abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 september 2016 @ 18:25:06 #26
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_165519519
Ze heeft volgens mij nog nooit gewerkt, misschien vroeger als model maar daarna niet meer. Nu is ze misschien te zwak (als dat al zo is want er gaan ook verhalen dat ze een oplichtster is), maar nooit gewerkt en dan nu doen alsof het allemaal zo oneerlijk is. En waarom een stofzuiger? Geef haar dan een hele tas ingeblikt voedsel en broodbeleg enzo.
pi_165520043
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:49 schreef dud0r het volgende:
Half doorgescrolled want veel leeswerk. Maar gaat het nou over Karin die hier meermaals voorbij is gegaan?
Ja met haar wanstaltige "modellen"foto's. Bij het bericht stonden ook foto's; van fotosessies toen alles nog goed Hong en eentje van nu zonder make-up en niet flatteus om te laten zien hoe erg ze eraan toe is.
pi_165520073
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja met haar wanstaltige "modellen"foto's. Bij het bericht stonden ook foto's; van fotosessies toen alles nog goed Hong en eentje van nu zonder make-up en niet flatteus om te laten zien hoe erg ze eraan toe is.
En waarom staat die foto nog niet in dit topic? :D
pi_165520135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:25 schreef Ceviche het volgende:
Ze heeft volgens mij nog nooit gewerkt, misschien vroeger als model maar daarna niet meer. Nu is ze misschien te zwak (als dat al zo is want er gaan ook verhalen dat ze een oplichtster is), maar nooit gewerkt en dan nu doen alsof het allemaal zo oneerlijk is. En waarom een stofzuiger? Geef haar dan een hele tas ingeblikt voedsel en broodbeleg enzo.
Het verhaal rommelt aan alle kanten. Zogenaamd is de vrouw die het plaatst even vergeten waarom mevrouw gekort is. Je wordt echt niet zomaar tekort en in het algemeen hoef je niet zo te leven in Nederland. Wanneer je onder het bestaansminimum leeft, heb je de voedselbank, nonfoodbanken (voor bijvoorbeeld een stofzuiger) en financiële voorzieningen. Een negatieve BKR is nimmer een belemmering voor schulfhulpverlening ; alleen een huis en bepaalde fraudevorderingen kunnen dag zijn.
  zaterdag 24 september 2016 @ 23:39:59 #30
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_165544706
En volgens mij is dit eerder een gevalletje WSNP dan schuldhulpverlening als ik het zo lees...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 24 september 2016 @ 23:46:01 #31
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_165544810
Ze had trouwens nog wel de kracht om van 8 september tot nu 5x haar profielfoto en omslagfoto te veranderen op facebook... bedlegerig waarschijnlijk, dan heb je niks anders te doen...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_165545144
Auto over haar hoofd gereden 🍕
Hell To The Liars
pi_165546504
Geen geld voor fatsoenlijk eten, maar wel 5(!) katten...
Oh en: "Wij hadden Karin ter Schiphorst ook in contact gebracht met andere vrienden van ons. Zij hebben een klein bedrijfje die mensen zoals Karin wil helpen. Dat is op niets uitgelopen wegens misverstanden." Lekker duidelijk en motiverend om deze mevrouw te helpen :{w
  zondag 25 september 2016 @ 18:13:58 #34
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165557941
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 01:40 schreef DavidTwente het volgende:
Geen geld voor fatsoenlijk eten, maar wel 5(!) katten...
Oh en: "Wij hadden Karin ter Schiphorst ook in contact gebracht met andere vrienden van ons. Zij hebben een klein bedrijfje die mensen zoals Karin wil helpen. Dat is op niets uitgelopen wegens misverstanden." Lekker duidelijk en motiverend om deze mevrouw te helpen :{w
Daar verbaas ik me ook altijd over. Het gros van deze mensen heeft een huis vol dieren.

En btw: ben ik de enige die het apart vind dat er een auto over haar hoofd is gereden :')
With love :*
pi_165565379
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 18:13 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
En btw: ben ik de enige die het apart vind dat er een auto over haar hoofd is gereden :')
Nouja, shit happens... ;(
pi_165566240
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Nouja, shit happens... ;(
Oplichters
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_165570599
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 01:40 schreef DavidTwente het volgende:
Geen geld voor fatsoenlijk eten, maar wel 5(!) katten...
Oh en: "Wij hadden Karin ter Schiphorst ook in contact gebracht met andere vrienden van ons. Zij hebben een klein bedrijfje die mensen zoals Karin wil helpen. Dat is op niets uitgelopen wegens misverstanden." Lekker duidelijk en motiverend om deze mevrouw te helpen :{w
haha inderdaad, waarom zou je dat überhaupt vermelden als je haar wilt helpen :')
nee, jij dan!
  donderdag 29 september 2016 @ 10:28:18 #38
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 29 september 2016 @ 12:20:51 #39
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165643899
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:28 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]

:o
ik zie geen afbeelding.
With love :*
pi_165646533
Mevrouw Karin kan ook gewoon gaan werken (in de schoonmaak boeit het ze niet wie je bent, en daar zijn vacatures zat voor alleen meestal wel voor elke dag maar ze doet toch geen opleiding)
Echt schandalig dat dit soort mensen geld van andere mensen eisen
pi_165834646
zag net dit bij iemand staan:
quote:
Tot ziens! Ik schrapte een aantal zogenaamde vrienden, als gevolg van hun manier van doen. Nu kijk ik naar de degene die de tijd neemt om dit bericht tot het eind te lezen. Dit is een kleine test, gewoon om te zien wie leest en wie deelt zonder te lezen! Als je alles hebt gelezen, selecteer je ‘like’ en kopieer en plak je deze tekst op je profiel, dus ik kan dan een dank-je-wel op je profiel te zetten, ik weet dat 97% van jullie dit niet zal verspreiden, van mijn vrienden zal ongeveer 3% dat wel doen. Ter ere van iemand die is overleden, of tegen de bestrijding van kanker, of die zelfs kanker had, kopiëren en plakken. Oktober is Borstkankermaand!
Man man man wat kansloos :') Ik ga deze "vriend" verwijderen, zo triest altijd dit soort berichten :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 18:32:06 #42
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165834840
In het kader van de pietendiscussie:

Er is één of andere pagina waarvan de eigenaar (ik vermoed dat die Peter van opdorp daar achterzit) plaatjes upload van bekende Nederlanders, met de tekst dat ze een zwarte pieten-club gaan oprichten. Laatst waren bijvoorbeeld Jan Smit en Johnny de Mol degende die dit geroepen zouden hebben.

Iedereen die dit liked, flikker ik van facebook af. Hoe dom ben je als je hier intrapt.
With love :*
pi_165834867
Statusupdate:

quote:
Wat jammer dat als er iets speelt, dat de andere kleinkinderen het dan ook moeten ontgelden.
Ik snap wel wat er aan de hand is, de mens kan niet tegen kritiek en waarheid, die je verteld word door je bloed eigen kinderen.
Het gaat niet om iets wat gekocht is, het gaat erom dat het voor iemand gekocht word die in principe geen deel uitmaakt van jou bloedverwanten familie.
Dat er ook gezegd had kunnen worden, ik heb iets gekocht voor al mijn kleinkinderen. + dat ene meisje...
Maar goed, helaas kan u deze boodschap niet lezen. Omdat ik zonder pardon bent verwijderd door u. Terwijl ik er geen deel van uit maak.
U zult er nog spijt van gaan krijgen, wat u uw kinderen en kleinkinderen aan doet.
PS.. ik weet toch dat u deze bericht krijgt te lezen, dus vandaar dat ik het dan maar zo doe!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 18:37:41 #44
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165834915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:34 schreef IDkaart het volgende:
Statusupdate:

[..]

Mensen die alles op facebook pleuren :') Te triest
With love :*
pi_165835009
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Mensen die alles op facebook pleuren :') Te triest
Zelfde persoon:

quote:
Geen enkele moeder is perfect, geen enkele moeder weet alles gelijk. Iedere ouder bepaald zelf hoe de opvoeding gaat, al wast een moeder zijn kind in de ochtend en gaat een kind 's,avonds in bad. Elke moeder doet het anders, mijn kinderen gaan nou eenmaal 's,avond voor het slapen gaan in bad. En worden elke ochtend met de douche en washandje gewassen!
Iedereen die commentaar geeft over mijn ritme en opvoeding kunnen het zelf niet aan! Mijn kinderen staan bij mij op de eerste plek, en niemand anders die dat ene 1ste plekje kan inpikken.
Ben klaar met de mensen die zeiken, de mensen die zeggen dat ik het niet aan kan. En de mensen die niet beseffen hoe ik me hier door ga voelen, om elke dag van een oude sok aan te horen. Dat ik als moeder het niet aan kan, dat ik als moeder het niet goed doe, terwijl 3de mensen het toch anders zien!
Ik ben nou eenmaal een jonge moeder van 2kinderen. Als moeder kiest je daar zelf voor. En dat geeft geen reden om te zeggen, je doet dit niet goed en dat niet goed!
Ik heb nou eenmaal een makkelijke kind, en hoe komt dat?! Door een juiste opvoeding van een moeder van 21jr die bijna 22jr word!
Ik hou van me kinderen <3
LeukMeer reacties weergevenReactie
Ik probeer naar beneden te scrollen maar ben pas bij juli dit jaar... Zonde wat ik zie iets van dat er een jaar geleden een rechtszaak was waar ze vast ook haar hele story over op FB heeft gepleurd. -__-
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:16:05 #46
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165835401
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:45 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Zelfde persoon:

[..]

Ik probeer naar beneden te scrollen maar ben pas bij juli dit jaar... Zonde wat ik zie iets van dat er een jaar geleden een rechtszaak was waar ze vast ook haar hele story over op FB heeft gepleurd. -__-
Share the details when you found 'em :D
With love :*
pi_165840635
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:16 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Share the details when you found 'em :D
quote:
Het is klaar😉 MAMA POWER! Nu nog wachten op de vonnis de 30ste
En wat wil een moeder nog meer? Jaja mijn koningswens is uit gekomen💙 23ste echo van mijn prins op het witte paard💙💙
quote:
Naaaaaah eerst een blinde darm ontsteking, en nu ook nog eens een slijmbeursontsteking verrek van de pijn.. En dat door 5dagen ziekenhuis, nu 2x per dag proberen te draaien en paracetamol slikken tegen de pijn. En als het niet weg gaat in overleg met het gyn voor een prik....😱😨
quote:
Hallo lieve mensjes!
Ik wouw jullie even op de hoogte brengen dat ik vanmiddag laat een spoed operatie ben ondergaan.
Het scheen dat ik een acute blinde darmontsteking had, vlak nadat de echo was geweest kwamen ze er achter. Voorlopig aankomende 3dagen lig ik nog in het ziekenhuis.
Met het kindje gaat het naar omstandigheden goed en kan hij veilig door groeien in mama haar buik💙❤️
Ik ga lekker slapen slaap lekker iedereen! En mis me poppetje vreselijk❤️❤️💝 mama houd van jou💋
quote:
Bijna 21weekjes zwanger van mijn babyBoy💙 wat heb je al veel mee gemaakt! Eerst de 13de van aug ellende.. Toen zenuwen en stress van de rechtzaak! Waar allemaal leugens en dat soort dingen werden genoemd.. En dan heb je ook nog eens een operatie mee gemaakt! Wat ben jij al een sterk mannetje die ik zoveel liefde ga geven❤️ net zoveel als bij je grote ZUS <naam>❤️❤️ jullie zijn mijn 2 mooiste aanwinsten die ik heb, en dat laat ik me niemand maar dan ook niemand afpakken!💕💙 jullie zijn mijn kleine vrouw en mijn kleine man💙💕 mijn 2 liefdes van mijn leven en dat laat ik niemand maar dan ook niemand van me stelen💙💕
quote:
Okee.. En als het niet erger kon verkouden en ook nog eens aan de...💩 niet fijn als je wat eet of drinkt en het komt er meteen uit pffff... Hopelijk knap <naam> en ik snel op❤️
Helaas staat er nergens waar die zaak over ging (gezag kinderen? relatie is over en nu is ze zwanger van een onbekend persoon) en ook over de uitspraak staat er niks.

Oja, dit is ook wel vermakelijk.

quote:
Het is weer eind mei... pfffff kut ing, zoals gewoonlijk maar weer eens storing!
Ing storing met overboeken van wajong, en vakantie geld het zal niet gr rrrre...
quote:
Wie hebben er allemaal een wajong? En wie hebben er ook een vergoeding gehad?
quote:
zijn er mensen die hun uitkering (wajong) al gestoord hebben gekregen?
In de reacties staan dingen als dat de mensen van Wajong teringlijers zijn. _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 22:43:57 ]
  zondag 9 oktober 2016 @ 00:23:45 #48
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165842877
Je verwacht het niet :')
With love :*
  zondag 9 oktober 2016 @ 08:49:01 #49
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_165846587
Tijd niet meer in dit topic geweest , maar die Karin 😂😂
Maar ze heeft al ruim 2 weken haar profielfoto niet meer veranderd :o
Ik ben inmiddels overleden
pi_165846949
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 22:41 schreef IDkaart het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Helaas staat er nergens waar die zaak over ging (gezag kinderen? relatie is over en nu is ze zwanger van een onbekend persoon) en ook over de uitspraak staat er niks.

Oja, dit is ook wel vermakelijk.

[..]


[..]


[..]

In de reacties staan dingen als dat de mensen van Wajong teringlijers zijn. _O-
Dit is allemaal van dezelfde persoon? |:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')