abonnement Unibet Coolblue
pi_165601484
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:23 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hou gewoon op oke?
Dat CZ topic is echt al o|O genoeg.
Hoi!
pi_165601750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoi!
Hoi! Lang niet gezien :P
Is je Tsjechische avontuur al begonnen?
pi_165601782
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoi! Lang niet gezien :P
Is je Tsjechische avontuur al begonnen?
Nou inderdaad. :P
Nee nog niet. 21 oktober, open binnenkort een topic in KAA als daar animo voor is. Ga 25-27 oktober ook nog naar Rome vanaf Praag. :D

Hoe is 't met u? Bevalt je stage nog?
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:52:45 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165602365
Pffff zometeen naar de vervangende huisarts, heb een ontstoken talgbult op mijn bil zitten. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten. Doet zo'n zeer :'( Kon gelukkig vandaag nog terecht.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165603072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:52 schreef LPFAN het volgende:
Pffff zometeen naar de vervangende huisarts, heb een ontstoken talgbult op mijn bil zitten. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten. Doet zo'n zeer :'( Kon gelukkig vandaag nog terecht.
Jaloers! Ik ben een popper :+
Nee, sterkte ermee. Hopelijk zet hij er gelijk een spuitje in en kan hij het ding er uit snijden.
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:28:42 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165603165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jaloers! Ik ben een popper :+
Nee, sterkte ermee. Hopelijk zet hij er gelijk een spuitje in en kan hij het ding er uit snijden.
Zelf al geprobeerd haha maar doet veel te zeeeeer :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165603364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die warmte :P

[..]

Ja idd. Smorgens moet ik het licht aan als ik naar dialyse ga, Misschien ben ik daarom ook wel zo moe.
Ik had dat vorig jaar heel erg. Ging 's zomers rond 23.00 op bed, werd steeds vroeger en vroeger.. Uiteindelijk rond eind september standaard om 21.00 omdat ik toen zo vreselijk moe was :o Moest mezelf na de ingang van de wintertijd ook echt wakker houden omdat ik anders al rond 20.00 richting bed zou gaan :@
pi_165603493
Ik ga (bijna) altijd rond 20.30 naar bed. Zomer en winter, op een gegeven moment weet ik niet meer hoe te zitten en ga dan op bed ff netflixen of Fok!doornemen. Om een uur of 11 kicken de meds in en val ik in slaap.

Succes met je 3e bil LPF ;) .
Mini-me is gestart op de basisschool, nu voor mezelf ff een dagritme gaan ontwikkelen.
pi_165603538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:43 schreef caroro het volgende:
Ik ga (bijna) altijd rond 20.30 naar bed. Zomer en winter, op een gegeven moment weet ik niet meer hoe te zitten en ga dan op bed ff netflixen of Fok!doornemen. Om een uur of 11 kicken de meds in en val ik in slaap.

Succes met je 3e bil LPF ;) .
Mini-me is gestart op de basisschool, nu voor mezelf ff een dagritme gaan ontwikkelen.
Dat is helemaal zuur ;(

Ik was je vergeten te feliciteren met je kleuter! *O* Ik hoop dat ze het fijn krijgt op school. Heeft ze een continuerooster of mag je 8x per dag op en neer?

Veel succes met het vinden van een dagbesteding, maar geniet vooral eerst even van de rust :Y
pi_165604236
8x per dag op en neer :P . Maar wel goed voor de beweging, het is 900m fietsen zegt maps dus ik pak wel wat kilometertjes zo! Maar kan ook gewoon de auto pakken hoor, alleen als het regent of hard waait heb ik me voorgenomen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:29:20 #136
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_165604306
Ik heb af en toe een dipje. Mijn ouders zijn nog op reis maar ik red me wel.

Ik hoop dat de mama echt geniet na al die moeilijke maanden en dat ze maandagmiddag eindeloos kan vertellen over Zuid Afrika.

In 2018 is het weer mijn beurt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_165604391
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:24 schreef caroro het volgende:
8x per dag op en neer :P . Maar wel goed voor de beweging, het is 900m fietsen zegt maps dus ik pak wel wat kilometertjes zo! Maar kan ook gewoon de auto pakken hoor, alleen als het regent of hard waait heb ik me voorgenomen.
Oei, pittig! Maar het breekt wel je dag, dat scheelt alweer :Y

Ik krijg over excact 2 maanden een kleutert, maar die heeft continuerooster. Dus 2x op en neer ^O^
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:03:47 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165604950
Zooo weer thuis.

Was een ontstoken zweetklier, was opgezwollen tot de grootte van een golfbal. Kwam enorm veel troep uit.

Verdoving gehad voor hij een snee zette, en ik zat gewoon te huilen van de pijn bah! Wat doen die prikken toch gemeen zeer.

Nu paar dagen goed spoelen met de douchekop en paracetemol nemen bij pijn. ( En pijn doet het nog ja pfff)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165605807
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
Zooo weer thuis.

Was een ontstoken zweetklier, was opgezwollen tot de grootte van een golfbal. Kwam enorm veel troep uit.

Verdoving gehad voor hij een snee zette, en ik zat gewoon te huilen van de pijn bah! Wat doen die prikken toch gemeen zeer.

Nu paar dagen goed spoelen met de douchekop en paracetemol nemen bij pijn. ( En pijn doet het nog ja pfff)
Ohhhh dat is echt zo ontzettend naar ;( heb ik ook een aantal keer gehad ja. Echt nasty die dingen :r en zitten is dan ook echt zaad. Je kan kijken of je betadine spoeling kan vinden, dat er dan op smeren en dan wegspoelen in de douche, dan ontsmet je de boel ook gelijk.

Deze bedoelde ik: https://www.deonlinedrogi(...)rzr88CFWoz0wodMA8O_Q
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165605841
Hopelijk geneest het snel LPFan!
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:13:20 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165606300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:49 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ohhhh dat is echt zo ontzettend naar ;( heb ik ook een aantal keer gehad ja. Echt nasty die dingen :r en zitten is dan ook echt zaad. Je kan kijken of je betadine spoeling kan vinden, dat er dan op smeren en dan wegspoelen in de douche, dan ontsmet je de boel ook gelijk.

Deze bedoelde ik: https://www.deonlinedrogi(...)rzr88CFWoz0wodMA8O_Q
Thanks! Ga morgen ff bij de drogist kijken. Straks iig alvast ff goed uitspoelen.

Ondergoed zit helemaal onder het bloed. Blegh.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:51 schreef caroro het volgende:
Hopelijk geneest het snel LPFan!
Thanks! Hoop het ook.

Doet nu nog zeerder dan vanmiddag :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165607678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks! Ga morgen ff bij de drogist kijken. Straks iig alvast ff goed uitspoelen.

Ondergoed zit helemaal onder het bloed. Blegh.

[..]

Thanks! Hoop het ook.

Doet nu nog zeerder dan vanmiddag :(
Sterkte, klinkt erg naar en pijnlijk. :(
  dinsdag 27 september 2016 @ 19:29:17 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165607725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Sterkte, klinkt erg naar en pijnlijk. :(
Thanks! Is het ook. Heb het net ff goed uitgespoeld en dat heeft wel geholpen met de pijn gelukkig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 27 september 2016 @ 19:33:42 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165607840
Blegh ik heb zo'n zin in morgen. (Niet dus) Lange vergadering van mijn vrijwilligerswerk, Er zijn veel frustraties en haat en nijd en ik zit er tussen van I don't give a damn. Heb wel ergere dingen om me druk om te maken. Als het zo blijft stop ik er ook mee. :r
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165610615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:33 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ik heb zo'n zin in morgen. (Niet dus) Lange vergadering van mijn vrijwilligerswerk, Er zijn veel frustraties en haat en nijd en ik zit er tussen van I don't give a damn. Heb wel ergere dingen om me druk om te maken. Als het zo blijft stop ik er ook mee. :r
Kan je niet aangeven dat jij heel graag je tijd besteed aan werken, maar dat het je niet lukt om ook nog tijd te maken voor vergaderen? En dat je nu zoveel tijd & en energie moet opbrengen dat je moet kiezen tussen vrijwillig werken en vrijwillig vergaderen...

Oh, en dat je bijdeweg een lekkende puist ter grootte van een golfbal op je achterwerk hebt, dus dat een vergadering uitzitten geen pretje is (dit argument bewaren totdat het echt nodig is).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:03:16 #146
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165610892
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je niet aangeven dat jij heel graag je tijd besteed aan werken, maar dat het je niet lukt om ook nog tijd te maken voor vergaderen? En dat je nu zoveel tijd & en energie moet opbrengen dat je moet kiezen tussen vrijwillig werken en vrijwillig vergaderen...

Oh, en dat je bijdeweg een lekkende puist ter grootte van een golfbal op je achterwerk hebt, dus dat een vergadering uitzitten geen pretje is (dit argument bewaren totdat het echt nodig is).
Ja, de volgende keer doe ik dat ook, maar goed heb nu al toegezegd... Heb eigenlijk op het moment zelfs geen energie voor het werken. Het kan me ook allemaal niks boeien wat er aan de hand is eerlijk gezegd, ik heb teveel aan mijn hoofd. Maar goed dat maak ik morgen wel duidelijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_165610953
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, de volgende keer doe ik dat ook, maar goed heb nu al toegezegd... Heb eigenlijk op het moment zelfs geen energie voor het werken. Het kan me ook allemaal niks boeien wat er aan de hand is eerlijk gezegd, ik heb teveel aan mijn hoofd. Maar goed dat maak ik morgen wel duidelijk.
Meld je af. Serieus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 september 2016 @ 21:05:21 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165610995
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Meld je af. Serieus.
Ja misschien wel. Denk er nog wel ff over na.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 27 september 2016 @ 22:13:56 #149
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165613786
Heuj, kat ziek, blaasontsteking, ik janken en in paniek want het zijn wel mijn kindjes... Maar ze is al tikje opgeknapt nu O+

Anderzorg wacht maar even lekker nog een maand want boh, beste rekening :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 27 september 2016 @ 22:15:13 #150
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_165613837
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Heuj, kat ziek, blaasontsteking, ik janken en in paniek want het zijn wel mijn kindjes... Maar ze is al tikje opgeknapt nu O+

Anderzorg wacht maar even lekker nog een maand want boh, beste rekening :X
Ja dierenarts is altijd enorm duur idd :X Maar fijn dat ze zich beter voelt!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')