Etsu staat niet eens in mijn top 5.quote:Op maandag 26 september 2016 08:22 schreef Chai het volgende:
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Van users, homo's of FOK! homo's?quote:Op maandag 26 september 2016 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etsu staat niet eens in mijn top 5.
Etsu is niet zo boeiendquote:Op maandag 26 september 2016 08:22 schreef Chai het volgende:
ONZ / Feliciteer je favoriete FOK!homo Etsu HIER
Hè Skedjequote:
Das niet best? Hoezo gezeik met Ggz? Heb je een therapeut aangerand?quote:Op maandag 26 september 2016 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
ja op zich wel, gezeik met familie en ggz maar ach
jij dan? nog druk aan de arbeid?
ik wil gewoon een paar simpele testjes laten uitvoeren maar over alles moet echt eindeloos gediscussieerd wordenquote:Op maandag 26 september 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das niet best? Hoezo gezeik met Ggz? Heb je een therapeut aangerand?
Ja wel lekker hoor, over half uurtje mag ik weer
Opzich wel logisch natuurlijk. Ze kunnen niet zomaar iedereen een psychologisch onderzoek gevenquote:Op maandag 26 september 2016 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wil gewoon een paar simpele testjes laten uitvoeren maar over alles moet echt eindeloos gediscussieerd worden![]()
Waarvoor zou je je willen laten testen?quote:Op maandag 26 september 2016 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wil gewoon een paar simpele testjes laten uitvoeren maar over alles moet echt eindeloos gediscussieerd worden![]()
Ik vind mijn medisch dossier anders best een goed argument om het wel te doen.quote:Op maandag 26 september 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel logisch natuurlijk. Ze kunnen niet zomaar iedereen een psychologisch onderzoek geven
Omdat ik meer duidelijkheid wil over wat er met me aan de hand isquote:[quote]Op maandag 26 september 2016 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor zou je je willen laten testen?
Maar loop je nu al bij een psych dan? Dan wordt er toch automatisch wat onderzocht mocht je signalen geven dat er wat aan de hand isquote:Op maandag 26 september 2016 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind mijn medisch dossier anders best een goed argument om het wel te doen.
[..]
Omdat ik meer duidelijkheid wil over wat er met me aan de hand is
Heb momenteel psych ja, maar dat is volgens de bureaucratie weer iets anders en kan hij me niet zomaar doorsturenquote:Op maandag 26 september 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar loop je nu al bij een psych dan? Dan wordt er toch automatisch wat onderzocht mocht je signalen geven dat er wat aan de hand is
Geef je klachten, afwijkingen maar door. Dan stel ik wel een diagnosequote:Op maandag 26 september 2016 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb momenteel psych ja, maar dat is volgens de bureaucratie weer iets anders en kan hij me niet zomaar doorsturen
moet nu eerst weer naar de ggz hulp van de huisarts
Chatmanquote:Op maandag 26 september 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef je klachten, afwijkingen maar door. Dan stel ik wel een diagnose
Ik ben GGZ-man, supersnel met DSM, er is niemand die mij kent tudututu tudututu (Op de melodie van Chatman)
Eigenlijk wel een beetje naar verwachting.quote:
Waarvoor wil je precies naar de GGZ?quote:Op maandag 26 september 2016 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Allebei totaal niet"
Voor wat testen, maar wat exact gooi ik hier maar niet neerquote:Op maandag 26 september 2016 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarvoor wil je precies naar de GGZ?
Mag evt. in DM als je wil. Zit zelf ook in een traject.quote:Op maandag 26 september 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor wat testen, maar wat exact gooi ik hier maar niet neer
Vraag is dan ook, welke vertrouw je meer?quote:Op maandag 26 september 2016 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Allebei totaal niet"
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje naar verwachting.
Je blijft er toch niet voor wakker, of wel?quote:Op maandag 26 september 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag is dan ook, welke vertrouw je meer?
[..]
Klopt.
Ben benieuwd naar debat vanavond.
Trump, want dat is geen Clintonquote:Op maandag 26 september 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag is dan ook, welke vertrouw je meer?
Nee, moet morgen vroeg op voor ziekenhuis.quote:Op maandag 26 september 2016 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je blijft er toch niet voor wakker, of wel?
Terecht.quote:
Gaan ze de ontstekingswaarden en dergelijke controleren?quote:Op maandag 26 september 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet morgen vroeg op voor ziekenhuis.
[..]
Terecht.
Ja, controle.quote:Op maandag 26 september 2016 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan ze de ontstekingswaarden en dergelijke controleren?
Neuh. Je bent waarschijnlijk langer aan het wachten op je beurt. Vaak lopen die afspraken uit en zit je een half uur na je afspraaktijd nog te wachten. Maar daarna is het vijf à tien minuten en je bent weer weg als het goed is.quote:Op maandag 26 september 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, controle.
Hopelijk duurt het niet te lang.
Belastingquote:Op maandag 26 september 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral lekker veel naar de staat ja.
Das mooi kutquote:Op maandag 26 september 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb een inktvlek in mn broek.
Wat een dag, mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |