Wat is een cantus?quote:Op maandag 26 september 2016 21:56 schreef MarieAlice het volgende:
Ik heb zin een cantus. Maar ik heb geen medestudenten, niet genoeg alcohol en wel buren.'t leven is hard.
Ik heb laatst een mega-geweldig filmpje gezien van een meisje van een jaar of 8 (ben een keislechte schatter), die haar arm heeft gebroken, in een ziekenhuisbed ligt en typisch Amerikaanse pijnstilling heeft gehad. Je lacht je rot.quote:Op maandag 26 september 2016 21:38 schreef MarieAlice het volgende:
Is this the real life, is this just fantasy?🍷🍷🎵🎶♩
klinkt tof, maar grenadine is dat geen siroop??quote:Op maandag 26 september 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
Awel, dan zingt ge met uw studentenkring liederen uit uw codex. Als uw presidium binnenkomt, begint ge met io vivat, en dan hangt het af van wat de cantor zeg5. Ge moet u houden aan wat de cantor beveelt, zoals ad fundum (uw glas in een keerleeg) of ad libitum (drinknzoveel ge wilt) en als ge niet goed bezig zijt, kunt ge een straf van de cantor krijgen, zoals een glas pure grenadine drinken. Dus op het eind van de avond zijt ge poepeloerezat en wordt ge door de willy in een kruiwagen naar de struiken gedaan.
Klinkt geweldig!quote:Op maandag 26 september 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
Awel, dan zingt ge met uw studentenkring liederen uit uw codex. Als uw presidium binnenkomt, begint ge met io vivat, en dan hangt het af van wat de cantor zeg5. Ge moet u houden aan wat de cantor beveelt, zoals ad fundum (uw glas in een keerleeg) of ad libitum (drinknzoveel ge wilt) en als ge niet goed bezig zijt, kunt ge een straf van de cantor krijgen, zoals een glas pure grenadine drinken. Dus op het eind van de avond zijt ge poepeloerezat en wordt ge door de willy in een kruiwagen naar de struiken gedaan.
Ja. Tis dan ook een straf en ge kotst daar een half uur vanquote:Op maandag 26 september 2016 22:08 schreef caroro het volgende:
[..]
klinkt tof, maar grenadine is dat geen siroop??
Duvel met fristiquote:Op maandag 26 september 2016 22:13 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ja. Tis dan ook een straf en ge kotst daar een half uur van
Maar tis beter dan levenden toog, waar dat ge uw armen omhoog moet doen en dan zetten ze daar iedereen z'n pint op, of duvel met fristi.
Ach, jenever met cecemel is ook niet datquote:Op maandag 26 september 2016 22:19 schreef caroro het volgende:
[..]
Duvel met fristi. Ik ff mazzel dat ik niet mag rekken en strekken
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 september 2016 22:47 schreef caroro het volgende:
Trusten! 4 jaar geleden lag ik nu pijnloos(epiduraal na keizersnede) naar onze verse dochter te staren
Ooh! Gefeliciteerd!🎉🌼🌻🌺🌹🌷🎂quote:Op maandag 26 september 2016 22:47 schreef caroro het volgende:
Trusten! 4 jaar geleden lag ik nu pijnloos(epiduraal na keizersnede) naar onze verse dochter te staren
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 september 2016 22:47 schreef caroro het volgende:
Nu hoofdpijn?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:53 schreef MarieAlice het volgende:
Oh wauw, het was lang geleden dat ik nogbzat was geweest.
Whaaat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:22 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Denk je dat ik continue bezopen rondloop dan?
Geen hoofdpijn?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Whaaat?
Ik vraag alleen of je een kater heb, omdat je gister gedronken hebt. Jij maakt wel een heule rare aanname ineens.
Jaaaa cantus is leuk!quote:Op maandag 26 september 2016 22:05 schreef MarieAlice het volgende:
Dus had je gewoon nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:25 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn?
Niet meer dan anders.
In czt kwam ik voor de chronische hoofdpijn.
Figured you could do the math.
Dat kon ik niet want ik heb wel hoofdpijn, maar niet meer dan anders.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dus had je gewoon nee kunnen zeggen.
Dat wel. Alhoewel. Bij ons waren ze daar vrij redelijk in.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jaaaa cantus is leuk!
(Als je niet de hele tijd de klos bent dan)
Ik doelde op de kater-vraag, in plaats van die rare aanname maken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:29 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat kon ik niet want ik heb wel hoofdpijn, maar niet meer dan anders.
Het was geen aanname, het was een sarcastische comment waarvan ik hoopte dat die je duidelijk zou maken dat ik nu even geen comments van jou hoef.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik bedoelde op de kater-vraag, in plaats van die rare aanname maken.
Het was een gewone vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Het was geen aanname, het was een sarcastische comment waarvan ik hoopte dat die je duidelijk zou maken dat ik nu even geen comments van jou hoef.
Je kan ook rekening houden met wat iemand vraagt. Oh wacht...quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het was een gewone vraag.
What happens in Vegas, stays in Vegas. (Oftewel: wat in CZ gebeurt hoeft hier niet door te dringen. We zijn allemaal volwassen en kunnen ons ook zo gedragen en dus gewoon normaal op elkaar reageren.)
Zolang je dat vraagt in een sarcastische post zal ik het niet begrijpen. Ik legde die link die jij wilde dus niet, zag niet in dat het sarcastisch was.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:43 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Je kan ook rekening houden met wat iemand vraagt. Oh wacht...
Hou gewoon op oke?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn inziens niet hoor, stelde gewoon een vraag.
Bij ons ook wel, meestal. Tenzij één van de cantores dronken was, dan werden ze heel vervelend en als je daar dan tegenin ging was je wel de sjaak.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:30 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat wel. Alhoewel. Bij ons waren ze daar vrij redelijk in.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die warmtequote:Op dinsdag 27 september 2016 13:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgens Buienradar blijft het nog 3 dagen warm
Vanaf vrijdag koud en guur, maar dat mag dan ook wel weer eens.
Morgen de winterjassen maar vast uitwassen
Ja idd. Smorgens moet ik het licht aan als ik naar dialyse ga, Misschien ben ik daarom ook wel zo moe.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Meer mensen last van een verstoorde biologische klok?
Ik kan niet wennen aan het mooie warme weer overdag en dat het 's avonds dan zo gauw donker is. (Ik ben rond 21.00 dan ook doodop)
Plus 's ochtends jezelf vernikkelen in een dikke trui, die 's middags weer uitkan
Doe dan maar gewoon goed herfst, dan kun je je er tenminste op kleden.
Hoi!quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:23 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hou gewoon op oke?
Dat CZ topic is echt algenoeg.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoi! Lang niet gezien
Is je Tsjechische avontuur al begonnen?
Jaloers! Ik ben een popperquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:52 schreef LPFAN het volgende:
Pffff zometeen naar de vervangende huisarts, heb een ontstoken talgbult op mijn bil zitten. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten. Doet zo'n zeerKon gelukkig vandaag nog terecht.
Zelf al geprobeerd haha maar doet veel te zeeeeerquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jaloers! Ik ben een popper![]()
Nee, sterkte ermee. Hopelijk zet hij er gelijk een spuitje in en kan hij het ding er uit snijden.
Ik had dat vorig jaar heel erg. Ging 's zomers rond 23.00 op bed, werd steeds vroeger en vroeger.. Uiteindelijk rond eind september standaard om 21.00 omdat ik toen zo vreselijk moe wasquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die warmte
[..]
Ja idd. Smorgens moet ik het licht aan als ik naar dialyse ga, Misschien ben ik daarom ook wel zo moe.
Dat is helemaal zuurquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:43 schreef caroro het volgende:
Ik ga (bijna) altijd rond 20.30 naar bed. Zomer en winter, op een gegeven moment weet ik niet meer hoe te zitten en ga dan op bed ff netflixen of Fok!doornemen. Om een uur of 11 kicken de meds in en val ik in slaap.
Succes met je 3e bil LPF.
Mini-me is gestart op de basisschool, nu voor mezelf ff een dagritme gaan ontwikkelen.
Oei, pittig! Maar het breekt wel je dag, dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:24 schreef caroro het volgende:
8x per dag op en neer. Maar wel goed voor de beweging, het is 900m fietsen zegt maps dus ik pak wel wat kilometertjes zo! Maar kan ook gewoon de auto pakken hoor, alleen als het regent of hard waait heb ik me voorgenomen.
Ohhhh dat is echt zo ontzettend naarquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
Zooo weer thuis.
Was een ontstoken zweetklier, was opgezwollen tot de grootte van een golfbal. Kwam enorm veel troep uit.
Verdoving gehad voor hij een snee zette, en ik zat gewoon te huilen van de pijn bah! Wat doen die prikken toch gemeen zeer.
Nu paar dagen goed spoelen met de douchekop en paracetemol nemen bij pijn. ( En pijn doet het nog ja pfff)
Thanks! Ga morgen ff bij de drogist kijken. Straks iig alvast ff goed uitspoelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhhh dat is echt zo ontzettend naarheb ik ook een aantal keer gehad ja. Echt nasty die dingen
en zitten is dan ook echt zaad. Je kan kijken of je betadine spoeling kan vinden, dat er dan op smeren en dan wegspoelen in de douche, dan ontsmet je de boel ook gelijk.
Deze bedoelde ik: https://www.deonlinedrogi(...)rzr88CFWoz0wodMA8O_Q
Thanks! Hoop het ook.quote:
Sterkte, klinkt erg naar en pijnlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks! Ga morgen ff bij de drogist kijken. Straks iig alvast ff goed uitspoelen.
Ondergoed zit helemaal onder het bloed. Blegh.
[..]
Thanks! Hoop het ook.
Doet nu nog zeerder dan vanmiddag
Thanks! Is het ook. Heb het net ff goed uitgespoeld en dat heeft wel geholpen met de pijn gelukkig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Sterkte, klinkt erg naar en pijnlijk.
Kan je niet aangeven dat jij heel graag je tijd besteed aan werken, maar dat het je niet lukt om ook nog tijd te maken voor vergaderen? En dat je nu zoveel tijd & en energie moet opbrengen dat je moet kiezen tussen vrijwillig werken en vrijwillig vergaderen...quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:33 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik heb zo'n zin in morgen. (Niet dus) Lange vergadering van mijn vrijwilligerswerk, Er zijn veel frustraties en haat en nijd en ik zit er tussen van I don't give a damn. Heb wel ergere dingen om me druk om te maken. Als het zo blijft stop ik er ook mee.
Ja, de volgende keer doe ik dat ook, maar goed heb nu al toegezegd... Heb eigenlijk op het moment zelfs geen energie voor het werken. Het kan me ook allemaal niks boeien wat er aan de hand is eerlijk gezegd, ik heb teveel aan mijn hoofd. Maar goed dat maak ik morgen wel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je niet aangeven dat jij heel graag je tijd besteed aan werken, maar dat het je niet lukt om ook nog tijd te maken voor vergaderen? En dat je nu zoveel tijd & en energie moet opbrengen dat je moet kiezen tussen vrijwillig werken en vrijwillig vergaderen...
Oh, en dat je bijdeweg een lekkende puist ter grootte van een golfbal op je achterwerk hebt, dus dat een vergadering uitzitten geen pretje is (dit argument bewaren totdat het echt nodig is).
Meld je af. Serieus.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, de volgende keer doe ik dat ook, maar goed heb nu al toegezegd... Heb eigenlijk op het moment zelfs geen energie voor het werken. Het kan me ook allemaal niks boeien wat er aan de hand is eerlijk gezegd, ik heb teveel aan mijn hoofd. Maar goed dat maak ik morgen wel duidelijk.
Ja misschien wel. Denk er nog wel ff over na.quote:
Ja dierenarts is altijd enorm duur iddquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Heuj, kat ziek, blaasontsteking, ik janken en in paniek want het zijn wel mijn kindjes... Maar ze is al tikje opgeknapt nu![]()
Anderzorg wacht maar even lekker nog een maand want boh, beste rekening
Jep. Toen mijn kat het aan haar heup had was het zo'n 127 euro. "FF" een fotootje maken... Maar daarvoor is er bij mij altijd geld, ze is idd m'n kindje en heb een verantwoordelijkheid tegenover haar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Heuj, kat ziek, blaasontsteking, ik janken en in paniek want het zijn wel mijn kindjes... Maar ze is al tikje opgeknapt nu![]()
Awww, altijd zielig zieke beestjesquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Beterschap alledrie.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:38 schreef MarieAlice het volgende:
Mijn twee katten en ik zijn vannacht verkouden geworden. Dus drie snotneuzen en veel in mekaars gezicht niezen. En katten kunnen even luid snurken als mensen trouwens.
Thanks!quote:Op woensdag 28 september 2016 08:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Beterschap alledrie.
Het lijkt wel te heersen inderdaad, zieke mensen en snotterende mensen overal. En ik snotter soms vrolijk mee.
Is dat geen niesziekte van de katten? Dat is niet zo'n onschuldige ziekte als het lijkt...quote:Op woensdag 28 september 2016 08:34 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Thanks!
Tis wel grappig, katten die ineens de tafel komen opstormen om in je gezicht te komen niezen en dan weer rustig door de kamer gaan flaneren.
Katten zijn toch geweldig he!quote:Op woensdag 28 september 2016 09:30 schreef sararaats het volgende:
Frasier kan kwispelen hihi. Vanmorgen stond superpoes me al op te wachten aan de achterdeur bij mijn ouders.
Vandaag uitrusten en 1 afspraak en morgen bij zus gaan eten.
Mijn zus heeft 4 kinderen: dochter van 16, zoon van 12, dochter van 9 en nog een dochter van 8.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:50 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Katten zijn toch geweldig he!![]()
Ow fijn, dan zie je de kindjes ook weer. (Of zijn dat kindjes van een andere zus of broer?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |