21 september 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken alleen Roodbaard, maar dat is iemand anders
Is Zelda je alter ego die wel succesvol is in het leven?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kapitein Roodbaard...
Roodhaar:
[ afbeelding ]
Zelda Kurovski: Zie m'n fobo.
Ah zij dusquote:Op woensdag 21 september 2016 18:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kapitein Roodbaard...
Roodhaar:
[ afbeelding ]
Zelda Kurovski: Zie m'n fobo.
neequote:Op woensdag 21 september 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
Zullen we nu een lijst doen met lekkerste SC'ers met alleen medeklinkers in hun gebruikersnaam?
doodsbedreigingquote:Op woensdag 21 september 2016 18:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij staat op een heel ander lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |